Tuesday, July 18, 2017

معرفی ، نقد و بررسی MVM110S

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/MVM110S-5.jpg
همان طور که می دانید ، شرکت های خودرو ساز چینی روز به روز پیشرفت های قابل بیشتری نسبت به گذشته و سایر کشور ها می کنند و سرعت پیشرفت صنعت خودرو سازی آن ها بسیار زیاد است و کیفیت خودرو های تولید چین امروزه بسیار بهتر از گذشته شده است که این بسیار نوید بخش می باشد . یکی از خودرو هایی که چند سال گذشته توسط شرکت مدیران خودرو وارد ایران شد و به فروش رسید یک خودرو ی کوچک شهری به نام MVM 110 بود اما امروزه این خودرو تغییرات بسیاری کرده است و نسخه ی جدید آن با ظاهری بسیار متفاوت تر از گذشته با نام MVM110S روانه ی بازار شده است .

امروز در این راهنمای خرید خودرو می خواهیم نسخه ی جدید و به روز شده ی MVM 110 مورد  نقد و بررسی جز به جز قرار دهیم .

طراحی MVM110S

طبق تخقیقاتی که انجام شده است طراحی کلی این MVM 110 جدید به عهده ی یک تیم طراحی خودروی ایتالیایی بوده است که باعث شده است تا چهره ی ظاهری این خودرو زیبا تر از گذشته به نظر بیاید البته هنوز هم شباهت هایی با نسخه ی قدیمی ام وی ام وجود دارد .

MVM110Sبه طور کلی چراغ های جلو و عقب این خودرو نسبت به گذشته بسیار بزرگر شده است و چراغ های راهنما در کنار چراغ های اصلی جای داده شده اند . ورودی هوای بزرگ‌تر، به چراغ‌های مه شکن متصل شده و چهره‌ای مدرن‌تر به ماشین بخشیده است .

حالا اگر از کنار به خودرو نگاه کنید اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند ، دستگیره هایی است که برای درب های عقب MVM110S طراحی شده است این طراحی دستگیره بسیار زیبا و هنرمندانه می باشد و به گونه ای است که تقریبا در هیچ خودرو یی دیده نشده است این دستگیره ها به شکل حرف Qمی باشد اما خب یکی از ایرادات MVM110S می تواند همین دستیره ی زیبا باشد  زیرا طراحی متفاوت آن باعث شده است تا باز کردن درب عقب خودرو کمی سخت تر شود .

حالا اگر از زاویه ی پشت MVM110S نگاه کنید می بینید که شیشه ی عقب خودرو بسیار بزرگ و نا متعارف می باشد ک به منظور وسعت دید بیشتر راننده به این گونه طراحی شده است . همچنین در این بخش همانند نقاط دیگر خودرو خطوطی به صورت منحنی ایجاد شده است تا به خودرو زاویه های زیبا ببخشد درب پشتی یا همان درب صندوقعقب خودرو میز به جهت آسودگی راننده مجهز به جک های هیدرولیکی می باشد .

MVM110Sوقتی شما وارد کابین این خودرو می شوید کیلومتر شمار بزرگ این خودرو اولین چیزی است ک به چشم می آید . MVM110S دارای شمارنده ی دور موتور نمی باشد و تنها یک کیلومتر شمار بسیار بزرگ دارد جنس مواد اولیه ی داشبورد و سایر نقاط داخل خودرو خیلی مرغوب نمی باشد و می توان گفت که از پلاستیک بسیار خشک ساخته شده است که البته از یک خودرو ی ارزان قیمت چینی بیشتر از این نباید توقع داشته باشید .

طراحان برای جلوگیری از سادگی زیاد داخل خودرو بر روی درب ها و داشبورد خطوطی را ایجاد کرده اند که می توان گفت در این زمینه موفق بوده اند .

پیشرانه و سیستم انتقال قدرت

MVM110SMVM110S مجهز به همان موتور 1.1 لیتری قبلی خود می باشد که البته به گفته ی سازندگان این خودر هبود هایی در این پیشرانه لحاظ شده است این پیشرانه به طور کلی توانیی دارد تا قدرتی معادل 70 اسب بخار ایجاد نماید که برای یک خودروی کوچک شهری بسیار مناسب می باشد .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : نمایشگاه خودروی ۲۰۱۷ شانگهای چین [/fruitful_dbox]

گیربکسی که بر روی MVM 110 جدید نصب شده است گیربکس AMTمی باشد که با پیشرانه هماهنگی بسیار خوبی دارد و همین امر باعث کاهش مصرف سوخت این خودرو شده است .

این خودروی جدید چینی وزنی معادل 936 کیلوگرم دارد که با توجه به قدرت پیشرانه حداکثر سرعتی که می تواند بگیرد ، 150 کیلومتر بر ساعت می باشد .

ایمنی

نسخه ی قدیمی این خودرو یکی از نا امن ترین خودرو های ممکن بود اما در این نمونه دیگر خبری از نا امنی نیست و این خودرو مجهز به سیستم ترمز ABS و EBD، کیسه هوای سرنشینان جلو و فریم جدید بدنه شده است و همچنین سپر های جلو و عقب نسبت به گذشته مقاوم تر شده اند که باعث شده ایمنی این خودرو تقریبا به شرایط مطلوبی برسد .

MVM110Sامکانات رفاهی

  • شیشه بالابر اتوماتیک برای قسمت جلو و عقب

  • موزیک پلیر با ورودی USB

  • جا لیوانی وتعبیه ی قیمت های مختلف برای گذاشتن لوازم

جمع بندی

MVM110S یک خودرو ی شهری کم مصرف و کوچک می باشد که برای خانم ها بسیار مناسب و کاربردی می باشد همچنین ای خودرو برای افرادی مناسب می باشد که که می خواهند با هزینه ی به صرفه یک خودرو ی شهری جمع و جور خریداری نمایند که در ترافیک شهر و مشکل جای پارک ، خیلی درگیر نشوند .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/18/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%8c-%d9%86%d9%82%d8%af-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-mvm110s/

No comments:

Post a Comment