Saturday, July 1, 2017

معرفی و بررسی قابلیت های لوازم جانبی جی 5 ال جی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/lavazem-janebi-g5lg-7.jpg
نسل جدید پرچمدار ال جی را می توان گوشی G5 نامید. نکته ی جالب توجه در ارائه ی این گوشی را می توان در تغییر سیاست ال جی جستجو کرد که این گوشی هوشمند را به همراه لوازم جانبی اش عرضه کرده است که عملی نوظهور از این کمپانی است. در ادامه قصد داریم به بررسی لوازم جانبی جی 5 ال جی که همراه با گوشی به بازار لوازم جانبی موبایل عرضه شدند بپردازیم.

لوازم جانبی جی 5 ال جیموردی که باید به آن اشاره کرد این است که لوازم جانبی جی 5 ال جی صرفا برای این دستگاه قابل استفاده نیستند بلکه می توان از آن ها بر روی سایر گوشی های هوشمند و تبلت ها نیز بهره مند شد. برای مثال از هدست واقعیت مجازی LG 360 VR و یا روبات Rolling ال جی می توان در سایر گوشی های ال جی نیز استفاده کرد.

تمام لوازم جانبی جی 5 ال جی که به آن ها اشاره ای خواهیم داشت همگی پس از اتصال به جی 5 توسط برنامه ی LG Friend شناسایی می شوند و اپلیکیشن مرتبط با آن ها به طور خودکار دانلود می شود تا بتوانید راحت از آن ماژول بهره ببرید.

LG CAM PLus

لوازم جانبی جی 5 ال جیبا این ماژول می توان کنترل بهتری بر روی دوربین جی 5 در کنار باتری بزرگتری به نسبت باتری گوشی داشت.

با استفاده از کلید سخت افزاری که در سمت چپ و پایین ماژول اصلی جی 5 قرار دارد می توانید قفل این قسمت را باز کرده و ماژول استاندارد این گوشی را به همراه باتری به صورت کشویی از این قسمت خارج کنید پس از خارج کردن باتری می توان آن را در LG CAM Plus قرار داد و به همراه آن به جی 5 متصل شد.

این کم پلاس قادر است تا میزان 1200 میلی آمپر ساعت دیگر را به میزان باتری گوشی اضافه نماید که در مجموع با باتری 2800 میلی آمپر ساعتی خود گوشی ، حجمی به میزان 4000 میلی آمپر برای این گوشی به همراه ماژول خواهیم داشت. کلید سخت افزاری شاتر نیز در این ماژول قابل مشاهده است که با فشار دادن آن عملیات فوکوس و قفل شدن روی سوژه نیز اتفاق می افتد. کلید دیگری که در این ماژول قرار دارد کلید چرخشی برای زوم است، همچنین می‌توان به کلید چرخشی برای زوم، کلید مخصوص ثبت ویدیو، ال‌ای‌دی و همچنین کلید پاور نیز اشاره کرد.

LG Hi-Fi Plus

لوازم جانبی جی 5 ال جیهای فای پلاس از لوازم جانبی جی 5 ال جی که یک ماژول صوتی محسوب می شود ، می باشد. این ماژول با همکاری بنگ و الافسون توسعه یافته است. این ماژول سبب افزایش کیفیت هر چه بیشتر موسیقی ها و صدا های خروجی می گردد. از این رو اضافه شدن این ماژول به جی 5 برای دوست داران موسیقی یک اتفاق لذت بخش خواهد بود.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : معرفی برترین لوازم جانبی آیفون [/fruitful_dbox]

هنگام اتصال این های فای به جی 5 دیگر قادر به استفاده از جک هدفونی که در بالای گوشی واقع شده است نخواهید بود و تنها می توانید از جک هدفون 3.5 میلی متری ای که در پایین همین قطعه ی سخت افزاری واقع است استفاده نمایید که البته صدایی به مراتب بلند و با کیفیت تری را نسبت به جک اصلی گوشی به شما می دهد.

های فای پلاس دستگاهی است که دارای باتری مجزا نمی باشد و از باتری خود جی 5 استفاده می کند. از دیگر قابلیت های این ماژول پشتیبانی از درگاه USB Type-C می باشد.

