Tuesday, March 14, 2017

شن کش باغبانی و طرز استفاده از آن

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/shen-kesh-baqbani.jpg
باغبانی یکی از مفرح ترین شغل هایی است که به تلطیف روحیه ی انسان کمک زیادی می کند و به آدمی احساس نشاط و آرامش خاصی می بخشد . یک باغبان خوب باغبانی است که به موقع و به جا به تمامی گیاهان باغ رسیدگی کند و بر اساس نیاز هر گیاه به آن ها کمک کند تا گیاه به ثمر برسد اما برای اینکار نیاز به ابزار آلاتی نیز هست که باغبان به کمک آن ها بتواند این رسیدگی را به بهترین نحو انجام دهد . در این مقاله می خواهیم یکی از پر کاربرد ترین لوازم باغبانی یعنی شن کش باغبانی را به شما معرفی کنیم تا اگر به این کار لذت بخش علاقه دارید اطلاعات اندکی در مورد شن کش باغبانی وطرز کار آن داشته باشید .

شن کش باغبانی در اشکال مختلفی ساخته می شود مثلا شن کش تیغه کوچک ، شن کش تیغه بزرگ ، شن کش دسته پلاستیکی و ... ولی صورت کلی این وسیله به این گونه است که سر آن یعنی بخش اصلی شن کش باغبانی به شکل چنگک می باشد و یک دسته ی بلند به آن وصل است تا شما به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید .

شن کش باغبانیحالا شاید این سوال در ذهنتان پیش آید که شن کش باغبانی ، در باغ چه استفاده ای دارد ؟

یک باغبان خوب باغبانی است که قبل از کاشت گیاه در محلی که می خواهد گیاه را بکارد خاک آن به خوبی از سنگ و کلوخ و زبال پاک کند اما گاهی بعضی از زباله ها و یا سنگ ها در لابه لای خاک مخفی باشند که ما آن را نبینیم در این زمان با استفاده از شن کش می تونید خاک را به خوبی زیر و رو کنید .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید :طریقه ی استفاده و نگهداری قیچی باغبانی[/fruitful_dbox]

در این حالت خاک از لابه لای دندانه های شن کش عبور می کند و هر جسم سخت و اضافه ای که در خاک باشد لابه لای دندانه های شن کش گیر می کند و به راحتی شما می توانید آن را بیرون بیاورید .

در پایان این نکته را همیشه مد نظر داشته باشید که برای باغبانی و رسیدن به گل و گیاهانتان همیشه از ابزار و لوازم مرغوب و با کیفیت استفاده کنید تا هم با دوام باشد و مدت زمان بیشتری برایتان کار کند و هم به گیاهتان آسیب وارد نشود .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/14/%d8%b4%d9%86-%da%a9%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%ba%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%88-%d8%b7%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d9%86/

No comments:

Post a Comment