Sunday, March 12, 2017

معرفی بازار فرش کالا شهر خاوران

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/bazar-farsh-kala-shahr-3.jpg
امروز می خواهیم یکی از بزرگ ترین مجموعه های فروشگاهی فروش فرش و مبلمان را برایتان معرفی کنیم یعنی بازار فرش کالا شهر خاوران .

در زمان قدیم اگر کسی به دنبال خرید فرش بود برای خرید به یک الی دو مغازه و یا نهایتا یک راسته مراجعه می کرد و کالای مورد نظرش را می خرید و به منزل می برد ولی در دنیای امروز با تغییر و تنوع سلیقه ها  شرایط کمی فرق کرده است و مردم برای خرید نیاز به مکانی دارند که تنوع جنس در آن زیاد باشد . بازار فرش کالا شهر خاوران یک مجموعه ی بزرگ و سرپوشیده  و دارای غرفه های بسیار بزرگ بدون هیچ حد و مرزی در کنارهم با تنوع محصولی بالا می باشد که مناسب برای هر نوع سلیقه ای است .

بازار فرش کالا شهر خاورانمجموعه بازار فرش کالا شهر خاوران در مساحتی بزرگ به وسعت صد هزار متر مربع و ۱۰ هزار متر سالن با بیش از ۵۰۰ مدل مبل و فرش در ابتدای جاده خاوران واقع شده است و مزیت فوق العاده ای که دارد این است که دسترسی به آن بسیار آسان است و تقریبا می توان گفت که تمامی بزرگراه ها مانند امام علی ( ع ) و آزادگان به این بازار بزرگ فرش و مبلمان منتهی می شود .

وقتی شما به بازار فرش کالاشهر خاوران مراجعه می کنید انقدر تنوع محصولات زیاد است که امکان ندارد از آن جا دست خالی بیرون بیایید و حتما فرش مورد نظرتان را می یابید .

[fruitful_dbox] حتما بخوانید :سرای ابریشم فرش در بازار بزرگ تهران[/fruitful_dbox]

در سال های اخیر به علت ترافیک و شلوغی بیش از حد تهران یکی از مشکلات مردم برای رفتن به بازار های داخل شهر ، پیدا کردن جای پارک ماشین می باشد اما بازار فرش کالا شهر خاوران این مشکل را حل کرده و پارکینگ این مجموعه به اندازه ی کافی جادار و مطمئن می باشد که زمینه ی یک خرید با حوصله و آسوده را در مجموعه برای شما محیا می سازد .

در پایان اگر شما به دنبال کالای ایرانی مرغوب و با کیفیت فوق العاده و همچنین قیمت مناسب هستید پیشنهاد می کنم حتما به بازار فرش و مبلمان کالا شهر خاوران مراجعه نمایید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/13/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86/

No comments:

Post a Comment