LG 360 Cam

لوازم جانبی جی 5 ال جیاین ماژول دوربین از دو لنز دوگانه تشکیل شده است و از آن دسته لوازم جانبی جی 5 ال جی می باشد که با بلوتوث با گوشی جفت می شود. این دوربین به طور مجزا دارای 4 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد که البته به وسیله ی اسلات میکرو اس دی می توان این میزان را به رقم های بالاتر ارتقا داد. تجهیزاتی که بر روی این دوربین سوار است شامل سه میکروفون ، یک باتری 1200 میلی آمپر ساعتی و دو دوربین 13 مگاپیکسلی می شود. عملکرد جالب این دوربین به گونه ای است که می تواند با ترکیب دو دوربین یاد شده تصاویر تخت یا محدب 360 درجه را با رزولوشن 16 مگاپیکسل ثبت کند.

هر کدام از دوربین ها که پشت به پشت هم واقع شده اند قابلیت پوشش 200 درجه را دارد که می تواند در مجموع فضای 360 درجه دور خود را پوشش دهد. این ماژول می تواند تصاویری با کیفیت بالای 4K را فیلم برداری کند. هم چنین پشتیبانی این سیستم از سرویس هایی نظیر YouTube 360 و استریت ویو گوگل ، آن را بیش از پیش محبوب کرده تا کاربران راغب به خرید لوازم جانبی از این دست گردند. تصاویر ضبط شده در این ماژول به شکل جداگانه پردازش و ذخیره می شوند و سپس به صورت بی شیم به جی 5 انتقال می یابند هر چند امکان مشاهده این تصاویر به صورت زنده در جی 5 هم وجود دارد.

LG 360 VR

لوازم جانبی جی 5 ال جیهدست واقعیت مجازی 360 درجه ال جی از معرکه ترین لوازم جانبی جی 5 ال جی که استفاده از آن بسیار هیجان انگیز می باشد. این هدست از طریق درگاه USB Type-C به جی 5 متصل می شود و عملیات کنترل آن توسط جی 5 و خود هدست نیز امکان پذیر است. از آن جایی که این هدست واقعیت مجازی توسط سیم به گوشی متصل می شود و نیازی به قرار گیری گوشی در درون آن نیست ، به میزان قابل توجهی ابعاد و وزن آن کاهش یافته است. این هدست واقعیت مجازی با وزن 118 گرم با قرار گیری روی سر هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند. به ادعای ال جی LG 360 VR در مقایسه با سایر هدست های VR موجود در بازار لوازم جانبی مدت زمان طولانی تری توام با راحتی استفاده می تواند در اختیار کاربر قرار بگیرد.

این هدست متشکل از دو لنز است که هر یک 1.88 اینچ قطر دارند و رزولوشنی برابر 960*720 پیکسلی را برای کاربر فراهم می آورند. تراکم پیکسلی ای که در هر اینچ بدست می آید برابر با 639 می باشد. به گفته ی ال جی تجربه ی تماشای ویدیو و هر چند رسانه ای در این هدست واقعیت مجازی به مانند تجربه ی تماشای یک تلویزیون 130 اینچی از فاصله ی دو متری می باشد. در سمت چپ این هدست جک 3.5 میلی متری هدفون قرار گرفته است که می توان در صورت نیاز هدفون را به آن اضافه کرد.

روی بدنه ی این هدست دو دکمه ی Back و Ok قرار گرفته است که می توان از آن برای کنترل هدست استفاده کرد اما می توان بیخیال آن شد و به سراغ کنترلر های نرم افزاری از طریق گوشی G5 رفت. با این هدست قادر به تماشای ویدیو های دو بعدی نیز خواهید بود.

LG Rolling Bot

لوازم جانبی جی 5 ال جیLG Rolling Bot یکی از هوشمند ترین لوازم جانبی جی 5 ال جی می باشد که می تواند نقش جاسوس شخصی شما را در خانه ایفا کند. این ربات کروی ال جی دارای ال ای دی هایی در چند رنگ ، بلند گو و دوربین است و می تواند به همه جای خانه حرکت کرده و برای شما اخبار را مخابره کند.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/01/%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d8%ac%db%8c-5-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/

No comments:

Post a Comment