Sunday, July 2, 2017

لمینیت KRONOTEX انتخابی ایدال برای خرید پارکت

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/KRONOTEX-laminate-1.jpg
یکی از محصولاتی  که توانسته خود را به خوبی در بازار پارکت ایران جا بیاندازد ، لمینیت KRONOTEX است. این محصولات بنا به کیفیت مطلوبی که دارند بسیار محبوب هستند و نمایندگان زیادی در صدد فروش این محصول هستند. این برند سال هاست که دوام و کیفیت خود را ثابت کرده است پس خرید پارکت های KRONOTEX یه برد برای شما حساب می شود.

طرح های جذاب ، مقاومت و میفیت این محصول را شاید بتوان عامل اصلی در موفقیت فروش این محصول دانست. همچنین نام کشور آلمان بر روی این محصول اعتماد به با کیفیت بودن این محصول را برای مشتریان دو چندان می کند.

لمینیت KRONOTEXنصب آسان ، تعویض آسان و در دسترس بودن تکه های اضافی در مواقع شکستگی این محصول یکی دیگر از مزایای آن به حساب می آید. در هر بازا پارکتی که شما برای خرید پارکت مورد نظر خود مراجعه نمایید این برند بسیار محبوب بوده است و به راحتی قادر به پیدا کردن نمایندگان فروش آن خواهید بود.

لمینیت های شرکت کرونوتکس KRONOTEX به صورت پیشرفته هستند و با تاثیر که از انرژی گیاهان می گیرند، با موارد مربوط به حفاظت و سازگاری با محیط زیست مطابقت دارند. کفپوش های این شرکت هیچ گونه پلاستیسایزر، آفت کش و یا سایر مواد شیمیایی افزودنی را ندارند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که کفپوش لمینیت KRONOTEX دارای اثرات محیطی بسیار خوبی است و کاملا سالم است.

یکی از مانور هایی که این شرکت بر روی محصولات خود می دهد مسئله زیست محیطی آن است. این شرمت با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای زیست محیطی ، محصواتی عاری از هرگونه آفت کش ، پلاستیسایزر و سایر موارد شیمیایی را تولید و روانه بازار می نماید بنا براین شما با خرید پارکت KRONOTEX می توانید حس خوبی از آسیب نزدن به محیط زیست داشته باشید.

[fruitful_dbox]حتما بخوانید: مزیت پارکت لمینت ها نسبت به دیگر پارکت ها[/fruitful_dbox]

لایه ی اصلی کفپوش لمینیت، فیبر با تراکم بالا است که نمونه هایی از آنها در کارخانه KRONOTEX در Heiligengrabe آلمان تولید می شود. آنها فقط از چوب جنگل های دست ساز، برای ساختن کفپوش ها استفاده می کنند. پس از آنکه تخته ها خنک و شسته شدند، کاغذ دکوری بر روی آنها اعمال می شود. در عین حال ورق کاغذ دیگری نیز بر روی آنها استفاده می شود تا تخته ها شکل درست خود را حفظ کنند. پرس های داغ برای چسبیدن لایه های رزین بر روی آنها اعمال می شود. برای کمک به جلوگیری از ساییدگی، سطح کفپوش لمینیتی علاوه بر پوشش محافظتی به رزین آغشته می شوند. در نهایت، لبه ها که به شکل زبان ها و شیارها هستند برای نصب آسان با یکدیگر جفت می شوند.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/02/%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d8%aa-kronotex-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa/

No comments:

Post a Comment