Wednesday, July 5, 2017

کار مهمی که قبل از خرید مانیتور دست دوم باید بدانی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/buying-used-Monitor-1.jpg
مانیتور یکی از دستگاه هایی است که اغلب به صورت دسته دوم خرید و فروش می شود. بر خلاف بسیاری از سخت افزار های کامپیوتری دیگر، اگر در خرید مانیتور دست دوم دقت نمایید می توانید نمونه های خوبی از آنها را داشته باشید. اگر به نظر می رسد که مانیتور شما مشکل دارد، در اینجا لیستی از مراحل عیب یابی برای بررسی مشکلات در ادامه این راهنمای خرید مانیتور دست دوم وجود دارد.خرید مانیتور دست دوم

  1. مانیتور های تعمیر شده که در بازار دست دوم ارائه می شوند عمدتا قابل اعتمادند. مانیتورهای به دلایل مختلفی مانند قدیمی شدن شکل ظاهریشان توسط خریداران پس زده می شوند و یا یک اشکال جزئی دارند که چندان قابل توجه نیستند.

  2. مشکل دیگر وجود پیکسل های گیر کرده و یا از بین رفته می باشد که به راحتی توسط سازندگان درست می شود. پیکسل های گیر کرده پیکسل هایی هستند که تنها یک رنگ را بدون توجه به تغییر رنگ صفحه نمایش، نشان می دهند. در حالی که پیکسل های مرده پیکسل هایی هستند که به هیچ وجه روشن نمی شوند و همانند نقاط سیاهی بر روی صفحه باقی می مانند. معمولا مانیتورهای LCD چندین پیکسل مرده و یا گیر کرده دارند. اگر شما می توانید با این ناهنجاری های مانیتورها سر کنید، می توانید پول خود را برای خرید یک مانیتور جدید با برند خوب جمع کنید.


[fruitful_dbox] حتما بخوانید:راهنمای خرید مانیتور – بررسی ویژگی ها[/fruitful_dbox]
  1. مشکل دیگر نوع مانیتور ها می باشد. به جز اینکه شما فردی هستید که سرگرمیتان جمع آوری تجهیزات الکترونیکی قدیمی می باشد، نیازی به مانیتورهای CRT قدیمی نیست. مانیتورهای CRT عملکرد ضعیفی دارند زیرا که سن زیادی داشته و عمرشان رو به پایان است. در رده بالاتر این مانیتورها، LCD ها و LED ها مصرف زیادی دارند. از هر نظر مانیتورهای LCD و LED مانیتورهای امن تری نسبت به CRT ها هستند.

  2. در نهایت، اگر شما دنبال یک مانیتور دست دوم یا ارزان هستید، به دنبال یک مانیتور تعمیر شده باشید. مشکل این مانیتورهای بسیار جزئی است، ممکن است شما پیکسل های مرده و یا گیر کرده را نبینید. اگر خوش شانس باشید، حتی ممکن است مانیتورهایی را دریافت کنید که کل پانل LCD آن تعویض شده و تنها قاب آن تغییر نکرده باشد و به عنوان یک نمونه اصلی به فروش برسد. ممکن است حتی یک مانیتور با خراش های کوچک، تو رفتگی و یا ساییدگی های جزئی دریافت کنید. با توجه به قیمت پایینی که این نوع مانیتورها دارند شما می توانید این مشکلات را نادیده بگیرید زیرا که جزئی هستند.

  3. پیش از خرید مانیتور دست دوم ابتدا عملکرد و کیفیت تصویر آن را بررسی نمایید. بررسی کنید که آیا بازده یک کار را به سرعت دریافت می کنید، بنابراین می توانید بررسی کنید که آیا مانیتور عملکرد رضایت بخش شما را داشته باشد. اگر تخفیف ها را بررسی می کنید، سعی کنید مدل هایی که 40 در صد تخفیف خورده اند را دریافت کنید.


مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/05/%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d9%87%d9%85%db%8c-%da%a9%d9%87-%d9%82%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85/

No comments:

Post a Comment