Wednesday, March 1, 2017

فروش کیس و مانیتور دست دوم در پاساژ علاالدین

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/03/frosh-Pc-stock.jpg
یکی از معروف ترین بازار های لوازم کامپیوتری و دیجیتالی در تهران پاساژ علاالدین می باشد که در سال هفتاد و نه در یازده طبقه و حدودا هزار واحد ساخته شد و کلیه ی اسناد مغازه های این پاساژ با عنوان فروش کامپیوتر ، لوازم صوتی ، موبایل تنظیم شده است که تقریبا همه ی مردم ایران بازار موبایل علاالدین را به عنوان مرکز خرید موبایل در تهران می شناسند اماخوب است بدانید که در این بازار علاوه بر موبایل ، لپ تاپ و کامپیوتر نیز به فروش می رسد . اکثر مغازه های بازار موبایل علاالدین عمده ی فعالیتش برروی فروش موبایل و لوازم کامپیوتر نو می باشد اما برخی ازمغازه های آن به فروش موبایل و لپ تاپ  دست دوم و استوک و همچنین فروش کیس و مانیتور دست دوم  نیز اشتغال دارند که جمع استوک  کار های بازار علاالدین حدود بیست در صد می باشد که اگر شما به طبقه ی منفی یک این پاساژ مراجعه کنید مشاهده می کنید که اکثر فروشگاه ها مشغول خرید و فروش کیس و مانیتور دست دوم می باشند.

فروش کیس و مانیتور دست دوم خرید و فروش کیس و مانیتور دست دوم در بازار علاالدین در تمامی طبقات به صورت جزئی مشاهده می شود اما اگر شما به دنبال مرکز فروش کیس و مانیتور دست دوم هستید به همان طبقه ی زیر همکف پاساژ علاالدین مراجعه کنید تا کالای مورد نظرتان را راحت تر بدست آورید .

روزانه افراد بسیاری برای خرید انواع لوازم کامپیوتری و موبایل  به این بازار مراجعه می کنند زیرا بازار موبایل علاالدین یک پاساژ بسیار جامع و کامل در فروش انواع لوازم کامپیوتری است واگر شما به دنبال لوازم  دست دوم کامپیوتر  می باشید و نمی دانید که به کجا برای خرید آن مراجعه کنید پیشنهاد ما این است که حتما به بازار موبایل علاالدین مراجعه کنید تا محصول استوک و یا دست دوم خود را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب بیابید .

برخی از امکانات رفاهی بازار موبایل و کامپیوتر نو و دست دوم علاالدی عبارت است از :

  • پارکینگ

  • فست فود

  • آسانسور

  • سرویس بهداشتی


بازار علاالدین همه روزه از ساعت هشت صبح الی ده شب پذیرای شما عزیزان می باشد اما در روز های جمعه فعالیت این پاساژ از ساعت هشت صبح الی چهار بعد از ظهر می باشد .

آدرس پاساژ علاالدین : خیابان جمهوری ، تقاطع حافظ

تلفن :  66744000

به دلیل اینکه بازار علاالدین درمحدوده ی طرح ترافیک قرار گرفته است در روز های هفته بهترین راه دسترسی به این بازار مترو می باشد که نزدیک ترین ایستاه مترو به این بازار ایستگاه حسن آباد است .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/03/01/%da%a9%db%8c%d8%b3-%d9%88-%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85/

No comments:

Post a Comment