Tuesday, July 11, 2017

راهنمای خرید خودرو - خودروهای ارزان قیمت 2017

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/arzantarin-khodro0ha-2017.jpg
اغلب کمپانی های مطرح دنیا در طرح ها و تولیدات سالیانه ی خود رنج های مختلفی از خودرو ها را تولید می کنند. از خودرو های سفارشی و لوکس گرفته تا خودرو های میان رده و ارزان قیمت. این امر به این خاطر است تا یک به سلیقه های افراد قشر کم درامد اهمیت داده شود دو این که کمپانی مورد نظر باید بتواند در همه ی سطوح بازار خودرو محصولاتش را بفروش و نیاز مشتریانش را پاسخ دهد. به همین جهت در این مقاله به معرفی خودروهای ارزان قیمت 2017 از معتبر ترین و بهترین کمپانی های سراسر دنیا پرداخته ایم. دسته ای از خودرو های با کیفیت خوب و قیمت مناسب که شاید کمتر به آن ها توجه شود.

از این موضوع که بگذریم در بروزرسانی هایی که شرکت های تولید کننده خودرو انجام می دهند شامل خودرو های ارزان قیمت آن ها نیز می گردد. ما در این راهنمای خرید خودرو سعی کرده ایم تا به معرفی 10 مدل از خودروهای ارزان قیمت 2017 بپردازیم که از لحاظ کیفیت و نوع طراحی و ساخت خودرو های خوبی به شمار می آیند.

این خودرو ها از برندهای مختلف و مطرح دنیا جمع آوری شده است و بر اساس قیمت نزولی شان مرتب شده اند. در ادامه با معرفی اجمالی این خودرو ها با ما همراه باشید تا شما هم هم خودروهای ارزان قیمت 2017 را بشناسید و هنگام خرید خودرو ، خریدی آگاهانه داشته باشید.

شورولت SONIC LS سدان/ قیمت 16.020 دلار

خودروهای ارزان قیمت 2017شورولت سونیک در دسته سدان های رده پایه محسوب می شود که با ظاهری توپر و عضلانی و هم چنین تجهیز به جدیدترین فناوری ها اولین خودروی لیست خودروهای ارزان قیمت 2017 قرار می گیرد.

فاکتور های ایمنی در این خودروی ارزان قیمت آن را به نوعی رده بالا نشان می دهد ، 10 کیسه هوا ، دوربین دید عقب و بسیاری از قابلیت های دیگر این سدان آن را بر خلاف Spark مدلی محبوب تر نشان می دهد. تهویه مطبوع ، نمایشگر های 7 اینچی لمسی با سیستم سرگرمی این خودرو ، نمایشگر اطلاعات راننده ، قابلیت ورود بدون استفاده از سوئیچ ، برف پاک کن های هوشمند ، فرمان با چرخ تلسکوپی و قابلیت اتصال به شبکه و وای فای . اینترنت 4G همه از خصوصیات این خودرو می باشد.

این خودرو در مدل های هاچ بک و اسپورت نیز عرضه شده است.

فیات 500POP / قیمت 15.990 دلار

خودروهای ارزان قیمت 2017فیات 500POP در واقع با قیمتی در حدود 15 هزار دلار رقیبی برای خودروی اسمارت Fortwo محسوب می شود که جلوتر به بررسی این خودرو نیز پرداخته خواهد شد چرا که در لیست خودروهای ارزان قیمت 2017 قرار می گیرد.

این خودروی جمع و جور ایتالیایی با امکاناتی نظیر صندلی های پارچه ی و فرمانی با روکش چرمی ، وجود کیسه های هوا در جاهای مختلف ماشین ، کروز کنترل ، تهویه مناسب و ورود بدون کلید 500POP خودروی ارزان قیمت نسبتا خوبی به شمار می رود.

علت اصلی ارزان تمام شدن قیمت نهایی این فیات جمع و جور استفاده از مواد پلاستیکی در ساخت اکثر قسمت های داخلی خودرو بوده است.

فیات 500POP پیشرانه ای به قدرت 101 اسب بخار در موتور 4 سیلندر خود دارد و با هندلینگ نرم و راحتی که دارد یک خودروی شهری بسیار مناسب و خوب به شمار می آید. بخش انتهایی خودرو از لحاظ فضا بسیار کوچک بوده و امتیازی منفی برای این خودرو محسوب می شود. اما می توان بع عنوان یک خودروی دو نفره ی خوب و با کیفیت روی آن حساب باز کرد.

هیوندای اکسنت SE/ قیمت 15.580 دلار

خودروهای ارزان قیمت 2017هیوندای اکسنت و کیا ریو دیگر دو خودرویی هستند که با هم به رقابت پرداخته اند چرا که این دو خودرو از خیلی جهات شبیه به هم هستند و همین امر انتخاب بینشان را سخت می گرداند.

