Wednesday, March 8, 2017

راهنمای خرید کامپیوترهای همه کاره

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/rahnamaye-kharide-allinone.jpg
در این مقاله نکات عمومی در خصوص راهنمای خرید کامپیوترهای همه کاره بررسی و تبیین خواهد شد.

مدل های قدیمی را سعی کنید نخرید

مدل های قدیمی کامپیوترهای همه کاره ایراد بسیار بزرگی که دارند این است که به سختی قابل ارتقا می باشند و یا اصلا ارتقا داده نمی شوند. هر چند می توانید برای خرید مدل های قدیمی تر بهای کم تری را بپردازید و حسابی تخفیف بگیرید اما در نظر داشته باشید که از قطعات قدیمی تری استفاده خواهید کرد، از امکانات جدید تر بی بهره خواهید ماند, امکان نصب سیستم عامل های جدید بر روی دستگاه را نخواهید داشت, اتمام گارانتی و بسیاری مشکل دیگر نیز گریبان گیرتان خواهد شد.

عدم وجود امکان به روز رسانی

مهم ترین نکته در راهنمای خرید کامپیوترهای همه کاره این است که قابلیت به روز رسانی وجود ندارد. توجه داشته باشید که به شکل کامپیوتر های شخصی نیست که به راحتی کارت گرافیک، هارد دیسک، رم ، سی پی یو و هر مورد دیگر را تغییر و ارتقا دهید و ارتقا در سیستم های بدون کیس به سختی ارتقا لپ تاپ هاست. به هنگام خرید کامپیوترهای all in one سعی کنید تا حداکثر توان مالی خود، جدید ترین مدل را بخرید که بعد ها به مشکل بر نخورید.

[fruitful_dbox] حتما خوانید : بررسی ویژگی های سیستمی هنگام خرید All in one [/fruitful_dbox]

بزرگ بودن سیستم عیبی ندارد

هرگز از داشتن یک صفحه نمایش بزرگ پشیمان نخواهید شد مگر در مواقعی خاص که کمبود فضا داشته باشید. حتما فضایی که می خواهید از آن استفاده کنید را در نظر بگیرید و با اندازه گیری میز، سیستم مورد نظر خود را تهیه کنید و از بزرگ بودن سیستم نترسید. چرا که نمایشگر بزرگ نکته ی مثبتی در خرید all in one است.

اعتماد كنید ولی دقیق باشید

مثل هر کالای دیجیتال دیگر قبل از تحویل کامل کالا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید که تمام اجزای سیستم سالم باشد و سپس سیستم را تحویل بگیرید. تست کردن تمام قسمت های موجود نکته ای مورد تاکید در راهنمای خرید کامپیوترهای همه کاره است یه صورتی که تمام قسمت ها همانطور که باید کار کنند, باشند.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/08/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%85%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%87/

No comments:

Post a Comment