Sunday, July 2, 2017

راهنمای خرید پارکت – معرفی لمینیت

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/laminate-flooring-1.jpg
در این راهنمای خرید پارکت به معرفی لمینیت پرداخته ایم. ظاهر و حس یک لمینیت با کیفیت بالا آنها را عملا از چوب واقعی غیر قابل تشخیص می کند. با این حال بر خلاف کفپوش های پارکت آنها از چوب سخت ساخته نمی شوند. در عوض، آنها شامل یک لایه هسته ای چوب مهندسی شده با یک لایه تزئینی هستند. کفپوش های لمینیت در اندازه های متفاوتی از عرض و طول هستند. فرمت های بزرگ با منحنی مشابه V که با ظاهر طبیعی هستند در حال حاضر  بسیار محبوبند، زیرا که تخته های کف آنها نسبت به گذشته به صورت درست تری هماهنگ می شوند. کفپوش های لمینیت به صورت ویژه ای نگاشته می شوند- به عبارت دیگر با توجه به رنگ دانه هایشان نگاشته می شوند- در برخی از کشورها یک تکنیک وجود دارد که به عنوان " لمینیت هماهنگ" شناخته می شود. آنها ظاهر شگفت انگیز چوب واقعی را دارند. یک کفپوش لمینیت خوب، با دوام، سبک، آسان برای تمیز کردن و با ویژگی نشر کم گازهای گلخانه ای می باشد.

راهنمای خرید پارکتمزیت بزرگی که لمینیت ها نسبت به پارکت ها دارند، با صرف نظر از اینکه بوجه کمتری می برند، نصب آسان آنها است. سیستم اتصال آنها با استفاده از سیستم زبانه و شیار است که باعث می شود تا به راحتی کفپوش های جذاب را در کف اتاق خود نصب کنید.

راهنمای خرید پارکت - کفپوش لمینیت با مشخصات محیطی دوستانه

کفپوش لمینیت عمدتا از چوب ساخته می شود به عبارت دیگر از یک ماده خام طبیعی ساخته می شود. با این وجود بسیاری از مردم همچنان بر این اعتقادند که از پلاستیک ساخته می شوند. در حقیقیت، این نوع کفپوش ها شامل یک هسته از فیبر با تراکم بالا (HDF) هستند که یک لایه از کاغذ دکوری نیز روی آنها قرار می گیرد. پانل های HDF از تقریبا 90 درصد فیبر چوب و 10 درصد رزین تشکیل شده اند که با محیط زیست در پیوند هستند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید:پارکت لمینت هم نوعی پارکت است؟[/fruitful_dbox]

طیف گسترده ای از سبک های کفپوش لمینیت و دکوراسیون برای ایجاد یک محیط جذاب در هر اتاق در دسترس است: از چوب های به ظاهر کلاسیک، سری های جدید سبک های محبوب چوب بلوط و سبک های غیر معمول سنگی گرفته تا الگو های تک رنگی و فانتزی. این که آیا شما یک فضای مینیمالیستی را به یک فضای سر سبز ترجیح می دهید و یا دکور مورد علاقه شما از چوب بلوط، راش، افرا یا چوب گردو می باشد و یا به نمای خانه هایی با سبک روستایی و یا سبکی که یادآور عرشه کشتی می باشد علاقه دارید و یا اینکه به سبک های براق و زیبا  و یا پر جنب و جوش و رنگارنگ توجه می کنید، چندان مهم نیست، با در نظر گرفتن کفپوش لمینیت عملا هیچ محدودیتی در آنچه که شما در ذهن دارید وجود ندارد.

راهنمای خرید پارکتراهنمای خرید پارکت – از کفپوش لمینیت برای چه مکان هایی باید استفاده کرد؟

در منازل، کفپوش لمینیت با کیفیت بالا می تواند در هر جایی استفاده شود. بعضی از انواع آنها حتی برای آشپزخانه ها نیز مناسب هستند، به ویژه طرح هایی که شبیه به سنگ و کاشی هستند امروزه پر طرفدارند. کفپوش لمینیت همچنین اغلب در بنگاه های تجاری، از جمله هتل ها، رستوران ها، ادارات و مغازه ها نصب می شوند. این کفپوش ها به صورت طبیعی برای کف خانه ها بسیار تاثیر گذارند. نکته مهم این است که اطمینان حاصل کنید تا در هنگام خرید پارکت یک محصول با درجه کیفیت مناسب و مقاوم در برابر سایدگی را انتخاب می کنید، در این صورت است که می توانید برای مدت زمان بسیار طولانی از آن لذت ببرید.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/02/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d8%aa/

No comments:

Post a Comment