Wednesday, March 8, 2017

بررسی قابلیت های کامپیوترهای بدون کیس

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/all-in-one-chist.jpg
از قابلیت های کامپیوترهای بدون کیس می توان به مواردی چون فضا های ذخیره سازی و قابلیت اتصال آن ها به All in one ، درایور های دیسک های نوری ، امکانات ارتباطی و اتصال به دنیای بیرون و بسیاری از امکانات وسیع دیگر اشاره کرد که در این مقاله به تشریح همین چند مورد که بیان کردیم می پردازیم.

فضاهای ذخیره سازی اطلاعات

از آن جایی که این کامپیوتر ها از حضور کیس بی بهره اند و به صورت کاملا جمع و جور در آمده اند، به منظور صرفه جویی در زمینه فضای اشغالی توسط آن ها از هارد های متحرک استفاده می کنند. چرا که هر چه قطعات داخلی دستگاه کمتر باشد , هم در فضا صرفه جویی می شود هم در جهت ایجاد حرارت کمتر به سیستم کمک می کند. کامپیوترهای بدون کیس کمی وجود دارند که از هارد درایور ثابت و Solid State بهره می برند و اغلب از هارد درایو های قابل حمل استفاده می کنند. البته در نسل جدید کامپیوتر های بدون کیس شاهد SSD هایی با ظرفیت ذخیره سازی بالا و با اندازه ای کوچک هستیم که به صورت دائمی در داخل All in one ها به کار برده می شوند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : مقایسه All in one با لپ تاپ و کامپیوتر [/fruitful_dbox]

درایور های نوری

یکی دیگر از قابلیت های کامپیوترهای بدون کیس می تواند وجود درایور های سی دی و دی وی دی دانست. در کامپیوتر های بدون کیس، اغلب ، امکان ضبط و پخش DVD وجود دارد اما در مدل های جدید تر می بینیم که قابلیت پخش و حتی ضبط دیسک های Blue-ray هم به این کامپیوتر های بدون کیس اضافه شده است. البته نهایت تصمیم با شماست که چه سیستمی می خواهید تهیه کنید. اگر نیازی به استفاده از دیسک های بلوری نمی بینید بهتر است از صرف هزینه اضافی برای خرید این All in one ها خودداری کنید و همان نسخه ای که از DVD پشتیبانی می کند را تهیه کنید.

قابلیت اتصال به دنیای بیرون

از دیگر قابلیت های کامپیوترهای بدون کیس در آخر می توان به قابلیت اتصال بیسیم و حتی اتصالات شبکه آن متذکر شدو در نسخه های قدیمی تر ممکن است که آداپتورWi-Fi وجد نداشته باشد. اما وجود امکاناتی نظیر بلوتوث ، تقریبا در همه ی All in one مشترک است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/08/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%da%a9%db%8c%d8%b3/

No comments:

Post a Comment