Wednesday, July 26, 2017

معرفی و بررسی خودروی نیسان جوک 2016

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/nissanjuke.jpg
یکی از خودرو های تازه وارد به ایران ، خودرو ی نیسان جوک می باشد که مدتی است پس از شنیدن شایعات مختلف در این باره ، در خیابان های ایران به چشم می آید .به طور کلی خودرو ی نیسان جوک یک کراس اوور نسبت کوچک می باشد ک بیشتر از همه مناسب برای فضای شهر می باشد .

این خودرو از بعد از تولید و عرضه توانست در بین مردم جایگاه خودش را پیدا کند و سریعا طرفدار های زیادی را پیدا کرد . امروز در این راهنمای خرید خودرو ما به نقد و بررسی تمامی ویژگی ها و آپشن های این تازه وارد از کمپانی نیسان می پردازیم پس با ما همراه باشید تا با این محصول جدید از کمپانی خوش نام و معتبر نیسان بیشتر آشنا شوید .

طراحی ظاهری نیسان جوک 2016

وقتی شما برای بار اول به این خودرو نگاه می کنید می بینید که با سایر خودرو هایی که در این کلاس تولید می شود تفاوت های ظاهری زیادی دارد . این تعجب شما کاملا طبیعی می باشد ، کمپانی نیسان در ساخت این خودرو کمی متفاوت عمل کرده است و در حقیقت خواسته تا مقداری ساختار شکنی در این زمینه کرده باشد .

نیسان جوک 2016به طور کلی خودروی  نیسان شکل ظاهری کاملا منحصر به فرد و متفاوت و همچنین اسپرت دارد که باعث شده است در بین جوانان بیشترین طرفدار را پیدا کند .

نمای کلی خارجی نیسان جوک بسیار خشن ، دارای خطوط عضلانی است که این ترکیب زیبا با رینگ های 18 اینچی آلیاژ آلمینیومیکامل تر شده است .

نیسان جوک با نگاه اول به نظر یک خودروی اسپرت 2 درب است ولی در عملکرد همچون یک کراس اوور 4 درب تمام عیار می باشد.

ابعاد و وزن خودرو نیسان جوک مدل ۲۰۱۶

  • طول : 4.127 متر

  • عرض : 1.765 متر

  • ارتفاع : 1.570 متر

  • فاصله محور عقب و جلو : 2.530 متر

طراحی داخلی نیسان جوک 2016

طراح خودرو ی نیسان جوک در طراحی خارجی و داخلی این خودرو بسیارسلیقه به خرج داده است و در حقیقت این خودرو را بدون الگو برداری از خودرو های دیگر طراحی نمود است . نمای داخل کابین این خودروهمانند ظاهر بیرونی آن بسیار جذاب و جوان پسند می باشد.

نیسان جوک 2016کنسولی که در داخل ابین طراحی شده است شما را ناخود آگاه به یاد موتور سیکلت قرمز رنگ می اندازد که این نشان دهنده ی ذهن خلاق طراح می باشد .

طراحی صفحه کیلومتر پشت فرمان نیز بسیار زیبا و خاص می باشد به گونه ای که گویا پشت فرمان ماشین های مسابقه ای نشسته اید . به جرات می توان گفت یکی از زیبا ترین بخش ها در داخل کابین خودروی نیسان جوک همین صفحه کیلومتر آن می باشد .

نیسان جوک 2016یکی از نکات مثبت در داخل کابین این خودرو ، طراحی صندلی ها می باشد که بسیار ایمن و مطمئن می باشند . وقتی شما بر روی این صندلی ها می نشینید ، کاملا شما را در بر می گیرد و در هنگام عکس العمل های شدید خودرو شما را کاملا ایمن حفظ می کند تا کمترین آسیب به شما وارد شود .

نیسان جوک 2016یکی دیگر از نکات مثبت و متفاوت این خودرو نسبت به سایر خودروها این مسئله است که شرکت نیسان در این کراس اوور فوق العاده به جای استفاده از فرمان هیدرولیکی ، از فرمان الکتریکی استفاده کرده است که این نوع فرمان بسیار کارایی بهتر و بیشتری را نسبت به هیدرولیکی دارد .

