Saturday, March 11, 2017

برتری کامپیوتر های دست دوم اورجینال

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/bartarie-use-org-pc-1-1.jpg
برتری کامپیوتر های دست دوم اورجینال نسبت به کامپیوتر های چینی موجود در بازار را می توان در چند دلیل عمده ریشه یابی نمود که به بیان آن ها می پردازیم.

  1. کامپیوتر های دست دوم اورجینال از برند های برتر دنیا دارای بدنه ای مستحکم از مرغوب ترین آلیاژ ها می باشد که در طولانی مدت همان کیفیت اولیه خود را دارا می باشند.

  2. یکی از مشکلاتی که کاربران با آن مواجه هستند دستری به فضای داخلی کیس است ، که اغلب نیازمند استفاده از ابزارهایی نظیر پیچ گوشتی می باشد در کامپیوتر های دست دوم اورجینال اما ، داستان مقداری متفاوت است. در این کامپیوتر ها باز شدن کیس و دسترسی به فضای داخل آن تنها با کشیدن اهرم یا ضامن مقدور می باشد و علاوه بر آن قطعات داخلی کیس نیز به راحتی از هم جدا می شوند.

  3. مجهز بودن هارد دیسک به فن خنک کننده ؛ در این کامپیوتر ها علاوه بر فن های موجود در کامپیوتر های معمولی و مرسوم ، برای هارد دیسک نیز یک فن خنک کننده ی مجزا تعبیه شده است. چرا که این قطعه ، قطعه ای ضروری است و نیازمند مراقبت ویژه است.کامپیوتر های دست دوم اورجینال

  4. مجهز بودن به فن گازی ؛ همانطور که می دانید گرم شدن بیش از اندازه و ماندن در آن دمای بالا برای سی پی یو بسیار مضر است و سبب سوختن آن می گردد به همین منظور در کامپیوتر های دست دوم اورجینال وارداتی به جای استفاده از فن های خنک کننده ی رایج ، از فن های گازی ، چیزی همانند خنک کننده های یخچال ها ، استفاده می شود که علاوه بر موثر تر بودن، بسیار کم سر و صدا می باشند.

  5. در خصوص ابعاد و اندازه باید عرض کنیم که این کیس ها در اندازه های بسیار مناسب و جمع وجور تهیه می شوند و به نوعی تمام قطعات مورد نیاز بدون کمترین پرتی فضا در کنار هم در داخل کیس جمع شده اند. این امر علاوه بر کم وزن شدن کیس و ملحقات آن ، به دکوراسیون منزل نیز جلوه ی زیباتری می دهد.[fruitful_dbox] حتما بخوانید : راهنمای خرید کامپیوتر دست دوم [/fruitful_dbox]

  6. بیشترین بازدهی سخت افزاری ؛ در این دسته از کامپیوتر ها قطعات علاوه بر اینکه حجم کمی را اشغال می کنند، طوری اسمبل و مونتاژ شده اند که بهترین هماهنگی را با هم دارند. اغلب این سیستم ها ، قطعاتشان برای یک کارخانه می باشند که این موجب ایجاد هماهنگی و بازدهی بیشتر در عملکرد کلی سیستم می شود.

  7. افزایش طول عمر این کامپیوتر ها ؛ روش تولید و مونتاژ این کیس ها به نوعی است که در بالاترین فشار های محاسباتی و بیشترین ساعات استفاده ، کمترین آسیب بهشان می رسد و کمتر دچار آسیب و خرابی می گردد.


مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/11/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%a7%d9%88%d8%b1%d8%ac%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%84/

No comments:

Post a Comment