Wednesday, March 15, 2017

شرکت کابل خودرو سبزوار SKC

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/kabl-khodro-sabzevar-2.jpg
شرکت کابل خودرو سبزوار در سال 1364 به عنوان یک کارخانه ی وابسته به قطعات اتومبیل ایران ( ایپاکو ) شروع به کار کرد. فعالیت تخصصی این شرکت تولید انواع کابل های مورد استفاده در خودرو ها می باشد. پس از چند سال فعالیت به عنوان کارخانه ای وابسته ، بالاخره در سال 76 شرکت کابل خودرو سبزوار توانست به طور مستقل تخت حمایت ایپاکو ثبت شود.

این شرکت با تیراژ تولید بالای خود توانسته است 75 درصد سهم بازار ایران از جهت انواع کابل را از آن خود کند. و به عنوان بزرگترین تامین کننده این سری از قطعات برای شرکت های بزرگ خودرو سازی شناخت شود. این تیراژ بالا پیزی در حدود 3.5 تا 4 میلیون کابل در سال می باشد.

از شرکت هایی که شرکت کابل خودرو سبزوار با آن ها همکاری می کند و وظیفه ی تامین قطعات آن ها را عهده دار می باشد می توان به بزرگترین شرکت های خودروسازی ایران یعنی ایران خودرو و سایپا اشاره نمود. ساپکو ، سازه گستر ، دسکو ، گروه بهمن ، مهرکام پارس ، کیش خودرو ، نیرو محرکه ، تیزرو ، ایران دو چرخ و ... و هم چنین شرکت های لوازم یدکی نظیر ایساکو و هانتر پارت ، دیگر واحد هایی هستند که از شرکت کابل خودرو سبزوار قطعاتشان را تامین می کنند.شرکت کابل خودرو سبزوار

همانطور که در بالا خواندید اسم چند شرکت موتور سیکلت سازی در میان مشتریان شرکت کابل خودرو سبزوار به چشم می خورد ، گفتنی است که این شرکت توانایی تولید و مونتاژ قطعات منفصله و انواع کابل ها را برای خودرو های سواری ، موتور سیکلت ها ، مینی بوس ، اتوبوس ، کامیونت و ماشین آلات کشاورزی نظیر کمباین و گریدر را دارد و این محصولات برای استفاده در جاهای دیگر مثل شیشه بالابر های دستی و برقی اتومبیل های مختلف نیز به کار می رود.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید :شرکت رینگ سازی مشهد [/fruitful_dbox]

و اما تولیدات شرکت ؛ همانطور که ذکر شد شرکت کابل خودرو سبزوار تولیدات انواع کابل را عهده دار است. حال این انواع کابل عبارت است از : کابل های مربوط به سیستم ترمز دستی ، کابل ساسات ، کابل رها کننده ی درب موتو به اصطلاح کاپوت ، کابل های شیشه بالابر چه دستی ، چه برقی ، سیم کلاچ ، سیم گاز ، کابل های مربوط به بخاری ، کابل کیلومتر شمار و سنسور کیلومتر و کابل های رها کننده ی درب باک و صندوق.

اخذ تاییدیه از شرکت های SEFI فرانسه و HONDA ژاپن و هم چنین اخد گواهی نامه های ISO نشان دهنده کیفیت و مشتری مداری شرکت کابل خودرو سبزوار می باشد. این شرکت با برخی شرکت های اروپایی و هم چنین به تازگی با شرکت DAEDONG کره جنوبی همکاری داشته و دارد. محصولات این شرکت با کیفیت بالا به خارج از کشور نیز صادر می گردند.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/16/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%b3%d8%a8%d8%b2%d9%88%d8%a7%d8%b1-skc/

No comments:

Post a Comment