به گفته ی کارشناسان نیسان فرمان های هیدرولیی ، عملکرد خودرو را کاهش می دهند و همجچنین مصرف سوخ خودرو را بالا می برند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : معرفی ، نقد و بررسی مینی کراس اور راین D60

[/fruitful_dbox]

ویژگی های فوق العاده ی نیسان جوکبه همین ها خلاصه نمی شود باید بدانید که این خودروی فوق العاده مجهز به یک سیستم کنترل کننده ی مرکزی به نام I-CON می باشد که امکان کنترل مانیتورینگ و کلیهی شرایط از جمله  انتخاب حالت رانندگی ، مدیریت سفر ، آب و هوا و ... را به شما می دهد .

مشخصات فنی نیسان جوک 2016

پیشرانه ای که در خودروی نیسان جوک به کار رفته است یک پیشرانه ی شانزده سوپاپ 1.6 لیتری می باشد که مجهز به توربو شارژ است. این پیشرانه توانایی دارد تا قدرتی معادل 188 اسب بخار ایجاد کند که بسیار عالی می باشد .

نیسان جوک 2016سیستم تعلیق این خودرو هم کاملا به روز و مجهز می باشد به گونه ای که هر یک از چرخ ها دارای سنسورهای سنجش نیرو هستندو بر اساس نیروی وارد ، آن را بین چرخ های دیگر تقسیم می نمایند که این مسئله در سر پیچ های تند جاده بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

امنیت نیسان جوک 2016

خودرو ی نیسان جوک از لحاظ ایمنی ، بسیار مورد آزمایش قرار گرفت و تمامی کم و کاستی های آن برطرف شد و سرانجام مفتخر به دریافت پنج ستاره ی ایمنی از سازمان euroncap شد . این میزان امنیت از شرکت معتبری چون نیسان انتظار می رفت . پس می توان این خودروی جذاب و خاص را جز دسته ی ایمن ترین خودرو ها دسته بندی نماییم .

نیسان جوک 2016امکانات و ویژگی های این خودرو در یک نگاه :
  • سیستم ترمز ضدقفل

  • دوربین دنده عقب

  • سیستم AWD

  • سیستم کنترل پایداری ESC

  • پخش کننده ی سی دی و دی وی دی

  • GPS

  • بلوتوث

  • کروز کنترل

  • دماسنج خارج اتومبیل

  • شیشه و آینه های برقی

  • دسترسی داخل کابین بدون استفاده از سوییچ

  • استارت از راه دور

  • سیستم ضد سرقت

  • کنترل پخش کننده ی موزیک بر روی فرمان

  • تهویه ی مطبوع

  • و...

نیسان جوک 2016جمع بندی نیسان جوک 2016

به طور کلی خودروی نیسان جوک 2016 یک کراس اوور جمع و جور شهری با ظاهری بسیار خاص و جذاب به صصورت اسپرت می باشد که مورد پسند اکثر جوانان قرار می گیرد. نکات مثبت و خوبی که در این خودرو به کار رفه شامل طراحی خاص و منحصر به فرد ، موتور قدرتمند و شتاب دار ، مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب آن با توجه به امکانات آن می باشد اما خب در هر خودرو یی ایراداتی نیز وجود دارد که در این خودرو باید گفت ک صندلی های عقب نسبتا کوچک می باشند و شاید سرنشینان عقب کمی در سفر های طولانی مدت اذیت شوند و نکته ی منفی دیگر استفاده از پلاستیک خشک در فضای داخلی کابین می باشد .

اما به طور کلی نکات مثبت خودرو ی نیسان جوک بر نکات منفی آن برتری دارد و می توان این خودرو را یک خودرو ی ایده آل و خاص و همچنین پر قدرت معرفی نماییم .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/26/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%ac%d9%88%da%a9-2016/

No comments:

Post a Comment