Wednesday, March 15, 2017

شرکت قطعه سازان میثاق

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/ghate-sazan-misagh.jpg
شرکت قطعه سازان میثاق تحت سیستم مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد های ایزو و هم چنین استاندارد های داخلی در زمینه ی تولید قطعات خودرو و موارد مربوط به مشتری می باشد.

بزرگترین وجه تمایز قطعه سازان میثاق نسبت به دیگر شرکت ها ، نگرش تخصص گرایانه به بحث تولید است. استفاده از متخصصین و کاردانان و به کار بردن دانش فنی آن ها در تولید نیازی بود که سال ها حس می شد. شرکت قطعه سازان میثاق بالاخره با تاسیس دانشگاه علمی و کاربردی میثاق به آرزوی دیرینه ی خود جامه ی عمل پوشانده و در صدد پرورش نیرو های متخصص و متناسب با نیاز بازارهای کشور برای تولید قطعات مرغوب تر بر آمده است.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید :شرکت تولید قطعات یدکی ایران [/fruitful_dbox]

علاوه بر این مورد به منظور تکمیل تیم دانش بنیان و تکنولوژی های مورد استفاده ی خود دست به همکاری با شرکت های بلژیکی و کره جنوبی در زمینه طراحی اگزوز ها زده است. از جدید ترین قرارداد این شرکت می توان به قرار داد آن با تیبا  2 اشاره نمود.

در خصوص محصولات این کشور می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • انواع اگزوز خودروهای سبک و سنگین

  • انواع جکهای پانتوگراف و هیدرولیک خودرو

  • انواع سپرهای فلزی خودرو

  • انواع گلویی باک بنزین خودرو

  • انواع زاپاس بند خودرو


قطعه سازان میثاق تامین کننده ی شرکت ها و کارخانه هایی چون سایپا ، سازه گستر سایپا ، زامیاد ، پارس خودرو ، سایپا یدک ، مگا موتور ، ایران خودرو ، ایران خودرو دیزل ، ساپکو و ایساکو ، بهمن خودرو ، بهمن موتور بهمن دیزل ، مزدا یدک

یکی از مهم ترین عواملی که با محصول تولیدی این شرکت گره خورده است ، بحث محیط زیست است.قطعه سازان میثاق با رعایت نکات استاندارد به حذف هر چه بیشتر آلاینده ها کمک کرده است و در راه داشتن هوایی پاک و سالم قدم های بلندی برداشته است. که این عمل را هم مدیون تکنولوژی های ساخت بنا بر دانش متخصصین خود می باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/16/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%82%d8%b7%d8%b9%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d9%85%db%8c%d8%ab%d8%a7%d9%82/

No comments:

Post a Comment