Sunday, July 9, 2017

آخرین شایعات آیفون 8 - حاشیه کم و دوربین نامرئی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/iphone-8-lake.jpg
زمان به سرعت سپری می شود و آیفون 8 هم به ما نزدیک تر می شود. اما همیشه قبل از معرفی رسمی این گوشی ، شایعات بسیاری منتشر می شود. امسال هم بازار شایعات آیفون 8 داغ شده است و هم اکنون جزئیات بیشتری از امکانات اصلی این گوشی به بیرون درز کرده است اگر شما نیز قصد خرید آیفون 8 را بعد از معرفی آن دارید ، این اطلاعات برایتان جذاب خواهد بود.

اما مهترین اطلاعاتی که در هفته اخیر به بیرون درز کرده است را می توان فهرست طرح A اپل و همچنین تمرکز اپل بر روی کار همزمان برای دو نسخه از آیفون 8 دانست.

شایعات آیفون 8 در مورد لیست A شامل موارد زیر است :

  • انتقال سنسور تشخیص اثر انگشت به زیر صفخه نمایش

  • حاشیه بسیار کم دستگاه ( 4 میلیمتر)

  • قالب فلزی همراه با شیشه نیمه 3 بعدی

  • پشتیبانی از شارژ وایرلس

  • شباهت ابعادی با آیفون 7

  • صفحه نمایش 5.8 اینچی با فناوری OLED

  • دوربین سلفی همگام شده با صفحه نمایش و به صروت مخفی

  • دکمه پاور بزرگ با دو نقطه تماس


اگر شما نیز پیگیر اخبار آیفون 8 بوده باشید می دانید که برخی از این شایعات آیفون 8 قبلا هم بیان شده بود. به عنوان مثال مدت ها است که از منابع مختلف ، تلفیق سنسور اثر انگشت و صفحه نمایش بسیار به گوش می خورد. اما در مورد صفحه نمایش این طور نیست. اگر اپل بتواند حاشیه ها را تا این حد کم کند می توان منتظر چشم نوازی بی نظیر آیفون 8 و خلق شگفتی تازه لذت برد که خرید iphone را بسیار هیجان انگیز خواهد کرد.

اما عاقلانه است که با توجه به موانعی که در انجام برخی از گزینه های طرح A ممکن است وجود داشته باشد طرح B نیز وجود داشته باشد که همینطور است. طبق اطلاعات ، اپل در صورتی که نتواند طرح A را در تولید آیفون 8 به انجام برساند به سراغ طرح B ذفته و طبق آن تولید آیفون 8 را انجام خواهد داد.

این طرح بیان می کند که صفحه نمایش آیفون 8 بزرگترین صفحه نمایش در آیفون های تولید شده تاکنون است ولی دیگر خبری از ادغام سنسور اثر انگشت با صفحه نمایش نیست و دوربین پشتی نیز به صورت دوگانه طراحی شده است.

اما شاید مهمترین نکته این باشد که با نزدیک شدن به رونمایی رسمی از این گوشی ، شایعات آیفون 8 بسیار بیشتر و اطلاعات بیشتری افشا خواهد شد ، اما تا وقتی آیفون 8 به صورت رسمی معرفی نشود نمی توان به درستی هیچ کدام از این اطلاعات اطمینان داشت. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا اپل با تولیدی انقلابی به عرصه باز خواهد گشت و یا همان طرح تکراری با با تغییراتی جزئی روانه بازار خواهد کرد.

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/09/%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-8-%d8%ad%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%87-%da%a9%d9%85-%d9%88-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%86/

No comments:

Post a Comment