Wednesday, March 8, 2017

مقایسه All-in-one با لپ تاپ و کامپیوتر

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/moghayese-allinone-ba-laptop-pc-1.png
All-in-one چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟ از آغاز ساخت و تولید, کامپیوتر ها اندازه های حجیمی داشتند و اغلب از سه بخش فیزیکی مانیتور , کیس و سیم ها و کابل های رابط تشکیل می شدند. اما با رویکرد همیشگی تکنولوژی , ابعاد این سیستم ها رفته رفتهه کوچک تر شدند. سازندگان این سیستم ها نیز دست به ابتکار جالبی زدند و آن هم پکپارچه سازی کیس و مانیتور با هم بود که به ساخت کامپیوتر های All-in-one ختم گشت. تولید لپ تاپ هم از دیگر موارد در راستای کوچک شدن ابعاد بود. در خصوص All-in-one ها با ظهور ال سی دی ها شاهد کوچک و سبک شدن آن ها شدیم و طراحان توانستند در تکنولوژی های دیگر , ایده های خود را پیاده کنند و All-in-one های بسیاری را با فناوری های خاص تولید نمایند. در مقایسه All-in-one با لپ تاپ و کامپیوتر می توان به نکاتی اشاره کرد که به بیان آن ها می پردازیم.

مقایسه ی All-in-one با PCمقایسه All-in-one با لپ تاپ و کامپیوتر

در مقایسه All-in-one با لپ تاپ و کامپیوتر ابتدا به سراغ کامپیوتر ها که از لحاظ قدرت شبیه به All-in-one ها هستند می رویم. All-in-one ها در واقع همان کامپیوتر ها هستند با این تفاوت بزرگ که این ها دیگر به کیس نیازی ندارند و به صورت یکپارچه میی باشند و به طور قابل ملاحظه ای سبک تر شدند. در کامپیوتر های بدون کیس به کلی کابل ها و سیم های رابط حذف شده اند و مثل کامپیوتر های معمولی ,از قطعات مختلف که با کابل به هم متصل می شوند نمی باشند. و خوب همین مسئله ظاهر نامناسب پشت کیس ها و آشفته بازار کابل ها را سر و سامان داده است. مزیت دیگر در All-in-one ها به علت کاهش اندازه و به تبع آن کاهش گرمای تولیدی توسط آن ها نسبت به کامپیوتر ها مصرف کمتر برق توسط آن هاست.
البته به این توجه داشته باشید که All-in-one ها بر خلاف کامپیوتر ها در ارتقای قطعات سیستم با محدودیت مواجه است و باید هنگامم خرید به این مسئله توجه ویژه ای شود.

مقایسه ی All-in-one با لپ تاپمقایسه All-in-one با لپ تاپ و کامپیوتر

در پارت دوم مقایسه All-in-one با لپ تاپ و کامپیوتر , به لپ تاپ می رسیم که وجه تشابه این سیستم ها با لپ تاپ ها خاصیت قابل حمل بودن آن هاست اما خوب به این هم باید توجه داشت که با توجه به وزن بالای All-in-one ها جابجایی آن ها معمول نمی باشد.. بزرگترین تفاوت این دو دیوایس و مهم ترین علت ترجیح All-in-one ها به لپ تاپ ها اصل ذخیره سازی فضا در این دستگاه هاست. صفحه نمایش نسبتا بزرگتری نسبت به لپ تاپ ها دارا هستند و در مقایسه با لپ تاپ ها از قیمت مناسب تری برخوردار هستند چرا که این کامپیوتر ها همانطور که گفته شد قرار نیست به طور مداوم جابجا شوند و فقط به دلیل صرفه جویی در فضا و انرژی به این شکل ساخته شده اند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : راهنمای خرید کامپیوتر دست دوم [/fruitful_dbox]

پس از مقایسه All-in-one با لپ تاپ و کامپیوتر به این نتیجه خواهیم رسید که All-in-one ها برای آن دسته از کاربرانی که با محدودیت فضای کاری مواجه هستند و همچنین جابجایی مداوم سیستم ندارند و نیازی به ارتقای آن چنانی سیستم ندارند گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/08/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-one-%d8%a8%d8%a7-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1/

No comments:

Post a Comment