Monday, July 3, 2017

راهنمای خرید بهترین مانیتور های بازار

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/best-monitors.jpg
مانیتور ها در گوناگونی سردمدار هستند. یعنی شما به راحتی قادر خواهید بود با توجه به کم یا زیاد بودن قابلیت ها و هم چنین سایر مشخصات یک مانیتور از پایین ترین قیمت ها تا قیمت های بسیار گراف مانیتور پیدا کنید. در این مقاله سعی داریم تا بهترین مانیتور های بازار را به شما معرفی کنیم. در این لیست مانیتور های تا قبل از تابستان 95 معرفی شده اند که چنان قدیمی هم نیستند منتها به دلیل عرضه مدل های جدید تر شاید قیمت های آن ها کمی شکسته شده باشد. هم چنین گفتنی است که به منظور صرفه اقتصادی بیشتر شما می توانید به خرید مانیتورهای دست دوم این مدل ها نیز بپردازید.

مانیتور LG 29UM65

[caption id="attachment_18926" align="aligncenter" width="533"] بهترین مانیتورهای بازار[/caption]

این مانیتور بر خلاف اغلب مانیتور های Ultra Wide بازار که قیمت بسیار بالایی دارند در عین کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. نسبت تصویر در این مانیتور 21:9 است و تصاویر را با رزولوشن 2560*1080 به نمایش در می آورد.

ال جی در ساخت این مانیتور از پورت ها استفاده کرده است و این امر سبب گشته تا هیچ مشکلی در استفاده از این مانیتور برای کنسول ها ، مک ها و حتی استفاده به عنوان تلویزیون نخواهید داشت. استفاده از درگاه HDMI 1.4 و Display Port در این مانیتور برای کاربران حرفه ای به روز و وجود پورت Dual-Link DVI برای کاربران کمی قدیمی تر ، 29UM65 را در از این حیث در لیست خرید تمام کاربران قرار داده است.

با وجود دو عدد از اسپیکر های 7 واتی که روی این مانیتور قرار دارند کاربران قادر به پخش موسیقی می باشند هم چنین به وسیله ی جک 3.5 میلی متری تعبیه شده بر روی مانیتور می توانید از گوشی دادن به موسیقی به تنهایی لذت ببرید.

پنل 29 اینچی مجهز به فناوری IPS از تکنیک ساب پیکسلی 8 بیتی بهره می برد و به همین سبب می تواند 16.9 میلیون رنگ را نمایش دهد. شدت روشنایی در این مانیتور بسیار مناسب است و زمان پاسخ گویی به فرکانس نسبتا خوبی را دارد. مانیتور 29UM65 مانیتوری است که می تواند 10 حالت مختلف تصویر را به نمایش در آورد به علاوه ظاهر نویی نیز داشته باشد. قیمت این محصول 1 میلیون تومان می باشد.

خرید مانیتور مذکور برای کسانی که با سطح بودجه متوسط ، قابلیت های زیادی را می خواهند بهترین گزینه است.

مانیتور BenQ XR3501بهترین مانیتورهای بازار

یکی از مانیتور هایی که به تازگی وارد بازار دیجیتال شده است و بر سر زبان ها افتاده است مانیتور های بنکیو می باشد. مانیتور XR3501 یک مانیتور منحنی است که در سایز 35 اینچ به بازار عرضه شده است شدت انحنای این مانیتور 2000R می باشد که باعث رسیدن تصاویر به بهترین شکل به چشم می شود. رزولوشن این مانیتور 2560*1080 است و نسبت تصویری در آن 21:9 می باشد. دارای شدت نور مناسب و زمان پاسخ گویی 4 میلی ثانیه ای است.

فرکانس پنل به میزان قابل توجه 144 هرتز نیز می رسد که از این حیث خوب است. قابلیت جالبی که این محصول 3 میلیون و 600 هزار تومانی بنکیو دارد پشتیبانی از 2 ورودی تصویر و پخش به صورت ساید بای ساید می باشد. سه حالت اختصاصی مختلف برای بازی نیز در این مانیتور فراهم شده است. این مانیتور هم چنین قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد. درگاه های ورودی این مانیتور HDMI،Mini DisplayPort و Display Port هستند و برخی رابط های مورد نیاز نیز به همراه مانیتور عرضه می شوند.

مانیتور ASUS ROG PG278Qبهترین مانیتورهای بازار

مانیتورهای ایسوس همیشه از لحاظ کارایی و قیمت مناسب در بین بهترین مانیتور های بازار قرار دارند. این محصول 2 میلیون و 800 هزار تومانی ایسوس در جمع مانیتورهای گیمینگ قرار می گیرد و دارای ثک پنل 27 اینچی می باشد که رزولوشن 2560*1080 را داراست. زاویه دید در این مانیتور 160 و 170 درجه است و با زمان تاخیر 1 میلی ثانیه ای که دارد از این حیث بسیار مناسب بازی می باشد. شدت روشنایی بالایی دارد و نسبت تصویر در آن 16:9 می باشد.

