Wednesday, March 15, 2017

آشنایی با شرکت کرمان موتور

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/kerman_motor.jpg
شرکت کرمان موتور یکی از معتبر ترین شرکت های تولید خودرو در ایران می باشد که در سال هفتادو سه در تهران تاسیس شد این شرکت در سال های اخیر فعالیت های چشمگیری در زمینه تولید خودرو های لوکس و با کیفیت داشته است و توانسته طرفداران فراوانی را جذب محصولات خود .
این شرکت با استفاده از مجرب ترین و کار آمد ترین نیرو ها به استخدام نیرو های جوان پرداخته است و از طریق کارشناسان و متخصصان خود به آموزش این جوانان و آشنایی آن ها با طرح ها و طریقه ی کار خط تولید کار خانه آشنا می کند تا در سال های آتی این جوانان تبدیل به متخصصان کار آمد این شرکت شوند و به تولید محصولات باکیفیت تر بپردازند.

شرکت کرمان موتوریکی از طرح هایی که تیم متخصصان کرمان موتور شبانه روز به تحقیق و آزمایش  در موردش می پردازند تولید خودروی با کیفیت عالی به همراه کمترین آلاینده های هوا می باشد تا با تولید محصولات جدید از این شرکت میزان آلودگی هوای کشور کاهش یابد .

جدید ترین مدلی که از شرکت کرمان موتور تولید شد خودرو ی توجوی از شرکت جی ای سی می باشد که در اواخر سال ۱۳۹۰ رونمایی شد. این خودرو با حجم موتور ۱.۳ کاملا همگام با استانداردهای روز اروپایی می باشدکه یکی از با کیفیت ترین و کم مصرف ترین تولیدات این کمپانی بزرگ بوده است.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : شرایط فروش محصولات کیا موتورز​​​​​[/fruitful_dbox]

شرکت کرمان موتور به عنوان یکی از معتبر ترین کمپانی های تولید خودرو در داخل ایران روز به روز برای بالا بردن کیفیت محصولات خود تلاش می کند و ههمچنین شرایطی را برای خرید آسان مشترین با با ایجاد نمایندگی های مختلف در سطح ایران شرایط خرید آسان را فراهم کرده است .
برای خرید محصولات کرمان موتور کافیست فقط به نزدیک ترین نمایندگی معتبر این شرکت مراجعه کنید تا شرایط فروش ها نقد و اقساط را برای شما توضیح دهند .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/16/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1/

No comments:

Post a Comment