Tuesday, July 4, 2017

راهنمای خرید شیرآلات ساختمانی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/kharid-shiralat5.jpg
به طور کلی در هر فضا برخی اشیا هستند که وظیفه ی زیبایی بخشیدن را ایفا می کنند اما این وظیفه باید به درستی به آن ها داده شود و مسئولیت آن با شخص طراح است که از چه وسیله ای چگونه استفاده نماید مثلا در فضاهای هال و پذیرایی منازل ، مبل و فرش مهمترین اجزا می باشند در سرویس های بهداشتی ، شیرآلات ، روشویی و ... نقش مهم دارند ؛ این مقاله یک راهنمای خرید شیرآلات ساختمانی می باشد شما در هنگام خرید شیرآلات باد به خوبی بدانید که باید از چه نوع شیری در چه فضایی استفاده نمایید تا بهترین طراحی ممکن را داشته باشید .

خرید شیرآلات ساختمانی اهرمی برای حمام و سرویس بهداشتی 

اگر شما قصد خرید شیرآلات ساختمانی را داشته باشید و به مرکز بورس شیرآلات مراجه نمایید متوجه خواهید شد که شیرآلات ساختمانی انواع مختلف و گوناگونی دارد که هر  کدام بر اساس نیاز و سلیقه ی مصرف کننده تولید شده است یکی از همین مدل ها ، شیرآلات مدل اهرمی است که در دنیای امروز بسیار پرکاربرد تر از مدل های دیگر نمایش داده شده است .

خرید شیرآلات ساختمانیشیر های اهرمی استفاده ی بسیار اسان و راحتی دارند و شما تنها با بالا کشیدن اهرم می  توانید جران آب رابرقرار کنید و با پایین فشردن آن جریان آب را قطع ککنید همچنین با چپ و راست کردن آن نیز می توانید میزان گرمی و یا سردی دمای اب را نیز تنظیم نمایید.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : شیرآلات ساختمانی مرغوب کدام اند ؟ [/fruitful_dbox]

این شیر الات به طور کلی در دونوع پایه کوتا و پایه بلند ساخته می شود که شما می توانید متناسب با طراحی خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید . معمولا از شیر الات اهرمی رای سروی س های بهداشتی و حمام استفاده می کنند ولی از انجایی که این انتخاب کاملا سلیقه ای است مدل های اهرمی ای برای آشپزخانه نیز تولید شده است .

ست های مختلف شیر آلات برای حمام و سرویس بهداشتی 

یکی از بهترین انتخابات برایخرید شیرآلات ساختمانی ، خرید شیر آلاتی می باشد که به صورت ست کامل باشد این نوع شیرآلات به شما کمک می کند تا هماهنگی زیبایی به آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام خود ببخشید و تاثیر به سزایی در طراحی دکوراسیون داخلی شما دارد و هماهنگی خاصی را به خانه ی شما می بخشد .

خرید شیرآلات ساختمانیخوشبختانه امروزه شرکت های تولید شیر الات مدل ها و طرح های گوناگونی را متناسب به هر سلیقه ای تولید و عرضه می نمایند به همین علت انتخاب کمی سخت تر از گذشته شده و این هم به خاطر گوناگونی مدل ها می باشد سعی کنید اگر قصد خرید شیرآلات ست را دارید حتما از شرکت سازنده ی ان مطمئن شوید تا یک کمپانی معتبر باشد .

علم دوش برای فضای حمام 

به طور کلی در فضای حمام دو نوع محفظه ی خروج آب نیاز است یکی شیرآب معمولی و دیگری علم دوش که مهم ترین بخش حمام می باشد علم دوش دارای دو مدل کلی است یکی ثابت و دیگری متحرک .

نوع ثابت دوش حمام که همان گونه که از اسمش مشخص است در یک نقطه نصب می شود و قابل جدا شدن نمی باشد اما نوع متحرک آن مانند دوش های تلفنی به راحتی از سر علم جدا می شوند و قابلیت تنظیم جهت آب را نیز دارد .

خرید شیرآلات ساختمانیبرخی علم های دوش بسیار شاده هستند برخی هم دارای جاهایی برای قرارگرفتن صابون و لوازم کوچک دیگر دارند .

انواع مختلف شیرهای ظرف شویی برای آشپزخانه 

خرید شیرآلات ساختمانیشیر های ظرفشویی و روشویی تنها در ارتفاع با یکدیگر تفاوت دارند که در شیرآلات ظرفشویی ارتفاع بیشتر در نظر گرفته می شود تا ظرف ها به راحتی در داخل سینک ظرفشویی شسته شوند سهی کنید در هنگام خرید شیرآلات ساختمانی برای آشپزخانه از جنس های مرغوب و با کیفیت استفاده نمایید چون یکی از مطرح ترین اجزا در دیزاین آشپزخانه ، شیر ظرفشویی آن می باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/04/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/

No comments:

Post a Comment