Friday, July 21, 2017

نقد و بررسی خودروی MVM X22

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/MVM-X22.jpg
یکی از شرکت های خودرو سازی ایرانی که مدت زیادی می باشد با شرکت خودرو ساز چری چین همکاری ای مستمر دارد ، شرکت مدیران خودرو می باشد نمونه خودرو هایی که از گذشته تا کنون توسط این شرکت ارائه شده است با نام تجاری MVM می باشد . هم اکنون مدیران خودرو یک کراس اوور به نام خودروی MVM X22 را رونمایی کرد .

خودروی MVM X22در این راهنمای خرید خودرو می خواهیم به نقد و بررسی کامل و همچنین بیان کلیه ی ویژگی ها و آپشن های این کراس اوور چینی تازه وارد بپردازیم پس با ما همراه باشید .

خودروی MVM X22 نامی است که در بازار ایران توسط شرک وارد کننده بر روی این خودرو گذاشته شده است اگر شما به کشور چین بروید و این خودرو را ببینید متوجه می شوید که نام اصلی آن چیز دیگری می باشد و در بازار خودرو ی چین این کراس اوور با نام چری تیگو ۳ ایکس (Chery tiggo x3)شناخته می شود .

مشخصات خودروی MVM X22

خودروی MVM X22 ب طور کلی از لحاظ ظاهری و کلاس یک خودروی شاسی بلند و یا کراس اوور محسوب می شود . به طور کلی ابعاد این خودرو به این صورت است که در طول آن 4200 میلی متر ، عرض این خودرو 1760 میلی متر و ارتفاع آن از سطح 1570 میلی متر انداز گیری  شده است .

خودروی MVM X22این خودروی کراس اوور دارای دو مدل اتوماتیک و دستی است که هر دو توانسته اند افتخار دریافت استاندارد آلایندگی یورو۵+ را داشته باشند .

پیشرانه ای که بر روی این خودرو ( دستی و اتوماتیک ) نصب شده است یک پیشرانه ی 1.5 لیتری چهار سیلندره به همراه 16 سوپاپ می باشد .

این موتور توانایی دارد تا قدرتی معادل 105 اسب بخار در دور شش هزار می باشد . باک سوخت این خودرو ظرفیت پنجاه لیتری دارد که این ظرفیت برای یک کراس اوور چینی خیلی خوب به نظر می رسد .

نسخه ی دستی خودروی MVM X22 با وزنی معادل 1215 کیلوگرم توانایی این را دارد تا با گیربکس پنج سرعته ی خود به سرعت 170 کیلومتر بر ساعت برسد و در مصرف ترکیبی سوخت حدودا در هر 100 کیلومتر 5.8 لیتر سوخت را بسوزاند .

وزن خالصی که خودروی MVM X22 اتوماتیک دارد کمی از نسخه ی گیربکس دستی ان بیشتر است و معادل 1245 کیلوگرم می باشد که گیربکس اتوماتیک آن چهار سرعته است متاسفانه این خودرو نسبت به نسخه ی دست نهایت سرعت قابل قبول اش 160 کیلومتر بر ساعت می باشد که حدودا ده کیلومتر بر ساعت کمتر از نسخه ی گیربکس دستی می باشد .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : بررسی FORD F-150 RAPTOR هیولای آفرود [/fruitful_dbox]

به طور کلی این نمونه از این کراس اوور چینی در مصرف سوخت ترکیبی یعنی جاده ، شهر و اتوبان ، در هر 100 کیلومتر حدودا 6 لیتر سوخت مصرف می کند .

امکانات ایمنی خودروی MVM X22

به طور کلی امکانات رفاهی ای که برای این کراس اوور چینی در نظر گرفته شده بسیار ساده و ابتدایی می باشد. برخی از این امکانات عبارت اند از :

  • کیسه هوای SRS برای سرنشینان جلو

  • کمربند ایمنی ۳‌ نقطه‌ای برای تمام سرنشینان

  • قفل ضد سرقت ایموبلایزر

  • سیستم هشداردهنده

  • سیستم ترمز دیسکی مجهز به ABS+EBD برای چهار چرخ

خودروی MVM X22امکانات رفاهی خودروی MVM X22

برخی از امکانات و آپشن های رفاهی ای که توسط شرکت سازنده در این خودروی شاسی بلند تعبیه شده است عبارت است از :
  • سان ‌روف برقی

  • سنسور پارک خودرو

  • کروز کنترل

  • مانیتور ۸ اینچی

  • آینه‌ی برقی

  • دوربین دنده عقب

  • سیستم تهویه اتوماتیک

خودروی MVM X22مشخصات کلی خودروی MVM X22 در یک نگاه










































مشخصاتایکس ۲۲ دستیایکس ۲۲ اتوماتیک
حجم موتور(سی‌سی)۱۴۹۷۱۴۹۷
تعداد سیلندر۴۴
تعداد سوپاپ۱۶۱۶
حداکثر قدرت خروجی(اسب بخار)‍۱۰۵۱۰۵
آلایندگییورو ۵+یورو ۵+
حداکثر سرعت(کیلومتر بر ساعت)۱۷۰۱۶۰
نوع جعبه دندهدستی ۵ سرعتهاتوماتیک ۴ سرعته
مصرف سوخت ترکیبی(لیتر در ۱۰۰ کیلومتر)۵.۹۶.۱
وزن خالص(کیلوگرم)۱۲۱۵۱۲۴۵
طول(میلی‌متر)۴۲۰۰۴۲۰۰
عرض(میلی‌متر)۱۷۶۰۱۷۶۰
ارتفاع(میلی‌متر)۱۵۷۰۱۵۷۰
حجم باک(لیتر)۵۰۵۰

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/22/%d9%86%d9%82%d8%af-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c-mvm-x22/

No comments:

Post a Comment