Sunday, March 12, 2017

نکات حائز اهمیت در خرید کامپیوترهای کارکرده

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/nokate-kharide-pc-karkarde.jpg
در خرید کامپیوترهای کارکرده یکی از مناسب ترین گزینه ها خرید کامپیوترهای اسمبل شده ی برند های معتبر دنیا می باشد. همانطور که به نظر می رسد این کامپیوتر ها نسبت به نمونه هایی که توسط فروشندگان اسمبل می شوند مزیت های ویژه ای دارد. اول اینکه این سیستم ها از کارخانه و توسط متخصصان این امر اسمبل می شوند. ثانیا قطعات سخت افزاری به کار رفته در این کامپیوتر ها همگی اصلی و اورجینال می باشند و در هماهنگی کامل قرار دارند؛ به اصطلاح مچ هستند.

از نظر استحکام و دوام ، از استحکام بالایی برخوردارند و طول عمر زیادی دارند. سیستم های خنک کننده ی درون کیس نیز به سبکی جالب و مناسب تر می باشد.

هم چنین به این نکته متذکر می شویم که این کامپیوترها به این علت که از برند های معتبر می باشند ، برای ارتقا دادند صرف نظر از اندازه و فضای داخل کیس ، از نظر تامین قطعات هماهنگ با سایر قطعات دچار مشکل نخواهند شد.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : کامپیوترهای خانگی دست دوم [/fruitful_dbox]

این دسته از کامپیوتر ها ، یعنی کامپیوترهای استوک و دست دوم از تنوع و گوناگونی بسیار زیادی برخوردار هستند. در انتخاب و خرید کامپیوترهای کارکرده حتما از فردی که مقداری از این قضایا سر در می آورد کمک بگیرید.

اما مهمترین فاکتور پیش از خرید کامپیوترهای کارکرده را می توان در دو مورد خلاصه کرد.

  1. کامپیوتری که قرار است تهیه کنید در چه مواردی قرار است استفاده شود؟ کارهای روزمره نظیر دبگردی، تماشای فیلم و گوش کردن به موسیقی ، ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی ، عملیات حسابداری، انجام بازی ها، انجام تکالیف ، تایپ و یا کارهای معمول و مرسوم در اداره جات؟

  2. مورد دوم این که برای خرید کامپیوتر مورد نظر چه مقدرا بودجه در نظر گرفته اید؟


پس از بررسی این موارد می توانید با مشورت با کاردانان این حیطه و هم چنین مطالعه در این زمینه کامپیوتری متناسب با نیاز و در حد بودجه ی خود تهیه نمایید. گفتنی است که حجره نما با مقالات آموزشی خود در زمینه کامپیوترهای کارکرده می تواند مشاوره خوبی باشد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/12/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%87/

No comments:

Post a Comment