Tuesday, July 18, 2017

معرفی و بررسی خودروی MVM 315 new

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/07/MVM-315-new.jpg
مدیران خودرو به عنوان نمایندگی مونتاژ برخی از محصولات شرکت چینی چری در ایران شناخته شده است. محصولاتی که این شرکت ارائه داده است عبارت است که ام وی ام 110 ، ام وی ام 530 ، ام وی ام ایکس 33 و MVM 315 new که در این مقاله قصد داریم به معرفی این مدل بپردازیم.

شاید شما هم به هنگام خرید خودرو در بین چند راهی این که کدام هاچبک را با سرمایه ای زیر 50 میلیون انتخاب کنید گیر کرده باشید. پژو 206 یا پژو 207 و یا این که محصول کرمان موتور یعنی جک J5 یا این که نه MVM 315 new گزینه ای مناسب و زیر 50 میلیون تومان می باشد.MVM 315 new

MVM 315 new چه تفاوت هایی با نسل قبلی خود دارد که اکنون نام new یا جدید را برای خود به یدک می کشد. در این راهنمای خرید خودرو پاسخ بخش اعظمی از سوالات خود را خواهید یافت. در این مقاله جایگاه MVM 315 new را در بازار خودرو ایران بررسی خواهیم نمود.

فیس لیفت جدید این هاچبک در سال 93 توسط شرکت مدیران خودرو تحت عنوان MVM 315 new وارد کشور شد. خودروی تازه تولید شده ای که با ظاهر جدید خود و تغییرات فراوانی که همراه بود در بین هاچبک ها و خودرو های زیر 50 میلیون تومان بازار به عنوان یک رقیب تازه نفس جایگاه خود را یافت.

در ادامه تمامی امکانات و قابلیت های این هاچبک کوچک و زیبا را برای شما معرفی خواهیم کرد. این هاچبک در مدل لیفت بک هم عرضه ی بازار شده است. خودرویی که بحث آن را می کنیم در مجموعه خودروسازی چری چین ساخته شده است و در کشور ما هم توسط کمپانی خودرو سازی مدیران خودرو (MVM) مونتاژ می گردد.MVM 315 new

MVM 315 در همان ابتدای کار با ورود به کشور با توجه به ظاهر زیبایی که داشت توانست به فروش بالایی دست پیدا کند و عرصه را بر روی پژو 206 بسیار تنگ کرد. با این که این خودرو یعنی 206 سالیان طولانی است که با همان شکل و ظاهر همیشگی اش تولید می شود اما تنها پس گذشت اندک زمانی از عرضه ام وی ام 315 مدیران خودرو نسخه MVM 315 new را با ظاهری جدید جایگزین مدل قبلی خود کرد. MVM 315 new در نمای پشتی خود تغییرات زیادی نداشته است و در نمونه ی لیفت بک آن هم علاوه بر جلو در نمای عقب هم تغییراتی مشاهده می شود.

در نمای جلو MVM 315 new از چراغ های جدیدی استفاده شده است. سیاه بودن بخش های داخلی این خودرو جذابیت ظاهری زیبایی به MVM 315 new داده است. جلو پنجره ای باریک و کشیده دو چراغ را به هم متصل می کند که در بین آن لوگوی بیضی شکل MVM نقش بسته است. کمی پایین تر از این جلو پنجره درست در زیر پلاک یک تهویه بسیار بزرگ وجود دارد که اطراف آن از چراغ های مه شکن استفاده شده است.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : مقایسه ی کیا پیکانتو و هیوندای i10 و فولکس آپ [/fruitful_dbox]

ظاهر اسپورت این خودرو در جلوی آن هم مدیون ترکیب هواکش و چراغ های مه شکن دور آن است چرا که فضای بین آن ها با رنگ مشکی پر شده است که در نوع خود جذاب است.

در 315 جدید رینگ های خودرو نیز با تغییراتی روبرو بوده است. رینگ های این خودرو از نوع 15 اینچی آلومینیومی با طراحی جدیدی می باشند.

همانطور که قبلا هم ذکر شد این خودرو در نمای عقب به غیر از تغییرات کوچکی که در چراغ های عقب و LED ها و هالوژن ها داشته است تغییر چندانی نداشته است. ولی در مدل لیفت بک این خودرو تغییرات در عقب خودرو فاحش است. در این مدل از چراغ عقب دو تکه استفاده شده است که قسمتی از آن بر روی درب صندوق و قسمتی دیگر بر روی گلگیر قرار گرفته است.

چراغ هایی که به آن ها اشاره شد دارای حالت برجسته ای می باشند که از نظر بصری خیلی از نمونه های قبلی خوش نقش تر هستند. از دیگر قسمت های جالب توجه MVM 315 new طراحی درب صندوق آن است که با یک برجستگی ملایم تاثیر بسزایی در زیبایی این خودرو داشته است.MVM 315 new

پیشرانه ای که برای MVM 315 new در نظر گرفته شده است یک پیشرانه 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ است که حجمی معادل 1497 سی سی دارد. این پیشرانه 1.5 لیتری قدرتی معادل با 107 اسب بخار را تولید می کند و گشتاور 140 نیوتن متر را داراست. یک گیربکس 5 سرعته ی دستی سیستم انتقال قدرت این پیشرانه را به چرخ های جلو فراهم می کند.

خودرو در مجموع 1.2 تن وزن دارد و پیشرانه ی فوق الذکر کاملا برای جابجایی این خودرو مناسب می باشد که می تواند نیاز های یک رانندگی درون شهری را به خوبی براورده کند.

درست در وسط کیلومتر و پشت آمپر این هاچبک یک کامپیوتر سفری قرار گرفته است که اطلاعاتی همچون ساعت ، مسافت طی شده ، مصرف لحظه ای بنزین ، حجم کلی بنزین ،مقدار مسافتی را که می توان با بنزین موجود راند و مواردی این چنینی را نمایش می دهد. تمامی این اطلاعات برای رانند جنبه ی کاربردی دارد و با طراحی خوبی که دارد موجب هواس پرتی هم نمی شود.MVM 315 new

معمولا با ورود نسخه های جدید یک خودرو به بازار قیمتی که برای آن در نظر می گیرند بسیار بالاتر از نمونه قبلی است. این اختلاف قیمتی معمولا زمینه را فراهم می کنند تا سودجویان از آب گل آلود ماهی گرفته و به فکر درامد زایی کاذب باشند. ولی نکته ی جالب و خوبی که در مورد MVM 315 new وجود دارد این است که اختلاف قیمتی این نمونه با نسخه ی قبلی اش بسیار کم است.

نسل قبلی این خودرو با قیمتی در حدود 39 میلیون تومان در سال تولید خودرو به فروش می رسید که در نسخه جدید آن یعنی MVM 315 new شاهد یک میلیون تومان اختلاف قیمتی هستیم و این خودرو با قیمت 40 میلیون تومان به فروش می رسد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/07/18/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c-mvm-315-new/

No comments:

Post a Comment