Saturday, July 29, 2017

بررسی ولوو XC60 مدل 2015

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/XC60.jpg
وقتی نام کراس اوور های محصول کمپانی ولوو به گوش می رسد ناخود آگاه ذهن آدمی به سمت نمونه های قدیمی محصولات ولوو که دارای طراحی نه چندان دلچسب به همراه چراغ جلو های بسیار بزرگ می رود اما باید گفت که کمپانی ولوو در سال 2015 تحولی عطیم ایجاد کرد و با طراحی یک خودرو ی فوق العاده در کلاس SUV  با نام تجاری ولوو XC60 توانست نظر منتقدان را برگرداند .

در این مقاله که یک راهنمای خرید خودرو می باشد به معرفی و بررسی تمامی ویژگی های ولوو XC60 پرداخته ایم پس با ما همراه باشید .

همان طور که اشاره شد محصولات ولوو از نظر ظاهری هماهنگ و جذابیت جالبی را نداشتند اما در محصول جدید ولوو وضعیت کاملا فرق کرده است و دیگر خبری از آن چراغ ها بسیار بزرگ و طراحی جعبه ای شکل کابین نیست .

ولوو XC60 مدل 2015به طور کلی در طراحی این محصول ولوو چراغها با جلو چنجره هماهنگی بسیار خوبی دارند و در اندازه ی متناسب طراحی شده اند همچنین طراحی اتاق و کابین نیز بیار ایده ال تر شده است و از همه محمتر دینامیک این خودرو در زمان رانندگی بسیار فوق العاده است و یک حس خوب را به راننده و سرنشینان القا می کند .

این ویژگی های جدیدی که به ولوو اضافه شده به همراه ویژگی های قدیمی ای که از ابتدا با ولوو بوده ( ایمنی بسیار بالا خودرو های ولوو ، کیفین قطعات و... ) این خودرو را به یک کراس اوور فوق العاده ی خانوادگی تبدیل کرده است .

آپشن‌های ولوو XC60 مدل ۲۰۱۵

ولوو XC60 دارای آپشن ای بسیار خوب و فوق العاده ای می باشد که بسیار خوب و فوق العاده و منحصر به فرد می باشد که در قالب سه پکیج معرفی می شود :

پکیج پلاتینیوم ، پکیج تکنولوژی ، پکیج کلایمت

پکیج پلاتینیوم ولوو XC60 عبارت است از :

  • درب عقب اتوماتیک

  • چراغ‌های جلوی زنون با تمیزکننده

  • طراحی ویژه روشنایی در داخل کابین

  • دوربین نمای عقب

  • آینه‌های جمع‌شونده خودکار

  • سیستم صوتی پرمیوم هارمون کاردون

ولوو XC60 مدل 2015پکیج تکنولوژی عبارت است از :
  • کروز کنترل

  • سیستم هشدار برخورد از جلو همراه با حالت ترمز تمام‌اتوماتیک

  • سیستم هشدار عبور از بین خطوط جاده

  • سیستم هشدار عدم‌توجه راننده

  • سیستم تشخیص دوچرخه‌سوار و عابر پیاده با ترمز تمام‌اتوماتیک

  • نوربالای اتوماتیک

پکیج کلایمت عبارت است از :
  • گرم‌کن صندلی‌های جلو

  • صندلی‌های اسپرت

  • گرم‌کن شیشه پنجره جلو

  • سیستم مونیتورینگ نقطه کور

  • چرخ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی تیتانیا

مشخصات ظاهری

نمای بیرونی ولوو XC60 به طور کلی کاملا اسپرت و شیک می باشد که وجود چرخ های 20 اینچی با رینگ های آلومینیومی اسپرت به ای ظاهر اسپرت این خودرو بسیار کمک کرده است .

ولوو XC60 مدل 2015همین ظاهر اسپرت این خودرو می باشد که باعث شده است این کراس اوور در بین جوانان طرفداران بیشتری را پیدا کند .

به طو کلی طراحی خارجی ولوو XC60 یک طراحی ایده آل و جوان پسند می باشد که تا کنون بسیار موفق بوده است به همین ترتیب این خودرو از لحاظ طراحی ظاهری نمره ی قابل قبولی را دریافت می نماید .

مشخصات داخل کابین ولوو XC60

وقتی شما وارد اتاق ولوو XC60 می شوید طراحی جالب و خیره کننده ی آن توجه شما را جلب می کند به طور کلی داخل اتاق این خودرو نیز همانند ظاهر بیرونی آن کاملا اسپرت و خاص طراحی شده است ک کاملا باب سلیقه ی جوانان می باشد .

مواد اولیه ای که در ساختقطعات داخلی کابین به کار رفته است با کیفیت می باشد که همین مسئله بر ارزش های این خودرو می افزاید .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : بررسی FORD F-150 RAPTOR هیولای آفرود [/fruitful_dbox]

صندلی های تمام اسپرتی که در داخل این خودرو به کار رفته است نه تنها به زیبایی این خودرو کمک کرده است بلکه سطح تکیه گاه بسیار خوب و مناسبی را برای سرنشینان ایجاد نموده است . مطمئن باشید که با نشستن بر روی ای صندلی ها در مسافت های طولانی به هیچ عنوان احساس خستگی و ناراحتی نخواهید کرد .

ولوو XC60 مدل 2015ولوو XC60 از لحاظ فضای حمل بار برای خانواده ها بسیار جادار طراحی شده است به گونه ای که حتی اگر شما صندلی های ردیف آخر را نخوابانید فضایی معادل 878 لیتر دارد که وقتی صندلی ها خوابنده شود این میزان به 1909 لیتر افزایش پیدا می کند که این مساله واقعا عالی است .

مشخصات پیشرانه و مصرف سوخت

موتوری که برای این خودرو ی فوق العاده طراحی شده است یک پیشرانه ی سه لیتری می باشد که توانایی دارد تا قدرتی برابر با 300 اسب بخار ایجاد نماید .

ولوو XC60 مدل 2015همچنین ولوو XC60 مجهز به یک گیربکس گیرترونیک اتوماتیک ۶ سرعته و پدل‌شیفترهای روی فرمان می باشد که هماهنگی این بخش ها با یکدیگر بسیار عالی است و عملکر خودرو را بسیار نرم و روان و عالی به نمایش می گذارد .

طبق برآورد هایی که در رابطه با میزان مصرف سوخت این خودرو انجام شده است نتایج ذیل به دست آمده است :

۱۳/۸ لیتر در شهر و ۹/۸ لیتر در جاده به ازای هر صد کیلومتر می باشد .

ولوو XC60 مدل 2015جمع‌بندی

به طور کلی ولوو XC60 یک کراس اوور فوق العاده و قدرتمند می باشد که وقتی شما پشت فرمان آن قرار می گیرید متوجه عملکرد خوب و عالی آن خواهید شد سیستم تعلیق و همچنین سیستم ایمنی این خودرو بسیار درست و به جا عمل می کند که این امر باعث اسوده خاطری راننده و سرنشینان می شود .

اگر به دنبال یک خودرو ی شاسی بلند پرقدرت و با کیفیت می باشید XC60 محصول با کیفیت کمپانی ولوو واقعا انتخاب مناسب و صحیحی می باشد .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/29/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%88%d9%84%d9%88%d9%88-xc60-%d9%85%d8%af%d9%84-2015/

No comments:

Post a Comment