Saturday, July 8, 2017

راهنمای خرید کاشی-کاشی های سه بعدی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/kashi-3d.jpg
پیشرفت تکنولوژی این روز ها در همه ی بخش های زندگی به خوبی قابل مشاهده است و این پیرفت در تولید کاشی نیز بی تاثر نبوده و امروزه اگر شما به بازار کاشی بروید اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند طرح و نقش های بسیار زیبا و خاص کاشی های سه بعدی می باشد که واقعا فوق العاده می باشند .

تولید و عرضه ی کاشی های سه بعدی این روز ها در بازار تحول عظیمی ایجاد کرده است و اکثرا در طراحی دکوراسین داخلی منازل و محل کار استفاده از کاشی های سه بعدی بسیار زیاد شده است و این نوع کاشی اکنون جایگاه خودش را در بازار کاشی و سرامیک بدست آورده است .

کاشی های سه بعدییکی از دغدغه هایی که شرکت های سازنده ی کاشی های سه بعدی دارند این مسئله است که نقاط اتصال کاشی ها با یکدیگر به طور کامل حذف شود و خیلی قابل مشاهده نباشد تا طرح سه بعدی روی کاشی به خوبی و با کیفیت بالا نمایش داده شود .به همین علت تا به امروز شرکت های سازنده ی کاشی های سه بعدی با تلاش فراوان موفق به سیا کاشی هایی شده اند که نقاط اتصال آن ها در نگاه اول اصلا مشخص نیست و با دقت و نزدیک شدن به کاشی ها مقداری از نقاط اتصال مشهود می شود .

برخی از افراد در هنگام خرید کاشی سه بعدی نگران این مسئله هستند که کاشی ها به خوبی نپسبند و یا از سر جایش تکان بخورد باید بگویم که از این لحاظ خیالتان کاملا راحت باشد زیرا کاشی های سه بعدی با استفاده از چسب سرامیکی قوی به هم متصل می شوند و دیگر از جایش تکان نمی خورد .

کاشی سه بعدی (3d tile)

به طور کلی طرز کار کاشی های سه بعدی به این گونه است که اگر از فاصله ی نزدیک به آن خیره شوید یک سطح همراه کاشی و با طرح ها و رنگ های زیبا می بینید وی اگر اندکی فاصله گرفته سپس به کاشی نگاه کنید متوجه طرح و نقش های برجسته و عمق دار آن خواهید شد .

کاشی های سه بعدیبه طور کلی کاشی های سه بعدی این روز ها متناسب با هر ذوق و سلیقه ای طراحی و ساخته می شود و اکثرا از آن در فضا های مختلف استفاده می نمایند .

برخی از فضا های استفاده از کاشی سه بعدی عبارت است از :

  • فرودگاه

  • استخر

  • منازل مسکونی

  • رستوران

  • و…


به گفته ی برخی از فروشندگان کاشی و سرامیک در بازار این روز ها استفاده از کاشی سه بعدی با درخواست زیادی مواجه شده است و طرفداران بسیاری را دارد و بسیاری از طراحان در طراحی های خود از این کاشی استفاده می نمایند و حس جذابیت خاصی را به فضا های مختلف می بخشند .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : معرفی انواع کاشی های دیواری [/fruitful_dbox]

شما به راحتی می توانید با انتخاب طرح مورد نظر خود و با کمی صبر محیطی زیبا و دلنشین از طبیعت و زیبایی هایی که خداوند خلق نموده است را در اختیار داشته باشید و همین امر و لذت بردن از این مناظر خود موجب آرامش روان و موجب آرامش خاطر خواهد شد و از نظر روحی نیز تأثیر فوق العاده ای خواهد داشت.

کاشی های سه بعدینمونه طرح های کاشی سه بعدی

طرح و نقش های کاشی های سه بعدی همان گونه که اشاره شد این روز ها در طرح ها و نقش های جذاب و گوناگونی تولید و عرضه می شود پس دیگر نگران کمبود طرح و نقش در هنگام خرید کاشی نباشید به راحتی شما می توانید مطابق با سلیقه ی خود کاشی سه بعدی مورد نظرتان را با یک گشت کوتاه در بازار بور کاشی و سرامیک به راحتی بدس آورید .

کاشی های سه بعدیکاربرد کاشی سه بعدی 

استفاده از این نوع کاشی ها در اماکن مذهبی و مساجد بسیار زیاد می باشد همچنین در برای تزئینات داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند این نوع کاشی ها به عنان عایق در فضاهایی مانند آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام بسار مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار پر طرفدار است .

همان طور ک می انید کاشی ها باید به گونه ای طراحی شوند که به خوبی عایق گرما و سرما باشند و در برابر تغییرات دما حداقل بازه ی 20 الی 100 درجه ی سانتی گراد بسیار مقاوم باشند تا دچار شکستگی نشوند .

همچنین امروزه کاشی های جدیدی که تحت عنوان سه بعدی وارد بازار شده است علاوه بر دارا بودن این ویژگی ها باید دارای زیبایی و طرحی چشم نواز باشد ؛ جلوه ای که کاشی سه بعدی به منازل و محیط اطراف شما می دهد بسیار فراتر و زیبا و دل انگیزتر از سایر محصولات و نمونه عادی کاشی ها می باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/08/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b4%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c/

No comments:

Post a Comment