Saturday, July 1, 2017

معرفی کارامد ترین لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/lavazem-janebi-xperiaz5.jpg
در نسل جدید پرچمداران سونی اکسپریا زد 5 توسط این کمپانی رونمایی شد. این محصولات در سه مدل اکسپریا زد ۵، اکسپریا زد ۵ پریمیوم و اکسپریا زد ۵ کامپکت می باشد. قصد داریم در ادامه به معرفی و بررسی کارامد ترین لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونی بپردازیم.

لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونی گوناگونی و انواع فراوانی دارد که ما در اینجا فقط به معرفی بخشی از این دنیای بازار لوازم جانبی می پردازیم. برخی از لوازم جانبی علاوه بر زیبایی بخشیدن و جلوه دادن به گوشی همراه هوشمند شما ، کارایی و عملکرد آن را دو چندان می کند. سونی نیز با توجه به همین موضوع در ارائه ی لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونی سنگ تمام گذاشته است و موارد زیادی را به بازار عرضه کرده است. تا کاربران برای خرید لوازم جانبی این گوشی همراه انتخاب های متعددی را پیش رو داشته باشند. در ادامه به معرفی تعدادی از این لوازم خواهیم پرداخت.

ساعت هوشمند SmartWatch 3

لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونیساعت هوشمند اسمارت واچ 3 سونی ، ساعتی است که سونی سال گذشته آن را معرفی نمود. ساعتی که بدون نیاز به شارژ می تواند تا دو روز فعالیت های بدنی و ورزشی را ثبت کند و اطلاعات بدست آمده را توسط برنامه هایی نظیر LifeLog که بر روی گوشی قابل نصب است تحلیل کند. با استفاده از این ساعت ها دیگر نیاز شما به باز کردن قفل گوشی و بیرون آوردن پی در پی گوشی از جیب هایتان از بین خواهد رفت چرا که بسیاری از کار ها را قادر خواهید بود بر روی همین ساعت انجام دهید. این ساعت ها تحت سیستم عامل اندرویدی گوگل بوده و برنامه های زیادی برای آن ها توسعه یافته است که از این حیث بسیار مورد توجه است. اسمارت واچ 3 هم چنین قادر است که به شبکه های بی سیم متصل شود و می توان از آن ها بدون حضور گوشی با اتصال به شبکه وای فای استفاده کرد. سونی طیف گسترده ای از این ساعت ها را با رنگ های متنوع در بند های قابل تعویض آن ها در خدمت کاربران قرار داده است.

دستبند هوشمند سلامتی اسمارت بند تاک

لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونیدیگر لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونی که کارکردی شبیه به اسمارت واچ با قابلیت های محدود تر دارد دستبند هوشمند اسمارت بند تاک می باشد. نقطه ی پیوند مد ، دستبند هوشمند سلامتی و تکنولوژی است. از طریق نمایشگر E-Ink می توان از آخرین نوتیفیکیشن ها و هم چنین میزان فعالیت های ورزشی روز با خبر شد. با توجه به مصرف کم نمایشگر های E-Ink شما قادر خواهید بود از این دستبند ها به مدت سه روز بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنید. این نمایشگر ها همچنین با حالت خمیده ای که دارد ارگونومی خاصی به دستبند می دهد که باعث می شود بر روی دست خوب بنشیند.

گفتنی است که این دستبند هوشمند تا عمق 1.5 متر زیر آب هم قابل استفاده می باشد و در برابر نفوذ مایعات مقاوم است. با بند هایی که در رنگ های مختلف تهیه شده اند می توانید با هر لباس خود آن را ست کنید. هم چنین اگر در صورت برقراری تماس ورودی نیازی به بیرون آوردن گوشی ندارید و می توانید از روی دستبند تماس خود را پاسخ دهید.

ایرفون MDR-NC750

لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونیاگر شما از کسانی هستید که همواره به موسیقی گوش می دهید، زمان پیاده روی ، کار کردن ، مطالعه ، مسافرت و ... قطعا تهیه ی هدفونی که برای شما معرفی خواهیم کرد گزینه ی مناسبی است. این هدفون ایده آل با گوشی سونی اکسپریا زد ترکیب فوق العاده ای را برای پخش موسیقی تشکیل می دهند. با این هدفون ها شما قادر خواهید بود تا صدایی با کیفیت بسیار بالا با کم ترین نویز را در اختیار داشته باشید.

