Wednesday, March 8, 2017

روش صحیح تعویض سرامیک شکسته

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/taviz-seramic-shekaste2.jpg
در این مطلب نکات کاربردی ای را برای تعویض سرامیک شکسته بدون کوچکترین آسیبی به سایر سرامیک ها بیان کرده ایم پس اگر یک یا چند سرامیک شما دچار آسیب شد بدون هیچ نگرانی ای با رعایت نکاتی که در زیر بیان کرده ایم به تعویض سرامیک آسیب دیده بپردازید .

در هنگام شروع به کار یک سری لوازم نیاز دارید که عبارت اند از :

  • میخ

  • چکش

  • نوار چسب ترجیحا کاغذی

تعویض سرامیک شکستهبرای تعویض سرامیک شکسته ابتدا با استفاده از نوارچسب کاغذی خود حاشیه های سرامیک های سالم اطراف سرامیک شکسته را به خوبی چسب کاری کنید تا در هنگام جدا کردن سرامیک شکسته آنها آسیب نبینند .

نکته : توجه داشته باشید در هنگام تعویض سرامیک شکسته سیمان و دوغاب قدیمی رانیز به هنگام برداشتن سرامیک شکسته جدا کنید تامجددا درپایان کار بند کشی را انجام دهید .

برای جدا کردن کاشی آسیب دیده بهترین کار این است که به تکه های کوچک تقسیم شود پس در این مرحله میخ خود را در نقطه ی مرکزی سرامیک قرار دهید و با چکش به آن ضربه بزنید تا سرامیک به خوبی به تکه های کوچک تقسیم شوند . سپس تکه های کوچک رابه راحتی بادست بردارید .سپس سیمان و مابقی سرامیک باقی مانده را به خوبی تخلیه کنید .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : آشنایی با مواد اولیه تولید سرامیک [/fruitful_dbox]

کاشی جایگزین را بردارید و مقداری از مواد سیمان را به پشت آن بکشید و با دقت زیاد در جای سرامیک قبلی قرار دهید به گونه ای که از همه طرف حاشیه ی سرامیک به یک اندازه بازباشد و بگذارید چند ساعت بماند تا خودش را بگیرد و در جای خود محکم شود .

در مرحله ی آخر بعد از محکم شدن سرامیک در سر جای خودش دوغاب خود را آماده کنید و دور تا دور موزاییک شکسته رابندکشی کنید به گونه ای که کل حاشیه ی اطراف سرامیک پر شود و فضای خالی ای باقی نماند سپس تا بیست و چهار ساعت از تردد و ریختن آب بر روی آن بپرهیزید تا به خوبی در جای خود محکم شود .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/07/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b5%d8%ad%db%8c%d8%ad-%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%da%a9-%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa%d9%87/

No comments:

Post a Comment