Wednesday, March 8, 2017

All in One ها چه نوع كامپیوترهایی هستند؟

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/all-in-one-chist.jpg
خوب همانطور که می دانید تکنولوژی با سرعت و بی وقفه در حال پیشروی می باشد و به هیچ عنوان نمی توان جلوی آن را گرفت. این پیشروی ها اغلب به سمت رسیدن به سرعت پردازش بالا تر و افزایش قابلیت ها و در عین حال رسیدن به ابعاد و اندازه های کوچک تر می باشد. از این رو All in One ها را می توان انقلابی در باب کامپیوتر های خانگی و اداری دانست. این کامپیوتر ها با نام های کامپیوتر های اسمبل شده, کامپیوتر های سرِهم و هم چنین کامپیوتر های بدون کیس شناخته می شوند که علاوه بر پیشرفت در زمینه های پردازشی, گرافیکی, کاربری و غیره , دارای ابعاد به مراتب کوچک تری نسبت به کامپیوتر های شخصی می باشند.

All in One ها کامپیوتر هایی هستند زیبا و کوچک, که تمام قطعات آن ها به هم متصل می باشد و به کیس نیز احتیاجی ندارد. این کامپیوتر ها می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای کامپیوتر های خانگی باشند. All in One چون کیس ندارند و به اصطلاح یک تکه و یکپارچه هستند, فضای بسیار کمی را اشغال می کنند که این نکته ی بسیار خوبی است.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : معرفی سرفیس تبلت Transformer 3 Pro [/fruitful_dbox]

در برخی مدل ها که البته روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود, صفحه نمایش های لمسی مشاهده می شود که از تکنولوژی های جدید نظیر حسگر های مختلف, قابلیت های چند لمسی و ... پشتیبانی می کند.

این کامپیوتر ها چون نیازی به اسمبل ندارد و به صورت یک واحد عمل می کند بلافاصله پس از خرید قابل استفاده می باشند و به راه اندازی خاصی نیاز ندارند. این کامپیوتر ها اگر چه رومیزی تلقی می شوند, ولی قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارند.

بسیاری از لوازم جانبی , نظیر بلندگو و وب کم نیز بر روی این All in One ها سوار است. واز ورودی های HDMI و USB و دیگر ورودی های مرسوم نیز پشتیبانی می کند.all in one

دو موردی که باعث استقبال شدید از این کامپیوتر ها شد این است که اولا با استفاده از All in One ها از تجمع انبوه کابل ها جلوگیری می شود و فضای بیشتر و زیبا تری در اختیار کاربر قرار می گیرد , و در وهله بعدی اینکه قابلیت جابجایی آن ها بسیار ساده تر می شود.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/08/all-in-one-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

No comments:

Post a Comment