شارژر بی سیم WCH10

لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونیشارژر گوشی های همراه هئشمند یکی از معضلاتی است که تبدیل به یکی از چالش های تولید کنندگان شده است. اتصال گوشی به شارژر همیشه برای هر کسی ناخوشایند بوده است ، چرا که قابلیت قابل حمل بودن گوشی را از آن می گیرد و این چیزی نیست که مورد قبول باشد. یکی از لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونی که قصد داریم آن را معرفی کنیم شارژر های بی سیم مغناطیسی است که با استفاده از فناوری QI راهکاری بسیار ایده آل و نو برای شارژ کردن گوشی تلفن همراه بدون نیاز به اتصال را ارائه می دهد. حتی شما می توانید با استفاده از کاور های شارژ بی سیم گوشی را در حالت ایستاده نگه دارید و در حالی که گوشی در حال شارژ است به تماشای ویدیو ی مورد نظر خود بپردازید.

هدست بی‌سیم DR-BTN200M

لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونیاین هدست های بی سیم که محصولی نسبتا جدید از سونی می باشد این امکان را پدید آورده است تا دوستداران موسیقی از شر هدست ها و ایرفون های سیمی رها شوند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : لوازم جانبی آیفون ۷ [/fruitful_dbox]

جفت کردن این هدست ها با گوشی موبایل به سادگی انجام می شود و پیچیدگی خاصی را در پی ندارد. به این نحو که با فشردن کلید فیزیکی که روی گوشی سمت چپ هدست واقع است انجام می پذیرد.
کافی است شما با نگه داشتن همزمان این کلید و نزدیک کردن هدست به پشت گوشی از طریق ارتباط NFC این دو دستگاه را با هم همگام سازید. پس از اتصال بلوتوث و ایجاد ارتباط بین گوشی و هدست می توان به سادگی و بدون اتصال سیم مخصوص جک 3.5 میلی متری به موسیقی دلخواه با کیفیت بالا گوش داد.

داک شارژر میکرو USB

لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونیاگر دوست دارید گوشی موبایلتان همیشه در مقابل چشم هایتان بوده تا بتوانید هر گاه که خواستید آن را چک کنید می توانید با تهیه این لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونی به اسم داک شارژر میکرو USB این عمل را به بهترین نحو انجام دهید. به این ترتیب که می توانید با قرار دادن این گوشی روی این داک از طریق درگاه میکرو یو اس بی گوشی را در حالت ایستاده داشته باشید در حالی که شارژ هم می شود. این دستگاه در دیگر مدل های Z5 هم قابل استفاده می باشد.

استایل کاور

لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونیدسته از افراد هستند که به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی که ممکن است به گوشی وارد شود از کیف ها و قاب های محافظ استفاده می کنند. علاوه بر این می خواهند که استفاده از این قاب ها خللی در زیبایی گوشی ایجاد نکند. بهترین پیشنهاد برای این کار استفاده از استایل کاور های توسعه یافته توسط این کمپانی یعنی سونی می باشد. با استفاده از این لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونی علاوه بر این که گوشی خود را در برابر هر گونه آسیب و خط و خش نگهداری می کنید، می توانید به تمام ویجت ها و برنامه های گوشی حتی زمانی که کاور بسته است دسترسی پیدا کنید. با استفاده از استایل کاور هایی که در رنگ های مختلف عرضه شده اند قادر خواهید بود از دریچه ی آن به 5 آیکون اپلیکیشن مختلف دسترسی داشته باشید.

کوئیک شارژر

لوازم جانبی اکسپریا زد 5 سونیQuick Charger های توسعه یافته سونی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات شارژ گوشی تلفن همراه را انجام دهد. با استفاده از شارژر UCH10 شما قادر خواهید بود تا در کمتر از 10 دقیقه گوشی Xperia Z5 را برای استفاده به مدت 5 تا 6 ساعت شارژ کنید. این محصول را هم می توان با تمام مدل های اکسپریا Z5 مورد استفاده قرار داد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/01/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d8%b2%d8%af-5-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c/

No comments:

Post a Comment