Wednesday, March 15, 2017

بازار مبلمان کالا شهر خاوران

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/kala-shahr.jpg
بازار مبلمان کالا شهر بکی از بزرگ ترن مجموعه های فروش مبلمان و فرش در ایران است که تنوع محصولات آن فوق العاده زیاد است .با نزدیک شدن با سال جدید خیلی از افراد به فکر نو کردن لوازم منزل می افتند تا در سال جدید لوازم خانگیشان شیک تر و به روز تر شوداما برای این کار اول باید بررسی شود که مهم ترین وسیله در لوازم خانه که چشمگیر تر از سایر لوازم باشد چیست ؟ به جرات می توان گفت که سرویس مبلمان یکی از مهم ترین لوازم در طراحی دکوراسیون داخلی هر منزل می باشد .پس اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان هستید و نمی خواهید تغییر عمده و پرخرج انجام دهید پیشنهاد می کنم با عوض کردن سرویس مبلمان خود یک تغییر اساسی در دکوراسیون خود ایجاد کنید .

اما برای خرید سرویس مبلمان باید به کجا مراجعه کرد که هم محصولاتش دارای کیفیت و مرغوبیت خوب باشد و هم قیمت مناسب داشته باشد ؟ یکی از بزرگترین مجموعه های فرش مبلمان بازار مبلمان کالاشهر واقع در جاده ی خاوران می باشد که در مساحتی عظیم با برند های مختلف مبل های ایرانی وخارجی آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد .

بازار مبلمان کالا شهربازار مبلمان کالا شهر یکی از بهترین مجموعه های خرید مبلمان می باشد زیرا تنوع محصولات آن انقدر زیاد می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای اگر در این بازار بزرگ قدم بگذارد مطمئنا دست خالی از آن بیرون نمی آید.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : بازار مبلمان میلاد مهدی در یافت آباد [/fruitful_dbox]

یکی از دلایل بنا کردن بازار مبلمان کالا شهر در جاده خاوران حمایت از تولیدات ملی بوده است زیرا در جاده ی خاوران در اطراف این بازار بزرگ کارگاه های ساخت چوب و مبل بسیار زیادی قرار دارد که خیلی از آن ها در حال تعطیل شدن بودند که با احداث بازار مبلمان کالا شهر تمامی این کارگاه ها دوباره مشغول به کار شدند و شبانه روز به طراحی و ساخت مبلمان های به روز تر و با کیفیت تر می پردازند .

در پایان اگر شما به دنبال خرید مبلمان با کیفیت و مرغوب با قیمت مناسب هستید حتما به این بازار بزرگ مراجعه نمایید .

آدرس : انتهای اتوبان آزادگان ، ابتدای جاده خاوران ، بازار فرش و مبلمان کالا شهر .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/16/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%a8%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86/

No comments:

Post a Comment