پیشرانه ی هیوندای اکسنت با موتور چهار سیلندری که دارد به 137 اسب بخار می رسد و با سیستم جعبه فرمان 6 سرعته ای که دارد عملکردی مناسب و راحت را به راننده ارائه می دهد. البته مدل دنده اتومات برای این خودرو نیز در نظر گرفته شده است که برای مشتریانی که خودرو را با این قابلیت می خواهند نزدیک به 1000 دلاری آب می خورد که البته مبلغ زیادی برای این خودروی خوب ، نمی باشد.

اسمارت فورتو/قیمت 15.400 دلار

خودروهای ارزان قیمت 2017این خودروی کوچک دایلمر عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داده است و رقیبی سر سخت برای فیات 500POP که پیش تر معرفی شد می باشد.

پیشرانه ی سه سیلندری که در قیمت وسطی خودرو نسب شده است قدرتی در حدود 89 اسب بخار را تولید می کند. این پیشرانه به علاوه ی جعبه دنده ی 5 سرعته ای که برای اسمارت فورتو در نظر گرفته شده است سیستم انتقال قدرت را در این خودرو تشکیل می دهد. گفتنی است که جعبه دنده ی این خودروی کوچک قابلیت قرار گیری در دو حالت دستی و اتوماتیک را دارد.

از مهم ترین مزیت های این خودرو می توان به مصرف سوخت بسیار پایین و کم ترین میزان تولید آلایندگی آن اشاره کرد که آن را به یک خودروی شهری استاندارد و ایده آل بدل می گرداند.

البته اندازه ی کوچک این خودرو سبب می شود تا تنها دو سرنشین بتوانند درون آن جای گیرند. این خودرو گزینه ای بسیار مناسب برای انجام کار های روزمره در مسافت های کوتاه می باشد . مدل های کروک و الکتریکی این خودرو نیز موجود می باشند که با پرداخت هزینه ی بیشتری قابل خریداری می باشند.

نیسان ورسا نوت/ قیمت 15.095 دلار

خودروهای ارزان قیمت 2017از یک دید فنی و کارشناسانه اگر بخواهیم بیان کنیم نسخه هاچ بک ورسا نسبت به نسخه سدان آن بسیار مناسب تر و ایده آل تر است اگر چه به اندازه 2000 هزار دلار گران تر از هاچ بک می باشد اما از هر لحاظ خودروی هاچ بک گزینه ی بهتری محسوب می شود.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : مقایسه کیا سراتو آپشن دار و رنو فلوئنس [/fruitful_dbox]

ابعاد کوچک این خودرو مهم ترین علت کاهش مصرف سوخت در آن شده است و در این مورد بسیار اقتصادی عمل می کند. علاوه بر مصرف سوخت اقتصادی این خودرو ، گارانتی قابل توجهی که نیسان به این خودرو اختصاص داده است هم حائز اهمیت است.

اما اگر به دنبال خودرویی با قدرت بسیار بالا می گردید باید خدمت شما عرض شود که نیسان ورسا آنی نیست که بخواهید بخریدش بلکه این خودرو برای کارکردهای شهری و مسافت های کوتاه مناسب است. اما به هر حال این خودرو در بین خودروهای ارزان قیمت 2017 قرار می گیرد.

کیا ریو سدان/ قیمت 15.015 دلار

خودروهای ارزان قیمت 2017این ریو که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید یک خودروی چهار درب می باشد که با پیشرانه ی 138 اسب بخاری جای خود را در لیست بهترین خودروهای ارزان قیمت 2017 مستحکم کرده است.

همانطور که گفته شد پیشرانه ی 4 سیلندر خطی این خودرو توان خروجی 138 اسب بخار را دارد که به همراه جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیکی که دارد عملکردی بالایی را به منسه ی ظهور می گذارد. این خودرو یک مدل پنج درب نیز دارد که با قیمت 16 هزار دلار کمی گران تر از مدل نام برده می باشد.

طراحی و ساخت زیبا و منحصر به فرد ، سیستم رفاهی استاندارد و پیشرانه و سیستم انتقال قدرت پر توان همگی این خودرو را ارزشمند می سازند.

فورد فیستا سدان/قیمت 15.005 دلار

خودروهای ارزان قیمت 2017از دیگر خودروهای ارزان قیمت 2017 می توان به این خودروی خوش استایل اشاره کرد. فورد فیستا ، سدان محبوبی که توانست فروش بالایی را در بازار برای فورد رقم بزند. این خودروی کوچک و خوش فرم با طراحی بسیار زیبا خیلی زود نظر مشتریان بسیاری را جلب کرد. و این فروش بالا به آمریکا محدود نشد و طولی نکشید تا فورد فیستا راه خود را به بازار های فروش اروپایی هموار دید.

