Saturday, July 1, 2017

معرفی لوازم جانبی جی 4 ال جی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/lavazem-janebi-g4-lg.jpg
گوشی جی 4 ال جی به عنوان پرچمدار سال 2015 این شرکت با داشتن قاب پشتی چرمی منحصر به فرد ، حاشیه های اندک در اطراف صفحه نمایش و خمیدگی ملایمی که در اطراف نمایشگرش وجود دارد به یکی از زیبا ترین گوشی های این شرکت و بازار موبایل بدل گشته است. در ادامه می خواهیم چند مورد از لوازم جانبی جی 4 ال جی را معرفی کنیم و توضیح کوتاهی در خصوص هر یک به شما بدهیم.

گوشی ال جی G4 با در اختیار داشتن دوربین پر قدرت و نمایشگر با کیفیت به همراه ظرافت در طراحی، در بین هم رده های خود یکه تاز است. ال جی و سایر شرکت های مرتبط برای این پرچمدار لوازمی را به منظور کارامد تر شد و افزایش زیبایی دستگاه وارد بازار لوازم جانبی این گوشی نموده اند. لوازم جانبی جی 4 ال جی موارد زیادی را در بازار به خود اختصاص داده است که به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم نمود.

قاب پشتی در رنگ‌ های متنوع

لوازم جانبی جی 4 ال جیگوشی جی 4 ال جی اولین گوشی موبایلی است در دنیا که دارای قاب پشت چرمی است. از آن جایی که این قاب قابلیت تعویض شدن را دارد می توان آن را اولین مورد از لوازم جانبی جی 4 ال جی نامید. علاوه بر این که شما با جدا کردن این قاب به درگاه حافظه جانبی و هم چنین باتری و درگاه سیم کارت بر خواهید خورد ، قادر خواهید بود تا کلا این قاب را تعویض نمایید و رنگ دیگری را به دلخواه انتخاب کنید. ال جی به همین منظور برای کسانی که می خواهند این قاب چرمی را عوض کنند 10 رنگ مختلف در نظر گرفته است.

ساعت هوشمند جی واچ اربین

لوازم جانبی جی 4 ال جیجدید ترین لوازم جانبی جی 4 ال جی مربوط به جدید ترین ساعت هوشمند این شرکت می شود که اربین نام گذاری شده است و کارایی بالا و زیبایی چشم نوازی دارد. صفحه نمایش گرد 1.3 اینچی این ساعت با رزولوشن 320*320 پیکسل تصاویر و متون را به وضوح و با کیفیت بالا به نمایش در می آورد.

این زیبایی با فریم استیل ضد زنگ دور صفحه نمایش ساعت هوشمند اربین که در دو رنگ نقره ای و طلایی عرضه شده است دو چندان می شود. در کنار این صفحه و مجموعه ی فریم بی نظیر اربین ، بند های 22 میلی متری آن که البته قابل تعویض هم می باشند این ساعت هوشمند را به یکی از برترین لوازم جانبی جی 4 ال جی تبدیل کرده است.

با این ساعت 66.5 گرمی و هماهنگ سازی آن با گوشی موبایل خود در دنیای جدیدی از تکنولوژی قدم خواهید گذاشت و از کاربرد های گوناگون این محصول استفاده خواهید کرد و کنترل امور را به دست خواهید گرفت.

پاوربانک ۵۲۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی ال‌ جی

لوازم جانبی جی 4 ال جیمورد دیگری از لوازم جانبی جی 4 ال جی که به معرفی آن می پردازیم پاور بانک 5200 میلی آمپر ساعتی BP4 ال جی می باشد که در کنار باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قابل تعویض گوشی می تواند در مسافرت ها و شرایطی که به برق دسترسی ندارید به یاری شما بیایند تا با مشکل کمبود شارژ و خاموش شدن گوشی موبایل خود مواجه نشوید. گفتنی است که باتری خود گوشی تا یک روز کامل را به خوبی شارژ نگه می دارد.

این پاوربانک بی نظیر با ابعاد 97*52*23 میلی متری اش تنها 114 گرم وزن دارد و به راحتی در کیف جای می گیرد و حمل آن آزار دهنده نخواهد بود. این پاور بانک دارای چراغ LED نشانگر میزان شارژ باقی مانده ی این دستگاه می باشد و علاوه بر آن با جایگاهی که برای نگهداری کابل میکرو یو اس بی تعبیه شده است علاوه بر این که ظاهری زیبا تر را عرضه می کند سبب می شود که این کابل همیشه همراه شما باشد.

هدست بی‌ سیم استریو TONE INFINIM ال‌ جی

لوازم جانبی جی 4 ال جیاین هدست ظریف و زیبا و البته قدرتمند در اطراف گردن قرار می گیرد و به راحتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. نکته ی جالبی که در خصوص هدست بی‌ سیم استریو TONE INFINIM ال‌ جی می توان به آن اشاره کرد امکان افزایش یا کاهش طول آن است که راحتی در جابجایی آن را به ارمغان می آورد و البته تجربه ای لذت بخش را نیز به شما هدیه می دهد.

