Saturday, March 11, 2017

معرفی لپ تاپ lenovo V110

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/lenovo-V110-2.jpg
شرکت لنوو یکی از معتبر ترین کمپانی های تولید لپ تاپ می باشد که از سالیان دور تا به امروز در ساخت لپ تاپ فعالیت های گسترده ای داشته است و امروزه تبدیل به یکی از قطب های مثبت تولید و عرضه ی لپ تاپ در بازار جهانی لپ تاپ شده است امروز می خواهیم لپ تاپ lenovo V110  که یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ های ساخته شده توسط شرکت lenovo می باشد را به شما خواننده ی  عزیز معرفی کنیم .

لپ تاپ lenovo V110  تنها برای افرادی کاربرد دارد که از لپ تاپ تنها برای گشت و گذار در اینترنت و دیدن فیلم و عکس و کار های سبک با آفیس می باشد و کار های پیشرفته و نصب برنامه های پر حجم و سنگین بر روی آن کار آمد نمی باشد .

لپ تاپ پانزده اینچی lenovo V110 ظاهری فوق العاده زیبا دارد که از پلاستیک فشرده شده  ساخته شده است و تنها در رنگ مشکی مات تولید شده است اما بخش دور ال سی دی ان از مشکی براق استفاده شده است که زیبایی خاصی به ظاهر این لپ تاپ پانزده اینچی شرکت lenovo بخشیده است .

لپ تاپ lenovo V110 یکی دیگر از ویژگی هایی که این لپ تاپ دارد مقاوم بودن آن در برابر ضربه است که به جرات می توان گفت لپ تاپ پانزده اینچیlenovo V110  یکی از مقاوم ترین لپ تاپ ها در برابر ضربه و آسیب دیدگی است .

برخی از ویزگی های کلی لپ تاپ lenovo V110  عبارت است از :

  • پردازنده ی مرکزی نسل شش اینتل Core i3 6100U

  • کارت گرافیک دو گیگابایتی

  • صفحه نمایش 15.5 اینچی

  • وب کم 3 مگا پیکسلی

  • بلند گوی استریو با کیفیت دالبی

  • باتری لیتیوم – یون چهار سلولی با طول عمر بالا

  • پخش ویدئو با کیفیت HD


لپ تاپ lenovo V110  با وزن 2.1 کیلوگرم ، جز سبک ترین لپ تاپ ها محسوب می شود و حمل و نقل آن در محیط های مختلف بسیار آسان است .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : معرفی لپ تاپ های پانزده اینچی اپل زیبا ، سبک و کاربردی[/fruitful_dbox]

یکی از ویژگی هایی که در این لپ تاپ به کار رفته است صفحه نمایش مات آن است که در مکان هایی که نور آفتاب زیاد است صفحه تاریک نمی شود و به آسانی شما می توانید با لپ تاپ خود کار کنید .

در پایان اگر شما برای انجام کار های کلی روز مره ی خود به دنبال لپ تاپ مناسب و با کیفیت و قیمت مناسب هستید لپ تاپ lenovo V110  از دست ندهید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/11/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-lenovo-v110/

No comments:

Post a Comment