Wednesday, March 15, 2017

چند نکته در مورد خرید فرش تزئینی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/kharid-farsh-tazeni2.jpg
فرش های دست بافت ایرانی یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین فرش ها در کل جهان است که همه ی مردم دنیا با کیفیت آن آشنایی دارند اما قیمت بالای این فرش ها باعث شد تا به مرور زمان رقیب هایی برای آن  پیدا شود رقیب هایی که تنها در میزان قیمت با فرش های دست بافت ایرانی رقابت می کند نه کیفیت مثلا فرش های تزئینی ای که فقط جنبه ی دکوری دارند و در بازارفرش به وفور دیده می شود به جرات می توان گفت خرید فرش تزئینی بی کیفیت یکی از بدترین انتخاب ها برای فرش می باشد .

خرید فرش تزئینیامروزه وقتی در بازار فرش قدم می زنید با گونه های مختلف فرش های تزئینی زیبا و خوش طرح مواجه می شوید که خیلی از آن ها فقط جنبه ی تزئینی دارند و در هنگام استفاده اصلا مرغوبیت ندارند خرید این فرش ها اصلا توصیه نمی شود زیرا کیفیتی که یک خانواده نیاز دارد را شامل نمی شود خرید فرش های تزئینی جز درد سر برای شما جز زیبایی موقتی هیچ نکته ی مثبت دیگری ندارد .
یک نمونه از فرش های تزئینی مرسوم در بازار فرش مدل گره ای می باشد که یکی از بی کیفیت ترین مدل های موجود می باشد که تار و پود های آن از نخ های نامرغوب که هیچ تناسبی ندارند و نازک و ضخیم هستند تشکیل شده اند که با راه رفتن و نشست و برخاست بر روی آن هر بار کلی از نخ های آن جدا شده و در فضای خانه پراکنده می شود و بعد از مدتی مشاهده می کنید که حجم فرش کم شده است و آن زیبایی ای که در روز اول از آن دیده بودید وجود ندارد پس خرید فرش تزئینی مدل گره ای اشتباه ترین تصمیم ممکن می باشد .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : زندگی ایده آل با خرید فرش مناسب برای خانه[/fruitful_dbox]

مشکل دیگر فرش های تزئینی این است که تمیز کردن آن بسیار سخت است در لابه لای این فرش ها حتی کوچکترین زباله ها و گرد و خاک گیر می کند و به آسانی بیرون نمی آید و محل مناسبی برای رشد میکروب ها و قارچ ها می باشد .

نکته ی مهم : اگر سلامت کودکتان برایتان اهمیت دارد برای فرش اتاق کودک به هیچ عنوان به سراغ خرید فرش تزئینی نا مرغوب و کم قیمت نروید . پس با همان مقدار هزینه فرش های ساده تر ولی با کیفیت تر خریداری نمایید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/15/%da%86%d9%86%d8%af-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%81%d8%b1%d8%b4-%d8%aa%d8%b2%d8%a6%db%8c%d9%86%db%8c/

No comments:

Post a Comment