پیشرانه ای 4 سیلندر با توان 120 اسب بخار با توجه به اندازه و وزن کم این خودرو توان خروجی بسیار خوبی است که می تواند در کنار شاسی خوبی که برای آن در نظر گرفته شده است عملکرد بسیار خوبی را در شرایط عادی و هم چنین در جاده های پر پیچ و خم از خود نشان دهد.

اما مشکلی که می توان بیان کرد اقتصادی نبودن مصرف سوخت در این خودرو است اما آن چنان که فکر می کنید هم خودروی پر مصرفی نیست.

در حال حاضر گران ترین مدل این خودرو 15300 دلار به فروش می رسد و مدل 2018 هم قرار است در سال 2017 با همین قیمت به فروش برسد.

شورولت اسپارک/قیمت 13.875 دلار

خودروهای ارزان قیمت 2017شورولت اسپارک یکی از برجسته ترین خودرو های لیست بهترین خودروهای ارزان قیمت 2017 می باشد. با توجه به تغییراتی که در این مدل شاهد هستیم باید بگوییم که نسبت به مدل پیشین ، این خودرو با کاهش اندازه همراه بوده است که در بخش پشتی آن به وضوح قابل مشاهده است.

این خودرو امکانات خوبی نظیر 10 کیسه هوا در جا های مختلف ، نمایشگر لمسی 7 اینچی با پشتیبانی وای فای اینترنت 4G و دوربین دید عقب را به همراه دارد.

این خودروی کوچک از بهره وری سوخت بسیار خوبی برخوردار است و موتور کم حجم 98 اسب بخاری را دارد. به عنوان یک خودروی ارزان قیمت شورولت اسپارک خودروی بسیار مقرون به صرفه ای می باشد.

میتسوبیشی میراژ ES/قیمت 13.830 دلار

خودروهای ارزان قیمت 2017میتسوبیشی طی مدتی توانسته است تا در ایالات متحده آمریکا حضور بسیار موفقی داشته باشد. این شرکت مطرح ژاپنی با طراحی جدید و اضافه کردن ویژگی هایی به مدل جدید خود یعنی میتسوبیشی میراژ توانست جذابیت های بیشتری را به مشتریان ارائه دهد.

این خودرو به همراه سدان 14 هزار دلاری بازخورد خوبی را در بازار های دنیا به دنبال داشته است. فضای داخلی سدان بزرگتر و جا دار تر می باشد به همین جهت برای استفاده ی خانواده ها گزینه ی بسیار خوبی می باشد ولی مدل هاچ بک آن برای کارکرد های شهری مناسب است چرا که مصرف سوخت بسیار پایینی نیز دارد.

موتور استفاده شده در این خودرو یک موتور 1.2 لیتری می باشد که 78 اسب بخار قدرت دارد. تامین نیروی محرکه میراژ توسط یک موتور سه سیلندر انجام می شود. در دو مدل هاچ بک و سدان پیشرانه ی خودرو تقریبا یکسان است و با هم تفاوتی ندارند. در طرف دیگر شما می توانید با خیال راحت از این خودرو استفاده کنید چرا که با گارانتی 10 ساله ای که میتسوبیشی برای آن در نظر گرفته است می توان کیلومتر ها سفر کرد و از عدم بروز اتفاقات ناگوار آسوده خاطر بود.

نیسان ورسا اس/قیمت 12.855 دلار

خودروهای ارزان قیمت 2017این سدان بسیار ارزان قیمت را می توانید تنها با پرداخت 12 هزار دلار از شرکت نیسان تهیه کنید. ورسا اس اتومبیلی است که با پیشرانه ای 4 سیلندر توان تولید 109 اسب بخار را دارد و می تواند از این حیث خودرویی کارا باشد.

هر چند با این قیمت نمی توان انتظار خودروی لوکسی را داشت چرا که نیسان در ساخت این خودرو سعی کرده است از مواد اولیه ای نسبتا مناسب بهره بگیرد تا از طرفی هم مناسب بهای ورسا اس باشد.

ورسا اس در دو مدل دنده دستی و اتوماتیک عرضه شده است که مدل اتوماتیک آن 15 هزار دلار می ارزد. پس مشخصا خودرویی که در لیست خودروهای ارزان قیمت 2017 واقع شده است مدل دنده اتوماتیک آن نمی باشد.

این خودرو تمام استاندارد های یک خودروی خوب شهری را دارا می باشد هر چند که فناوری و آپشن خیلی خاصی را به همراه ندارد اما یک مدل مقرون به صرفه و خیلی خوب به شمار می رود.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/12/%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-2017/

No comments:

Post a Comment