Saturday, July 1, 2017

مواردی که در هنگام خرید کفپوش ، کاشی و سرامیک ها باید بدانید

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/Buying-Ceramic-Tile-1.jpg
همیشه برای خرید کفپوش به نمونه های نمایشگاهی اکتفا می کنیم. نمونه هایی نمایشگاهی که طبق آن کف پوش مورد نظر خود را انتخاب می کنید به طور معمول کمتر از دو فوت مربع هستند، و این در حالی است که کف شما معمولا صدها تا هزاران نمونه از آنها را تشکیل می دهد و دو قطعه دقیقا یکسان نیستند. یک نمونه برای مدت طولانی نا معلومی در سطوح مختلفی مورد نمایش قرار گرفته است، و این در حالی است که کف شما شانس این را ندارد. انتظار نداشته باشید که یک نمونه تمام رنگ های موجود و خطوط های متنوعی را نمایش دهد. نمونه های سنگ های طبیعی نمی تواند تغییرات متنوع را در یک نمونه نشان دهد.

خرید کفپوشتعمیر و نگهداری و ضمانت

تنها یک سازنده کفپوش می تواند کفپوش خوب را بسازد، تنها یک حرفه ای می تواند کار نصب آن را انجام دهد و تنها شما می توانید آن را خوب حفظ کنید. شما باید با تمام اطلاعات مربوط به مراقبت از کف و گارانتی در هنگام خرید کفپوش آشنا شوید. برای حفظ ضمانت نامه ها، از لوازم تمیز کننده مناسب پیشنهاد شده توسط شرکت سازنده استفاده کنید. عدم پیروی از توصیه های تعمیر و نگهداری تولید کنندگان ممکن است موجب آسیب کامل به موارد قابل پیشگیری برای کف شود. اطلاعات مربوط به نگهداری، مراقبت و گارانتی زیر را مشاهده کنید.

کف ها در مقایسه با یکدیگر

همانطور که دو کف یکسان نیستند، هیچ یک از دو خانه هم یکسان نیستند حتی اگر در مجاورت یکدیگر قرار گرفته باشند. باید متغیرهای کمی را در مقایسه دو خانه در نظر بگیریم: آیا کفپوش در همان ناحیه مورد نظر توسط یک نصاب نصب شده است؟ آیا کفپوش با نام تجاری یکسان، درجه، ضخامت و از همه جهات در هر دو کف یکسان می باشد؟ آیا خانواده هایی که از کفپوش استفاده می کنند سبک زندگی مشابهی دارند؟ آیا از کف با یک روش نگهداری می شود؟ هنگامی که کف شما بازرسی می شود، بر پایه استانداردهای صنعتی خود بررسی می شود نه کفپوش دیگر.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید: مدل های مختلف پارکت و ویژگی های آنها [/fruitful_dbox]

خراش ها

در حالی که مقاومت لایه ها و یا لایه هایی با پوشش سطحی شیشه ای، سطح را از لکه ها و نفوذ رطوبت و خراش محافظت می کنند و یا از آسیب جلوگیری می کنند. تضمین های تولید کننده پوشش "کفپوش ها" از طریق یک دوره مشخص از زمان تحت شرایط زندگی معمول مشخص می شوند، اما خراش های ناشی از حیوانات خانگی، کشیدگی مبلمان و یا غفلت های دیگر شامل ضمانت های آنها نمی باشد.

تنوع و گوناگونی

همه کاشی ها واریانس طبیعی را در شکل، رنگ و کولیس نشان می دهد. اندازه های خطوط توخالی برای کاهش تغییرات قابل توجه استفاده می شوند. تنوع ضخامت ماژول های کاشی توسط استانداردهای تولیدی در وب سایت شورای کاشی کاری آمریکای شمالی مشخص شده اند.

شکستگی

گاهی اوقات، کاشی ها در حمل و نقل از بین می روند. استاندارد صنعت، از این کاشی برای پر کردن فضای خالی یا برش به قطعات کوچک تر استفاده می کند. درصد کمی این ضمانت را می دهند که کاشی های شکسته در جعبه ها قرار نگیرند. روشهای نصب درست برای جلوگیری از این مسئله استفاده می شود.

خرید کفپوشنکات دیگر

استانداردهای صنعتی پیشنهاد می کنند که 5 تا 12 درصد کل کف را به مقدار اندازه گیری مورد نیاز برای پروژه اضافه می کند. این مقدار اضافه شده برای قطعه های برش که نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد، شکستگی و خطای حرفه ای برای نصب دارند، حساب می شود. در هنگام خرید کفپوش اندازه مساحت کلی کف خود را حتما از پیش در ذهن داشته باشید.

تغییر و برش

لبه های گرد، موزاییک ها و حالت ها به معنای تکمیل سبک ها و رنگ های کفپوش ها و برای ایجاد سبک در طراحی کف هستند.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/01/%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d9%86%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d9%81%d9%be%d9%88%d8%b4-%d8%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b4%db%8c/

No comments:

Post a Comment