Thursday, March 16, 2017

شرکت قطعات محوری خراسان KAP

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/polos-khorasan.jpg
شرکت قطعات محوری خراسان در گروه بزرگ ترین و معروف ترین کارخانجات تولید کننده و عرضه کننده پلوس و قطعات محوری موتوری و گیربکس به بزرگترین خودرو سازان کشور می باشد.

شرکت قطعات محوری خراسان در سال 1369 تاسیس شد و شروع به کار کرد. این شرکت هم مانند شرکت کابل خودرو سبزوار از واحد های اقماری گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران بود که نهایتا با گسترش فعالیت هایش در طی 7 سال ، در سال 1376 توانست به عنوان یک شرکت مستقل تحت نظارت ایپاکو مشغول به فعالیت شود.

این شرکت در ابتدا کار خود را با تولید قطعات داخلی گیگربکس ، دیفرانسیل و اکسل پیکان در مشهد شروع کرد و به مرور قطعات مینی بوس ها ، اتوبوس و خودروهای سواری را در خط تولید قرار داد.

با مستقل شدن و گسترده شدن حیطه ی فعالیت این شرکت ، مکان شرکت قطعات محوری خراسان به مکانی بزرگتر انتقال یافت و با تکیه بر دانش فنی و انجام تحقیقات و مطالعات تولید پلوس برای خودروهای دیفرانسیل جلو در دستور کار این شرکت قرار گرفت و نهایتا منجر به عقد قرارداد با شرکت WIA کره جنوبی که تحت حمایت و زیر مجموعه ی هیوندای موتورز است به مفاد انتقال دانش فنی تولید و تامین ماشین آلات خط مونتاژ و تست پلوس گردید.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : شرکت کابل خودرو سبزوار  [/fruitful_dbox]

از تولیدات گسترده قطعات این شرکت می توان به این موارد اشاره نمود.

پلوس خودرو های سواری پژو 405 ، انواع سمند و انواع مختلف پراید

قطعات مورد استفاده در گیربکس ، قطعات موتوری ، اکسل و ترمز کلاچ خودرو ها

تولید انواع پیچ های دو سر رزوه و شافت هایی با قطر هایی میلیمتری تا 7سانتی متری به طول های 5 الی 500 میلیمتری

تولید انواع مختلف بوش های فولادی و برنجی

در خصوص توانایی های دیگر شرکت ، جدا از بحث قطعات خودرو می توان به مواردی نظیر : سری تراشی های انواع شافت ، سنگ زنی ، عملیات حرارتی قطعات ، انجام انواع آزمایش های سختی سنجی ، صافی سنجی و تست های غیر مخرب ، ارائه مشاوره در زمینه راه اندازی و نصب دستگاه ها و انواع پوشش های فسفاته اشاره کرد.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/16/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%82%d8%b7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%ae%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d9%86-kap/

No comments:

Post a Comment