این هدست به عنوان لوازم جانبی جی 4 ال جی تحت لیسانس هارمن کاردون تولید می شود که خبر از یک هدفون با کیفیت را به شما می دهد. شفافیت بالای صدا بدون کوچکترین ایراد از ویژگی های این هدفون بسیار قدرتمند است. هم چنین با قرار گیری دکمه های کنترل موسیقی و کنترل حجم صدا بر روی این هدست ، قطعا شما را مجاب به خرید این لوازم جانبی خواهد کرد.

کیف Quick Circle با قابلیت شارژ بی‌ سیم

لوازم جانبی جی 4 ال جیمعمولا کیف هایی که برای گوشی های موبایل استفاده می شوند جنبه ی محافظتی و زیبایی بخشیدن به گوشی را دارند اما کیف Quick Circle ساخت شرکت ال جی علاوه بر موارد فوق الذکر جنبه ی کاربردی نیز دارد. این کیف قاب پشتی را به طور کلی و صفحه نمایش قسمت جلویی گوشی را به غیر از دایره ای کوچک بر روی آن پوشش می دهد. از دایره ی کوچک محلی است که شما می توانید بسیاری از کار ها را بدون نیاز به باز کردن کیف و یا حتی قفل گوشی انجام دهید.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : نقد و بررسی بررسی هوم پاد اپل [/fruitful_dbox]

هم چنین از این دریجه قادر خواهید بود ساعت را به شکل کلاسیک و دایره ای با تم های متنوع تماشا کنید، می توانید به بخش های دیگر نظیر تماس های از دست رفته و اخیر ، پیام های متنی و دیگر تنظیمات منو دست بیابید.

به علاوه این که با باز کردن این کیف گوشی به طور اتوماتیک روشن می شود و حتی توانایی این را دارید تا گوشی خود را با استفاده از این کیف به شارژ بی سیم نیز مجهز کنید.

شارژر وایرلس ال‌جی

لوازم جانبی جی 4 ال جیپد شارژ بی سیم ال جی یکی از کارامد ترین لوازم جانبی جی 4 ال جی می باشد که شما را از شر شلوغی سیم های مختلف در اطراف پریز های برق خلاص می کند. این پد شارژ با اضافه کردن قابلیت شارژ بی سیم به گوشی سبب می شود تا با قرار گیری گوشی بر روی آن عملیات شارژ گیری انجام شود.

طراحی جمع و جور و زیبای این گوشی امکان حمل و به همراه داشتن این دستگاه را به شما می دهد هم چنین نشانگر LED موجود بر روی دستگاه شما را متوجه شارژ شدن یا نشدن گوشی تلفن همراهتان می کند.

کیف چرمی نیلکین برای جی ۴

لوازم جانبی جی 4 ال جیشاید برخی از کاربران این گوشی به این علت که قاب چرمی پشتی پوشیده و پنهان نشود و از زیبایی گوشی چیزی کم نگردد راغب به استفاده از قاب های محافظ نباشند. از این سو نیلکین به منظور جلب نظر این دسته از افراد قاب هایی از جنس چرم مصنوعی تولید کرده تا علاوه بر محافظت از دستگاه لطمه ای به زیبایی آن وارد نشود.

این کیف ها عملکردی همانند کیف های Quick Circle که پیش تر به آن ها اشاره شد دارند و شما قادر خواهید بود تا اندک کار هایی را از دریچه ی دایره ای شکل آن بدون باز کردن کیف انجام دهید.

کاور اسپیجن با نام Rugged Armor

لوازم جانبی جی 4 ال جیاسپیچن شرکت دیگری در زمینه ی تولید لوازم جانبی گوشی موبایل است که برای جی 4 ال جی کاور های مختلفی را ارائه داده است. گفتنی است کالاهای تولیدی این شرکت خوش آوازه از کیفیت بالایی برخوردار است. در بین تمام کاور های ارائه شده توسط این شرکت برای جی 4 ال جی Rugged Armor از شرایط و ویژگی های مطلوب تری برخوردار است.

این کاوری تمام نگرانی افرادی که زیاد گوشی از دستشان می افتد را از بین می برد. علاوه بر استحکام بالا این قاب از زیبایی خیره کننده برخوردار است که به جی 4 شما ظاهری جذاب تر می دهد. هم چنین در قسمت پشتی این قاب برای گوشی یک استند وجود دارد تا در صورت نیاز برای تماشای ویدیو بتوان گوشی را در حالت افقی و عمودی روی میز نگاه داشت.

علاوه بر این دسته از لوازم جانبی جی 4 ال جی که ذکر شد گفتنی است که ال جی درون جعبه ی این گوشی یک حافظه ی microSD 32 گیگابایتی و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اضافی را برای رضایت بیشتر مشتریان در نظر گرفته است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/01/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d8%ac%db%8c-4-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/

No comments:

Post a Comment