Monday, July 10, 2017

راهنمای ساخت Apple ID برای کودکان در چهار مرحله

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/apple-id-1.jpg
ساخت اپل آیدی برای فرزندان و یا استفاده آنها از Apple ID والدین می تواند برای خانواده چالش برانگیز باشد. در ادامه ساخت Apple ID برای کودکان را در چهار مرحله خواهید خواند.

  1. ساخت اپل آیدی


برای سال های زیادی اپل توصیه می کرد که کودکان و نوجوانان زیر 18 سال از Apple ID والدین خود برای خرید و دانلود موزیک، فیلم، برنامه ها و کتاب ها استفاده کنند. این یک راه حل ساده بود اما خیلی خوب نبود. این امر منجرب می شد که تمام خریدهای آیفون بچه ها برای همیشه به حساب والدین زده شود و دیگر نمی توانستند آن را به Apple ID خود منتقل کنند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید: معرفی ویژگی های iOS 10 از کمپانی apple [/fruitful_dbox]

این موضوع هنگامی که اپل امکان ساخت اپل آیدی توسط والدین برای کودکان و نوجوانان را ارائه کرد، تغییر نمود. در حال حاضر والدین می توانند حساب کاربری Apple ID فرزندان خود را جدا کرده همچنین به آنها اجازه کنترل و بررسی دانلودهای آنها را می دهد. والدین می توانند Apple ID را برای کودکان زیر 13 سال بسازند و نوجوانان بالای 13 سال می توانند خودشان این کار را انجام دهند. علاوه بر این، ساخت Apple ID برای کودکان یک الزام کلیدی برای تنظیم اشتراک خانواده است، که به همه اعضای خانواده اجازه می دهد تا به صورت رایگان خرید خود را دریافت کنند.

برای ساخت Apple ID برای کودکان زیر 13 سال به ترتیب زیر پیش بروید:
  1. در آیفون خود بر روی تنظیمات برنامه ها بزنید.

  2. به منوی iCloud بروید و آن گزینه را بزنید.

  3. بر روی تنظیم اشتراک خانواده (Set up Family Sharing) بزنید، (یا بر روی خانواده "Family" بزنید،)

  4. در پایین صفحه نمایش، روی ایجاد یک لینک Apple ID برای اشتراک گذاری کودک (Create an Apple ID for a child) بزنید، این گزینه کمی ناپیدا است اما کمی دقت کنید می توانید آن را ببینید.

  5. روی Create Apple ID برای یک صفحه کودک، روی Next بزنید.

  6. اگر برای کارت حساب خود یک فایل در حساب Apple ID/iTunes خود دارید، لازم است که آن را با یک کارت اعتباری جایگزین کنید، اپل الزام می کند که والدین از کارت اعتباری برای پرداخت هزینه خرید فرزندان خود استفاده کنند.

  7. سپس بر روی مشخصات تولد فرزند خود که اپل آیدی را برای او درست کردید، بزنید.
    ساخت Apple ID برای کودکان2.وارد کردن اسم و ایمیل برای Apple ID فرزندان


در این قسمت اپل از شما می پرسد که آیا تمایل به کنترل کارت اعتباری که در فایل Apple ID شما هست را دارید. این کار را با وارد کردن CVV از پشت کارت اعتباریتان که بر روی فایل دارید انجام دهید. CVV را وارد کرده و بر روی Next بزنید. با وارد کردن نام و نام خانوادگی فرزند خود ادامه دهید، و سپس آدرس ایمیلی که از آن در Apple ID استفاده می کنید را وارد کنید. اگر فرزندتان ایمیل ندارد، باید پیش از این که ادامه دهید برای او ایمیل بسازید. شما می توانید یک آدرس ایمیل رایگان را از طریق iCloud و سرویس های دیگر برای فرزند خود بگیرید. زمانی که این مراحل تمام شد بر روی Next بزنید.

ساخت Apple ID برای کودکان

3.تایید اپل آیدی و ایجاد رمز عبور

پس از اینکه نام و آدرس ایمیل را وارد کردید، از شما تاییدیه ساخت اپل آیدی با استفاده از این آدرس را خواهد پرسید. شما می توانید بر روی Cancle و  یا Create بزنید. سپس برای اپل آیدی فرزند خود رمز عبور ایجاد کنید. چیزی را انتخاب کنید که در ذهن فرزند شما بماند. اپل الزام می کند که رمز عبور اپل آیدی چندین مرحله امنیتی را طی کند، بنابراین ممکن است چندین بار رمزهایی را امتحان کنید تا یک رمز که با الزامات اپل سازگار باشد و هم در ذهن فرزند شما به خوبی بماند را وارد کنید.

نکته اگر رمز عبور اپل آیدی خود را فراموش کرده اید دستورات را برای ریست کردن اعمال کنید.

سپس، سه سؤال را برای کمک به خود یا فرزندتان برای بازنویسی رمز عبور او وارد کنید و در صورت لزوم آن را تنظیم مجدد نمایید. شما باید از سوالاتی که اپل ارائه می دهد انتخاب کنید، اما مطمئن شوید تا از سوالات و پاسخ هایی استفاده کنید که یادآوری آنها برای شما آسان است. بسته به سن فرزند خود، ممکن است شما ترجیح دهید تا از سوالات و پاسخ هایی استفاده کنید تا بهتر در ذهن خودتان بماند تا فرزندانتان. پس انتخاب سوال ها و پاسخ ها بر روی Next بزنید.

ساخت Apple ID برای کودکان

4.فعال کردن درخواست خرید و اشتراک گذاری موقعیت مکانی

با اصول اولیه ساخت Apple ID برای کودکان ، شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید، دو ویژگی مفید برای اپل آیدی فرزندانتان را فعال کنید. اول از شما می پرسد که می خواهید خرید کنید. این امر به شما اجازه می دهد تا هر بار خرید و دانلود فرزند خود که می خواهد از iTunes و App Stores انجام شود را تایید و بررسی نمایید. این کار می تواند برای والدین که فرزندان نوجوان دارند و والدینی که می خواهند آنچه که فرزندانشان استفاده می کنند را بررسی کنند، مفید باشد. هنگامی که از شما درخواست خرید را می پرسد، اسلایدر خود را بر روی On/green آورده و پس از اینکه انتخاب خود را کردید بر روی Next بزنید.

با ساخت Apple ID برای کودکان همچنین می توانید اشتراک گذاری مکانی که فرزندتان در آن قرار دارد را با خود انتخاب کنید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا هم بدانید که فرزندتان کجا است و همچنین ارسال موقعیت از طریق پیام، Find My Friends و یا Find My iPhone را آسان می کند. بر روی هر کدام که ترجیح می دهید بزنید. تمام شد، حالا می توانید بر روی صفحه اشتراک گذاری خانواده بروید، که در آنجا می توانید لیست اطلاعات فرزند خود را ببینید. خوب است که اجازه دهید فرزندتان وارد اپل آیدی خود شود و کارکرد درست آن را امتحان کند.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/10/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-apple-id-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%da%86%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%b1%d8%ad/

No comments:

Post a Comment