Saturday, July 1, 2017

5 نکته مهم که باید پیش از خرید کاشی حمام بدانید

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/Bathroom-tiles-1.jpg
کاشی احتمالا بهترین ابزار تزئینی است که می توانید برای حمام خود استفاده کنید. این گزینه از نظر زیبایی شناسی و علمی بهترین می باشد. کاشی ها در ابعاد، برش ها، الگوها، رنگ ها و مواد مختلف می باشند- شما می توانید از کاشی های سرامیکی، شیشه ای و سنگی در میان دیگر گزینه ها انتخاب کنید. نکات مهمی وجود دارند که پیش از خرید کاشی باید در نظر داشته باشید.

این کاشی ها در کوره سخت شده اند، دارای مواد ضد آلرژی می باشند و مواد شیمیایی خطرناک را به جو وارد نمی کنند. آنها همچنین آسان نگهداری می شوند و عموما بسیار با دوام هستند، حتی در سخت ترین شرایط آب و هوایی نیز دوام می آورد. خرید کاشی ها امر بسیار مهمی است. پیش از خرید کاشی برای سرویس بهداشتی به این 5 نکته توجه نمایید:

کاشی باید طراحی چشمگیری داشته باشد. مشخصا اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید طراحی حمامتان می باشد. با داشتن این دید در هنگام خرید کاشی از اندازه مناسب، رنگ و مواد هدایت خواهد شد. برای مثال اگر شما می خواهید که یک حمام با زمینه جنگلی داشته باشید شما می توانید کاشی هایی با سایه روشن های قهوه ای و سبز خریداری کنید. همچنین می توانید از کنارهم قرار دادن موزاییک ها طرح های جالب بر روی دیوار ها بسازید و فضا را مانند یک اتاق با طراحی بومی تزیین کنید.

خرید کاشیاگر حمام شما کوچک است و در قسمت کم نور خانه قرار گرفته است، شما می توانید با استفاده از کاشی های شیشه ای براق که منعکس کننده نور و یا موزاییک شیشه ای هستند، فضا را روشن کنید. همچنین می توانید کاشی های رنگی را انتخاب نمایید، که فضا را بزرگ تر و بازتر نشان می دهد.

هر آنچه که دوست دارید را انتخاب کنید، تمایل اصلی شما آزمایش ایده های مختلف، تم ها و چشم اندازهای مختلف می باشد تا جایی که شما از یک طرح راضی باشید.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید: راهنمای انتخاب کاشی مناسب در مکان های مختلف[/fruitful_dbox]

پیش از خرید کاشی مواد را بشناسید. انواع مختلفی از کاشی، از جمله سرامیک، پرسلن، شیشه و سنگ طبیعی وجود دارد. کاشی های طبیعی سنگی از انواع مختلف مانند گرانیت، سنگ مرمر، تراورتن و ماسه سنگ ساخته می شوند. سرامیک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا این یکی از ارزان ترین انواع است و کار با آن بسیار آسان است.

کاشی های چینی به دلیل خاصیت مقاوم در برابر خرابی های ناشی از آب شناخته شده اند، که آنها را انتخاب خوبی برای مناطق مرطوب مانند حمام می کند. کاشی های طبیعی سنگی دارای الگوهای طبیعی زرق و برق دار هستند و پوشش بسیار سختی می باشند و توانایی ماندگاری برای صدها سال را دارند. آنها ظرافت و سبک لوکسی را به فضا می بخشند.

خرید کاشیدر هنگام خرید کاشی ماندگاری کاشی ها را در نظر داشته باشید. حمام ها به طور کلی در حوادث ناشی از تصادف هستند، بنابراین مهم است که کاشی هایی انتخاب شود که فقط زیبا نیستند، اما برای استفاده نیز امن هستند. کاشی های بدون جلا برای کف توصیه می شوند زیرا که نمونه های جلادار لغزنده هستند. کاشی هایی مانند چینی یا تراورتن دارای یک بافت نازک تر هستند، که آنها را مقاوم تر می کند. آنها همچنین در برابر ترافیک پا و آسیب های آب مقاوم هستند.

پیش از خرید کاشی اندازه ها را بررسی کنید. این بخشی است که بسیاری از افراد درباره آن مرتکب اشتباه می شوند و زمان پول خود را هدر می دهند. به یاد داشته باشید که بیشتر تولید کنندگان و خرده فروشان کاشی از واحدهای اندازه گیری (سانتی متر) به جای واحدهای آمریکایی (اینچ) استفاده می کنند. پس مطمئن شوید که به درستی اندازه گیری می کنید تا از سردرگمی در اندازه کاشی جلوگیری شود.

حتما سعی کنید نمونه هایی از کاشی هایی که چشمتان را گرفته است را بیابید و آنها را روی کف یا دیوار قرار دهید تا طرح کلی آنها را ببینید و همچنین اطمینان حاصل کنید که آنها در اندازه مناسبی باشند.

توصیه می شود که از کاشی های کوچک برای حمام های کوچک استفاده کنید و کاشی های بزرگتری برای فضا های بزرگتر در نظر داشته باشید. به این ترتیب، طراحی شما برای اتاق خیلی سنگین نخواهد شد.

خرید کاشیدر هنگام خرید کاشی بودجه خود را در نظر داشته باشید. کاشی کاری ارزان نیست، به خصوص اگر شما به سراغ کاشی های سنگ طبیعی می روید. بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که می توانید مخارج را تامین کنید. توصیه می شود که شما حداقل 5٪ کاشی بیشتری را خریداری کنید تا در صورت خراب شدن در هنگام نصب، نمونه اضافه داشته باشید، بنابراین شما باید این نکته را به محاسبات خود اضافه کنید.

برای انجام بهترین معاملات، به سراغ تولید کنندگان و خرده فروشان مختلف بروید. با این حال، فراموش نکنید که هرگز نباید کیفیت را قربانی کرد - در غیر این صورت، شما پول خود را هدر داده اید.

برای حفظ ظاهر جدید کاشی های خود، تمام کاری که باید انجام دهید این است که آنها را به طور منظم با آب گرم تمیز کنید تا گردو غبار لابه لای آنها جمع نشوند، و بعد آنها را خشک کنید تا به خرابی حاصل از آب منجر نشود. اگر می خواهید پتانسیل طراحی در حمام خود را به حداکثر برسانید، کاشی همه کاره، زیبا و با نیاز به نگهداری کم، بهترین گزینه می باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/01/5-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%d9%85%d9%87%d9%85-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d9%be%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%b4%db%8c-%d8%ad%d9%85%d8%a7%d9%85/

No comments:

Post a Comment