Saturday, March 11, 2017

استفاده از کامپیوتر های دست دوم در شرکت ها

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/estefade-az-used-pc-office.jpg
دلیل استفاده از کامپیوتر های دست دوم در شرکت ها و توسط صاحبان مشاغل در دفاتر و برای کارمندان می توان در دو علت ارزیابی کرد یکی این که این کامپیوتر ها دارای کیفیت می باشند و به دلیل اورجینال بودن پک اطمینان خاطری نسبی را فراهم می کند و دوم اینکه علاوه بر کیفیت مناسب تهیه ی این کامپیوتر ها از نظر صرف هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشند.

استفاده از کامپیوتر های دست دوم در شرکت ها به علت ماندگاری کیفیت آن ها در پک اورجینال

امروزه شاهد هستیم که در اغلب کار ها در شرکت ها و ادارات از کامپیوتر ها استفاده می شود. از پیش پا افتاده ترین کار ها گرفته تا کارهای به مراتب پیچیده تر. کارهایی نظیر حساب داری و عملیات مالی ، صدور قبض و فاکتور ، سیستم های اتوماسیون اداری ، پرداخت حقوق کارمندان ، کنترل ورود و خروج کارمندان ، سیستم های پاسخگویی مشتریان و ارتباط با کاربران و هم چنین عملیات اداری دیگر نظیر تایپ ، اسکن ، تکثیر ، ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی و بسیاری از موارد دیگر توسط کامپیوتر ها انجام می شود.استفاده از کامپیوتر های دست دوم در شرکت ها

به نوعی در هر شرکت حتی غیر مرتبط با سیستم های کامپیوتری ، قطعا چندین دستگاه کامپیوتر برای انجام خیل کثیری از امور نیاز است.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : برتری کامپیوتر های دست دوم اورجینال [/fruitful_dbox]

این کارها اغلب به این شکل است که از ابتدای ساعت کاری تا انتهای آن ، از این کامپیوتر ها استفاده می شود. استفاده از لپ تاپ ها علاوه بر اینکه صرفه ی اقتصادی ندارد ، به دلیل ساعت کاری بالا استهلاک زیادی را سبب می شود که باز هم از لحاظ هزینه ای به صرفه نیست.

استفاده از کامپیوتر های دست دوم در شرکت ها به دلایل اقتصادی

همانظور که در بالا گفته شد ، استفاده از کامپیوتر های رومیزی به جای لپ تاپ ها در وهله ی اول توصیه می گردد. اما با یک حساب سر انگشتی خواهید دریافت که استفاده از سیستم های دست دوم از برند های اورجینال بسیار مناسب تر از سیستم های آکبند چینی می باشد. چرا که این سیستم های دست دوم به نحوی اصولی و تحت برند های مطرح دنیا اسمبل شده اند که دارای کیفیت و ماندگاری طولانی می باشند و در دراز مدت متوجه برتری آن ها نسبت به سیستم های نو چینی خواهید شد.

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/11/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa/

No comments:

Post a Comment