Saturday, July 22, 2017

معرفی خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/Tiggo5.jpg
خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵ یکی از جدید ترین مدل های SUV می باشد که توسط کمپانی چری به همراه تیم مهندسی فوق العاده قوی که برخی از آن ها جز مهندسان اروپایی بودند ، ساخته شده است . این محصول توسط شرکت مدیران خودرو چندی پیش در ایران رونمایی شد .

خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵ یک خودروی بسیار لوکس و مدرن محسوب می شود این خودرو به طور کلی یک خودروی فول آپشن می باشد که در این راهنمای خرید خودرو به طور کامل به معرفی کلیهی ویژگی های این خودرو و همچنین نقد و بررسی کامل آن پرداخته ایم.

خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵طراحی خارجی خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵

همان طور که اشاره شد خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵ جز دسته ی فول آپشن ترین خودرو ها دسته بندی می شود و همچنین به دلیل این که توسط مهندسان اروپایی طراحی شده است ظاهری بسیار زیبا و خاص به عنوان یک خودرو ی شاسی بلند دارد .

ابعاد این خودرو عبارت است از :

  • طول : ۴۵۰۶ میلیمتر

  • عرض : ۱۸۴۱ میلیمتر

  • ارتفاع : ۱۷۴۰ میلیمتر


اگر شما از روبه رو یعنی نمای جلوی خودرو به این شاسی بلند زیبا نگاه کنید کاملا شیفته ی آن می شوید این قیمت از خودرو دارای چراغ های نسبتا بزرگ و یک جلو پنجره ی شبکه شبکه ای می باشد که آرم شرکت چری دقیقا در وسط ان نمایان است همچنین بر روی سپر این خودرو در دو طرف پرژکتور هایی تعبیه شده است که علاوه بر زیبایی ظاهری ، نور خوبی هم در رانندگی در ش ایجاد می کند. هماهنگی کامل سپر ، چراغ ، جلو پنجره و کاپوت به طور کلی فوق العاده و چشم نواز می باشد .

طراحی عقب خودرو نیز همانند بخش جلوی آن بسیار خوب و قابل قول می باشد در این قیمت شما چراغهای عقب خودر که مجهز به LED بوده  و پرژکتور های باریک که بر روی سپر جانمایی شده است به همراه سر اگزوز ها را مشاهده می کنید که واقعا با هماهنگی فوق العاده ای بخش عقب خودرو را تشکیل داده اند .

خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵وقتی شما دور تا دور خودرو را مشاهده می کنید به هیچ عنوان به یاد هیچ مدل خودرو ی دیگری نیمی افتید زیرا طراحی خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵ منحصر به فرد است و تنها برای همین خودر است و به هیچ عنوان کپی برداری نشده است که این مسئله بسیار ارزشمند می باشد .

طراحی کابین خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵

بخش داخل کابین این خودرو ی چینی نیز مانند نمای بیرون آن بسیار خاص و منحصر به فرد است و اصلا کپی برداری نمی باشد و تمامی استاندارد ها و قواعد طراحی یک خودرو ی لوکس را شما در این قسمت می توانید مشاهده نمایید .

خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵به طور کلی تریم های بکار رفته داخل کابین بصورت دو رنگ طراحی شده است ، بخش تهویهی هوای این خودرو به صورت اتوماتیک است و بسیار هماهنگ و منظم در کنار هم قرار گرفته است ، صفحه دیجیتال بین کیلومتر شمار و دور سنج زیبایی خاصی به پشت آمپرخودرو بخشیده است و همچنین قطعات کرومی رنگ که در داخل کابین و قسمتهای نظیر فرمان ، دورخروجی های هوا و روی درها کار شده نمایی لوکس به داخل این خودروی چینی داده است.

مشخصات فنی خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵

موتوری ک طراحان برای این خودرو در نظر گرفته اند و هم اکنون استفاده کرده اند یک پیشرانه ی 1971 لیتری تنفس طبیعی می باشد این پیشرانه توانایی این را دارد تا قدرت بسیار مناسبی معتدل 136 اسب بخار را در دور موتور 5750 ایجاد نماید .

خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵این خودرو نیز مانند نمونه های دیگر چینی در دو مدل دستی و اتوماتیک تولید و عرضه می گردد که نوع دستی آن مجهز به گیربکس پنج سرعته و نوع اتوماتیک آن مجهز به گیربکس هفت سرعته است .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : رنو کپچر جدید ، کراس اور آپدیت شده [/fruitful_dbox]

طبق آزمایش هایی که بر روی این خودرو انجام شده است مصرف سوخت این خودرو در نسخه ی دستی در شهر 8.5 لیتر و نوع اتوماتیک با شرایط یکسان 8.9 لیتر می باشد .

همچنین خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵ مفتخر به دریافت استاندارد آلایندگی یورو ۵ شده است .

تجهیزات ایمنی و رفاهی خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵

این خودرو ی چینی از لحاظ امکانات و آپشن های رفاهی در سه مدل طراحی و عرضه می گردد که نوع فول آپشن آن دارای امکانات ذیل می باشد :
  • چراغ‌های زنون

  • روکش چرمی صندلی‌ها و غربالک فرمان

  • چراغ‌های مخصوص روز

  • کروز کنترل

  • سیستم ورود بدون کلید

  • سیستم صوتی مجهز به ۶ بلندگو

  • سیستم نشان‌دهنده باد لاستیک‌ها

  • سنسور دنده عقب و دوربین عقب

  • ایربگ برای سرنشینان جلو و عقب

  • صفحه نمایش ۷ اینچی

  • رینگ ‌های ۱۷ اینچی

  • گرمکن صندلی

مشخصات کلی خودروی تیگو ۵ مدل ۲۰۱۵ در یک نگاه






















































  اتوماتیک دستی
 حجم موتور ۱۹۷۱ سی سی ۱۹۷۱ سی سی
 تعداد سیلندر ۴ ۴
 قدرت ۱۳۷ ۱۳۷
 گشتاور (نیوتون متر) ۱۸۲ ۱۸۲
مصرف سوخت ۸٫۹۶ ۸٫۵
 نوع سوختبنزین بنزین
 حجم باک بنزین ۵۵۵۵
 نحوه انتقال قدرت چرخ های جلو چرخ های جلو
 حداکثر سرعت ۱۷۵ ۱۶۵
 طول mm ۴۵۰۶ ۴۵۰۶
 عرض mm ۱۸۴۱ ۱۸۴۱
 ارتفاع mm ۱۷۴۰ ۱۷۴۰
 فاصله بین محورها mm ۲۶۱۰ ۲۶۱۰
 حجم فضای بار (لیتر) ۳۷۰ ۳۷۰
 وزن ۱۵۷۳ ۱۴۹۵
 ترمز جلو دیسکی خنک شونده دیسکی خنک شونده
 ترمز عقب دیسکی دیسکی

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/22/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%aa%db%8c%da%af%d9%88-%db%b5-%d9%85%d8%af%d9%84-%db%b2%db%b0%db%b1%db%b5/

No comments:

Post a Comment