این محصول دارای دو پورت است USB 3.0 می باشد و تنها پورت اتقال تصویر در آن Display Port است. فقدان حضور پورت های HDMI یا DVI از نقاط ضعف این مانیتور به شمار می رود.

پایه در نظر گرفته شده برای این مانیتور از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و در زوایای -5 تا 20 درجه تغییر موقعیت می دهد. این نمایشگر هم چنین می تواند به صورت افقی واقع شود.

مانیتور USync 19بهترین مانیتورهای بازار

این مانیتور 19 اینچی از یوسینک با ابعاد 5:4 و رزولوشن 1024*1280 در حدود 3 میلیون تومان قیمت دارد. تصویر مربعی این مانیتور پف نسل های گذشته ی مانیتور ها را به خاطر می آورد. برای این که بفهمیم این مانیتور با قیمت نسبتا زیادش چطور بین بهترین مانیتور های بازار قرار گرفته است ویژگی های آن را مرور می کنیم.

قابلیتی که این مانیتور را از سایرین مجزا می کند استفاده از آن به عنوان یک تبلت گرافیکی است چرا که در این مانیتور خاصیت لمسی در نظر گرفته شده است. به همراه مانیتور یک قلم بی سیم ارائه می شود که بسیار مورد توجه طراحان و گرافیست ها واقع خواهد شد. این قلم دارای حساسیت بسیار بالایی است که کارایی آن را به شدت خوب می کند. مانیتور یاد شده دارای دو پورت VGA می باشد.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : توصیه ی خرید کامپیوتری برای گیم [/fruitful_dbox]

تنها کسانی که کارهای گرافیکی انجام می دهند بازار هدف سازندگان این محصول نمی باشند. بلکه مصادیقی از قبیل آموزش های از راه دور ، کلاس های هوشمند ، مدراس و دانشگاه ها و سالن های کنفرانس نیز از این مححصول بهره می برند.

دو بلندگوی 2 واتی که در پایین مانیتور واقع شده اند و با ورودی صدای 3.5 میلی متری وظیفه ی پخش صدا را بر عهده دارند. یک پایه فلزی محکم همراه با مانیتور عرضه می شود که قابلیت باز و بسته شدن با آستانه ی بسیار بالای 90 درجه ای را دارد طوری که می توان از آن به دو حالت افقی و عمودی استفاده کرد.

مانیتور Samsung S27D390 Plusبهترین مانیتورهای بازار

یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه های سمعی بصری در دنیا سامسونگ می باشد که سهمی بزرگ را در میان بهترین مانیتور های بازار ایفا می کند. تمامی قطعات و ابزار به کار رفته و پنل های مانیتور های این شرکت همگی توسط خود آن تولید می شوند وهمین دلیلی است برای مناسب بودن قیمت این مانیتور ها. Samsung S27D390 Plus مانیتوری 27 ا ینچی IPS می باشد که زیر 1 میلیون تومان برای شما آب می خورد.

این محصول با یک پله ارتقا نسبت به IPS دارای پنل PLS می باشد. زاویه دید در Samsung S27D390 Plus از هر چهت تا 178 درجه می باشد و شدت روشنایی نسبتا بالایی را دارد. این مانیتور با تکنولوژی ساب پیکسل قادر به تولید 17 میلیون رنگ طبیعی می باشد.

مانیتور نام برده از پورت های HDMI و D-SUB پشتیبانی می کند. در مجموع می توان گفت این مانیتور با قیمت تمام شده ی مناسب یکی از بهترین مانیتور های بازار به حساب می آید.

مانیتور LG 34UC97بهترین مانیتورهای بازار

نام ال جی همواره در بین بهترین سازندگان مانیتور ها و نمایشگر ها به چشم می خورد. مانیتور که تصویر آن را در بالا می بینید مانیتوری 3 میلیون تومانی است که نسبت تصویر 21:9 را با رزولوشن 3440*1440 دارا می باشد. این مانیتور 34 اینچی IPS یک مانیتور منحنی بسیار زیبا می باشد . قابلیت نمایش تصویر ساید بای ساید را از طریقی دو ورودی مجزایی که برای آن در نظر گرفته شده است را دارد ، بدیهی است با صفحه ی عریضی که این مانیتور دارد این امر چندان مشکل نمی باشد.

از ویژگی های این مانیتور می توان اشاره کرد به : قابلیت چیدمان خودکار پنجره ها با یک کلیک ، اسپیکر های استریو ، دارای طراحی بدون قاب و حاشیه و زاویه دید بسیار بالا.

