Wednesday, March 15, 2017

نکات کاربردی انتخاب فرش مناسب

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/entekhab-farsh-monaseb.jpg
انتخاب فرش مناسب برای خانه و فضا های دیگر یکی از مهم ترین انتخاب ها می باشد که باید نهایت دقت درآن رعایت شود . در این مقاله سعی کردیم نکات کاربردی ای درمورد انتخاب فرش مناسب پرداخته ایم تا شما خواننده ی عزیز در هنگام خرید فرش ، مناسب ترین انتخاب را داشته باشید .

اولین نکته ای که قبل از خریدن فرش باید به آن توج کنید نوع کفپوش منزل است که از چه نوعی است ( پارکت ، موکت و ... ) و با توجه به نوع کفپوشی که از قبل برای منزل خود انتخاب کرده اید فرشتان را نیز انتخاب کنید تا از نظر طرح و رنگ هماهنگی لازم را باهم داشته باشند .

مورد دومی که در انتخاب فرش مناسب شما را کمک می کند بررسی فضا و محیطی که می خواهید فرش را در آن جا پهن کنید است که فرش را برای فضای کوچک می خواهید یا فضای بزرگ . این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که فرش های رنگ روشن برای فضا های کوچک خانه بسیار مناسب است زیرا فضا را بزرگ تر نشان می دهد ؛ فرش های رنگ تیره در فضای کوچک اصلا توصیه نمی شود زیرا به شدت محیط را کوچک نشان می دهد . طرح فرش مناسب برای فضا های کوچک طرح افشان می باشد .

انتخاب فرش مناسبمورد سوم بررسی میزان نورگیری فضای خانه ی شما است که قبل از خریدن فرش باید کاملا بررسی کنید که سالنی که می خواهید فرش کنید در روز دارای نور زیاد است و یا نور کم اگر سالن شما نور زیادی دارد از فرش های رنگ تیره استفاده کنید ولی اگر میزان نور در داخل اتاقتان کم است به هیچ عنوان سراغ فرش های رنگ تیره نروید و از فرش های رنگ روشن استفاده کنید.

مورد چهارم در انتخاب فرش مناسب هماهنگی آن با رو مبلی ها و پرده ها می باشد سعی کنید برای زیبایی فضای منزلتان فرش ها را با روکش مبل و پرده هایتان هماهنگ کنید تا جلوه و زیبایی به فضای خانه داده شود .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : خرید فرش ماشینی یا دست بافت ؟؟ [/fruitful_dbox]

نکته : اگر پرده و سرویس مبل شما طرح دار است فرش هایتان را طرح خلوت انتخاب نمایید تا جلوه ی بیشتری داشته باشد .

مورد پنجم و مورد آخری که باید در انتخاب فرش رعایت شود این است که ابتدا ببینید که دیزاین فضای منزل شما مدرن است یا سنتی و بر اساس آن طرح و رنگ فرش های خود را انتخاب کنید برای خانه های طرح سنتی فرش های دارای طرح لچک و ترنج بسیار مناسب می باشد اما در فضا های مدرن طرح های گپه بسیار جلوه می کند .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/15/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d9%81%d8%b1%d8%b4-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8/

No comments:

Post a Comment