Wednesday, March 15, 2017

خدمات فروش شرکت سایپا

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/forooshe-saipa.jpg
شرکت خودرو سازی سایپا از محبوبیت ویژه ای در بین مشتریان ایرانی خود دارد. چرا با قدمت چندین و چند ساله در زمینه ی تولید و عرضه ی محصول ، تامین قطعات و ارائه ی خدمات پس از فروش توانسته است رضایت مشتریان را جلب نموده و اظمینان خاطر برایشان رقم بزند. می توان گفت که خدمات فروش شرکت سایپا بسیار وسیع و گسترده می باشد.

فروش خودرو

محصولات این شرکت به صورت های متنوع به فروش می رسد. برخی طی مراحلی خاص و با شرایط و تسهیلات ویژه در اقساط به فروش می رسند. فروش از طریق درگاه های اینترنتی نیز می تواند انجام بگیرد. فروش فوری ، اعتباری ، لیزینگ و .... نیز در این بین وجود دارند.

در خرید اینترنتی به جهت افزایش رضایت مشتری ، آن ها می توانند وضعیت محصول خود را از نمایندگی یا از سایت رسمی سایپا به صورت آنلاین دنبال کنند.

فروش ناوگاني

از دیگر خدمات فروش شرکت سایپا عقد قرار داد با سازمان ها ، شرکت ها ، ادارات دولتی و خصوصی و ... جهت فروش ناوگانی تعداد مشخصی محصول در طول زمان مشخص می باشد. نکته ی پر اهمیت در این باره این است که سایپا برای فروش های این چنینی تسهیلات ویژه ای اندیشیده است.

جايگزيني خودروهاي فرسوده

به منظور سلامت و حفاظت از محیط زیست از دیگر خدمات فروش شرکت سایپا می توان به طرح جایگزینی خودرو های فرسوده با صفر تحت تسهیلات و شرایط ویژه اشاره کرد.

ارائه نمایندگی فروش ، عرضه آپشن و لوازم جانبی به سفارش مشتری ، سایپا کارت طلایی ، صدور انواع بیمه نامه و ارائه خدمات بیمه ای از دیگر خدمات سایپا می باشد.

در آخر می خواهیم به سبد پر محصول این شرکت اشاره کنیم و خودرو هایی را نام ببریم. ناگفته نماند سایپا درصد بزرگی از خودرو های سنگین را شامل می شود.

[fruitful_dbox] حتما بخوانید : فروش خودروهای ایران خودرو [/fruitful_dbox]

خودروهای سواری سایپا و شرکت های تحت حمایت این شرکت عبارت است از :

انواع پراید ، سایپا 131 ، سایپا 132 ، سایپا 141 ، سایپا 151 ، تیبا ، تیبا 2 ، آریو ، سراتو ، V5 ، مگان ، پارس تندر ، نیو مورانو ، H220 ، H230 ، ریو ، زانتیا ، کوبیک ، نیو پیکاپ ماکسیما ، قشقایی و بسیاری از سدان ها و خودروهای سنگین دیگر.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/16/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%be%d8%a7/

No comments:

Post a Comment