Wednesday, March 15, 2017

شرکت رینگ سازی مشهد MWM

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/ring-sazi-mashad-1.jpg
شرکت رینگ سازی مشهد سهامی عام می باشد که با بیش از 30 سال سابقه به عنوان یکی از معروف ترین واحد های تولید کننده و عرضه کننده ی رینگ های فولادی برای انواع سدان ها ، خودرو های سبک ، سنگین ، ماشین آلات کشاورزی و راه سازی و تمام قطعات پرسی در ایران که سهامی برای فروش دارند ، می باشد.شرکت رینگ سازی مشهد

رام زیر موتور علاوه انواع سیصد نوع رینگ مختلف این شرکت ، از دیگر تولیدات این شرکت می باشد. تولید این قطعه بسیار ضروری است چرا که شرکت رینگ سازی مشهد تامین کننده ی اصلی شرکت های بزرگ و مطرح ایرانی نظیر ایران خودرو ، سایپا ، پارس خودرو ، کرمان خودرو ، شهاب خودرو و ... و هم چنین تامین کننده ی بازار قطعات یدکی نیز می باشد.

در طی سال ها با افزایش تجریه و کسب دانش از نمونه های اروپایی شرکت رینگ سازی مشهد رفته رفته میزان و کیفیت تولید خود را بالا برده است.

فعالیت های چشم گیر شرکت رینگ سازی مشهد سبب راهیابی این شرکت به بازار بین المللی و صادرات محصولات تولیدی خود از طریق ایپاکو به کشورهایی نظیر فرانسه ، هلند ، ایتالیا و هم چنین برخی کشور های شرق آسیا و کشور های خاور میانه و کشور های آفریقایی نظیر نیجریه , کامرون ، مصر و ... شده است. به نحوی که به مهر و برند ایران بر روی رینگ چرخ ها یکی از اعضای رینگ و لاستیک اروپا E.T.R.T.O به شمار می رود.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران [/fruitful_dbox]

شرکت رینگ سازی مشهد با تکیه بر دانش فنی متخصصین خود توانسته کیفیت را افزایش داده و پا به پای رقبای اروپایی در بازارهای جهانی پیش روی کند. استفاده از دانش فنی از یک سو و از سوی دیگر استفاده از تجهیزات پیشرفته ی کارخانه ای که شامل انواع پرس های مکانیکی و هیدرولیکی در تناژ های مختلف ، خط مونتاژ روباتیک رام زیر موتور و بسیاری دیگر از تجهیزات که بیان آن ها از حوصله بحث خارج است.

شرکت رینگ سازی مشهد با تکنولوژی ها و تجهیزات جدید در جهت کاهش وزن و افزایش استحکام رینگ چرخ ها قدمی نو برداشته است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/16/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%b1%db%8c%d9%86%da%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

No comments:

Post a Comment