Wednesday, March 8, 2017

بررسی ویژگی های سیستمی هنگام خرید All in one

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/moshakhasate-allinone.jpg
در این بخش از راهنمای خرید All in one به بررسی ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه و نکاتی که باید به آن توجه کنید می پردازیم.

کارت گرافیکخرید All-in-one

گرافیک All in one ها به دو صورت یکپارچه ( intergerated ) و گرافیک مجزا ( Dedicated ) ارائه می شوند. برای خرید All in one به نیاز های خود توجه کنید. اگر از کاربران عادی این کامپیوتر های بدون کیس هستید و فقط برای مصارف روزمره می خواهید آن را تهیه کنید نمونه ی intergerated معقولانه تر است. چرا که این کامپیوتر ها با گرافیک یک پارچه علاوه بر این که پاسخ گوی نیاز شما می باشد, از نظر قیمتی هم مقرون به صرفه تر هستند. اما خوب اگر شما این سیستم ها را برای انجام بازی های کامپیوتری می خواهید گرافیک مجزا به شما پیشنهاد می شود. چرا که برای انجام بازی ها قطعا هر چند وقت یک بار مجبور به ارتقا آن هستید و این نکته را باید در نظر بگیرید.

درگاه های ورودی و خروجیخرید All-in-one

در هنگام خرید All in one باید به مجهز بودن آن به انواع ورودی و خروجی توجه نمایید. از ضروری ترین این درگاه ها , پورت یو اس بی می باشد. این دستگاه ها دست کم باید دو درگاه یو اس بی داشته باشد. پورت های ساتا برای دستیابی کامپیوتر به انواع هارد ها جهت ذخیره سازی و استفاده از فضای آن ها ضروری می باشد. دیگر وروری ها از جمله ورودی انواع کارت حافظه نیز باید مورد توجه باشد.

ورودی HDMI

در خرید All-in-one به این نکته حتما توجه کنید. چرا که با استفاده از ورودی HDMI می توانید از نمایشگر دستگاه خود به عنوان تلویزیون استفاده کنید و امکان اتصال کنسول های بازی , ست آپ باکس , انواع دوربین های دیجیتال و فیلمبرداری و دیگر دیوایس ها را به وجود بیاورید. به بیانی ساده تر با استفاده از این ورودی کامپیوتر شما را به یک نمایشگر تبدیل می کند.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : اسمبل سیستمی برای ویندوز ۸ [/fruitful_dbox]

TV tuner

با استفاده از قابلیت Tv Tuner قادر خواهید بود همه ی شبکه های کابلی و ماهواره ای را بر روی All in One خود داشته باشید. اگر میخواهید یک سیتم تلویزیون هم در دستگاه خود داشته باشید پس هنگام خرید All in One حتما به وجود Tv Tuner دقت کنید.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/08/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-all-in-one/

No comments:

Post a Comment