این مانیتور دو عدد اسپیکر 7 واتی با کیفیت و قدرت خوبی دارد و تا حداکثر فرکانس 90 هرتز را پشتیبانی می کند. زمان پاسخدهی مناسب این مانیتور به علاوه مواردی که ذکر شد این مانیتور را برای هر کاری اعم از تماشای فیلم ، کارهای مهندسی و گرافیکی و از همه مهم تر انجام بازی های با کیفیت بالا آماده می سازد.

مانیتور Samsung S24D595 Plusبهترین مانیتورهای بازار

یکی از بهترین مانیتور های بازار با قیمت بسیار مناسب 660 هزار تومان و کارایی قابل توجه مانیتور S24D595 Plus می باشد. مانیتور 24 اینچی IPS با دقت FHD در میان بازار مانیتور های گران با قیمتی فوق العاده می درخشد. پنل این مانیتور پنل Wide Viewing Angle (AD -PLS) می باشد که با شدت روشنایی مناسبی به پخش تصاویر می پردازد. رنگ تولیدی در این مانیتور به میزان 16.7 میلیون رنگ طبیعی می باشد و زاویه دید باور نکردنی 178 درجه ای را در هر دوطرف دارد. علاوه بر این که این مانیتور برای انجام کارهای روزمره گزینه بسیار مناسبی می باشد می تواند با زمان تاخیر مناسبی که دارد گزینه ی مناسبی برای بازی هم باشد.

مانیتور ASUS MB168Bبهترین مانیتورهای بازار

اگر شما هم در دسته ی کسانی قرار می گیرید که سرتان بسیار شلوغ است و نیاز مبرمی به یک نمایشگر قابل حمل دارید یکی از بهترین مانیتور های بازار که در این گروه قرار می گیرد ASUS MB168B می باشد. این مانیتور 15.6 اینچی ایسوس یک مانیتور چند کاره با قابلیت پخش در دقت HD است و در حدود 720 هزار تومان قیمت دارد. سیستم نوردهی در این مانیتور با استفاده از WLED صورت می پذیرد. زمان تاخیر در پاسخگویی بسیار بالای 11 ثانیه ای را دارد و البته از شدت روشنایی نسبتا مناسبی هم برخوردار است. این مانیتور از درگاه USB پشتیبانی می کند و می تواند تجهیزات قابل اتصال به این درگاه را شارژ کند.

مانیتور BenQ XL2720Zبهترین مانیتورهای بازار

مانیتوری که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید 2 میلیون تومان قیمت دارد و یکی از بهترین مانیتور های بازار به جهت گیمینگ می باشد. این مانیتور 27 اینچی دارای پنل TN می باشد و در بین لیست بهترین مانیتور های بازار سریع ترین پساخپویی را دارد که این میزان 1 میلی ثانیه گزارش شده است.

این مانیتور بازه فرکانسی 100 تا 144 هرتز را پشتیبانی می کند. رزولوشن XL2720Z به میزان 1920*1080 می باشد و سطح Color Gamut در آن به 72 درصد خواهد رسید.

ویژگی منحصر به فرد این مانیتور کنترلر ماوس آن می باشد که در نوع خود بسیار جالب است. ورودی های DVID ، HDMI و D-SUB از پورت های این مانیتور می باشند.

تعداد زیادی پروفایل پیشفرض و نوآوری های جدید و اختصاصی ای در این مانیتور برای کاربری گیمینگ آن در نظر گرفته شده است که  Motion Blur Reduction، Low Blue Light، Display Pilot و Gaming-comfort Flicker-free از جمله آنها هستند.

مانیتور Samsung C27F390بهترین مانیتورهای بازار

قیمت مناسب این محصول سامسونگ در مقایسه به کارایی آن می تواند یک گزینه ی بسیار پیش رو برای بهترین مانیتور های بازار باشد. این Samsung C27F390 دارای پنل VA به صورت منحنی می باشد که دقت FHD را نیز به همراه دارد. اجرای دستورات در این مانیتور با سرعت بسیار بالایی انجام می گیرد و تاخیری در جرا نخواهیم داشت به همین جهت این مانیتور گزینه ای مناسب برای بازی هم می باشد. نسبت تصویر در این مانیتور 16:9 می باشد و از شدت روشنایی مناسبی برخوردار است. فرکانس موثر در هردو حالت عمودی و افقی پنل این مانیتور 60 هرتز می باشد. این محصول از سامسونگ توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد.

سایر امکانات این مانیتور شامل پورت HDMI ، جک هدفون ، ورودی صدا ، درگاه VGA و DP Port می شود.

این مانیتور بزرگ ، زیبا و با کیفیت بالای 1 میلیون تومان قیمت دارد. گفتنی است که انحنای این مانیتور در مناسب ترین حالت واقع است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/03/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1/

No comments:

Post a Comment