Wednesday, July 5, 2017

بررسی تبلت iPad Mini 4

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/iPad-Mini-4-1.jpg
در بررسی تبلت iPad Mini 4 این دستگاه را با iPad Air 2 و iPad Mini 4 مقایسه کرده و ویژگی های برجسته آن را مورد بحث قرار داده ایم.

ویژگی کلیدی : اندازه جمع و جور، صفحه نمایش واضح، با برنامه split-screen در iOS 9 کار می کند.

معایب: قیمت آن برای یک تبلت 8 اینچی گران است. گرافیک ضعیف تر به این معنی است که برنامه ها و بازی ها چندان زنده اجرا نمی گردند. صفحه نمایش آن برای تایپ کردن و انجام چند کار در یک زمان چندان مناسب نیست.

آخرین رفرش آن در ماه مارس سال 2017 می باشد، باریک ترین و سبک ترین iPad اپل، Mini 4، در حال حاضر با 128 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی، یک صفحه نمایش فوق العاده، عملکرد قوی، و یک باتری مقاوم تجهیز شده است. این دستگاه در دو مدل عرضه شده است. در مدل WIFI قابلیت نصب سیم کارت وجود ندارد ولی در مدل 4G قابلیت نصب سیم کارت با پشتیبانی از نصب 4 اینترنت همراه به این دستگاه افزوده شده است. طبیعی است که قیمت مدل دارای شیار سیم کارت، بالاتر از مدل WIFI باشد.

آیپد مینی 4 کوچک است و کمی از iPad Air 2 ضعیف تر است. اساسا تمام چیزی که شما نیاز دارید درباره این تبلت بدانید این است که مدل 7.9 اینچی آن از ماه اکتبر سال 2015 به بازار ارائه شده است. برای بررسی تبلت iPad Mini 4 کارشناس ما تقریبا هر روز آن را با خود حمل کرده و با آن کتاب خوانده و از آن استفاده های مختلف نموده است.

در دنیای تلفن های همراه های بزرگ و با وجود لپ تاپ ها و تبلت های هیبرید با قابلیت بیشتر، iPad Mini برای استفاده کمتر مناسب به نظر می رسد. اگر چه این تبلت با طراحی بسیار خوب، هنوز هم یکی از بهترین تبلت های کوچک اپل به شمار می رود، اما تبلت مناسبی برای استفاده های روزمره نمی باشد. همچنین قیمت چندان مورد پسندی ندارد.

بررسی تبلت iPad Mini 4از آنجایی که کارشناسان ما سال گذشته به بررسی تبلت iPad Mini 4 پرداختند، اپل قیمت آن را تنظیم کرده است و iPad Air 2 را به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت ارائه کرده است. و با این تغییر قیمت در ذهن این سوال پیش می آید که آیا می توان همچنان Mini 4 را به عنوان یک تبلت مناسب در نظر داشت؟

این تبلت نسبت به اپل 2 مینی قوی تر بوده و ویژگی های بهتری دارد. در مقایسه با آیپد 2 مینی سال 2014، مینی 4 صفحه نمایش بهتر، دوربین بهتر، پردازنده سریع تر و یک سنسور تشخیص اثر انگشت Touch ID دارد. (با توجه به سری اپل، CPU آیپد 4، 1.3 برابر سریع تر بوده و اجرای گرافیکی آن 1.6 برابر سریع تر از آیپد مینی 2 می باشد.) همچنین می تواند برنامه های تقسیم صفحه را مدیریت کند، که می تواند در هنگام بررسی ایمیل ها و یا تویتر در هنگام کار مناسب باشد. اگر شما به دنبال یک دستگاه جمع و جور هستید این دستگاه مناسب شما خواهد بود.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : معرفی سرفیس تبلت Transformer 3 Pro [/fruitful_dbox]

در بررسی تبلت iPad Mini 4 مشخص شد که این دستگاه از iPad Air 2 کندتر است. در بررسی تبلت iPad Mini 4 مشخص شد که این دستگاه تقریبا همان مشخصات را به در قالب بزرگ تر  Air 2 دارد - به جز پردازنده گرافیکی آن، که بیشتر از یک سوم کند تر است. شما می توانید کند بودن آن را در هنگام اجرای برخی از بازی ها و حتی در هنگام اجرای برنامه احساس کنید. ویژگی هایی که در Air 2 کمی نرم به نظر می رسند دراین تبلت این چنین نیستند. و با اینکه 2 گیگابایت رم دارد، انجام چندکار به صورت همزمان سریع به نظر نمی رسد، که این ویژگی همانند تبلت های قدیمی می باشد. تبلت خوب و مناسبی است اما بهترین نیست.

عمر باتری آن به خوبی Mini های دیگر نیست. اپل دو مدل آیپد مینی دارد، اما اگر به طول عمر باتری آن دقت کنید، مینی 2 بهتر است. عمر باتری که اپل برای تمام آیپد ها تخصیص کرده است 10 ساعت می باشد، اما نتایج به دست آمده از تست نمایش فیلم در حالت هواپیما چیز دیگری را نشان می دهد. Mini 4 ، 9 ساعت 34 دقیقه دوام آورد. Mini 2 ، 11 ساعت 20 دقیقه دوام آورد.

بررسی تبلت iPad Mini 4سرعت Mini 4 به اندازه Air 2 که صفحه نمایش بزرگ تری دارد می باشد. Air 2 با این که یک سال پیش تر از Mini 4 به بازار عرضه شده است اما مشخصات کمی بهتر از Mini 4 را دارد. Mini 4 و Air 2 وضوح تصویر یکسانی دارند اما Mini 4 این رضولوشن را در قالب صفحه نمایش کوچکتر ارائه می دهد. مزایا و معایب آن بستگی به کاربر دارد. برای نوشتن و برنامه های تولیدی چندان مناسب نیست. اما ممکن است کابر یک تبلت 8 اینچی جمع و جور بخواهد.

گزینه های ارزان قیمت مناسبی وجود دارند که می توانند جایگزین خوبی برای اپل باشند. همیشه به یاد داشته باشید که تبلت های کوچک و ارزان قیمت بسیاری به جز iPad Mini 4 در دسترس هستند. همچنین تبلت های هم قیمت Mini 4 نیز وجود دارند مانند: Chromebook و HP Stream Windows. بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه محاسباتی قابل حمل، دستگاهی برای ایمیل، جست وجوی وب ها، فیس بوک و نتفلیکس، می گردید، حتما به جز اپل هم برندهای دیگر را نیز بررسی کنید. (البته اگر شما نسبت به جایگزین های خانواده اپل، رابط کاربری آسان آیپد با دیگر دستگاه های اپل را ترجیح می دهید، و یا اگر به دنبال دستگاهی هستید که با تمام بازی ها ، برنامه ها iOS و موزیک ها و ویدئو های iTunes سازگار باشد، می توانید نمونه های اپل را خریداری نمایید.

iPad Mini 2 نیز ارزش خوبی دارد. Mini 2 کوچک شده iPad Air می باشد. کارها را با اصول اولیه انجام می دهد، اما انتظار سرعت بالا را از آن نداشته باشید. با قیمتی که دارد همچنان از مدل های غیر اپل همتای خود گران تر می باشد. اگر Mini 4 قیمت کمتری داشت، بیشتر مرد پسند بود. برای استفاده در مسافرت و سرگرمی مناسب است. اکنون که اپل های بزرگتر ارائه می گردند نیاز به یک اپل کوچک تر کاهش یافته است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/05/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-ipad-mini-4/

No comments:

Post a Comment