Sunday, February 19, 2017

مناسب ترین کاور آیپد مینی ، مینی 2 و مینی 3

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/ipad-mini.jpg

کاور آیپد مینی ، مینی2 و مینی3


اگر شما جزو خانواده ی بزرگ اپل می باشید و از محصولات این کمپانی بزرگ استفاده می کنید ، خوب است که با لوازم جانبی مورد نیاز برای محصولات مختلف اپل آشنا شوید تا از بروز هرگونه مشکل فیزیکی برای گوشی و یا تبلتتان جلوگیری کنید ، امروز می خواهیم  یک کاور آیپد مینی ، مینی 2 و مینی 3 با امکانات ویژه ای که دارد را به شما خواننده ی عزیز معرفی کنیم .

همان طور که می دانید آیپد ها بسیار ظریف و همچنین زیبا می باشند و مراقبت از آن ها بسیار نیاز است چون امکان دارد با کوچکترین ضربه ناخواسته مشکلات اساسی برای آیپد شما پیش بیاید .

کاور آیپد مینی لوازم جانبی ای که شما برای آیپد و یا آیفون های خود استفاده می کنید باید مقاوم و همچنین زیبا به گونه ای که در خور و متناسب با کمپانی اپل باشد .

حالا شاید بپرسید که خب چه نوع کاوری برای آیپد های خود خریداری کنیم که هم زیبا و مقاوم باشد و هم متناسب به شرکت اپل ؟محصولات Incase بسیار انتخاب هوشمندانه ای می باشد.

Incase نسل جدید کاور ها را وارد بازار کرد که یک کاور مناسب برای آیپد مینی ، مینی 2 و همچنین مینی 3 می باشد این  کاور به شکل یک کیف کلاسوری دستی می باشد که در دست بر اثر عرق و عوامل دیگر لغزش پیدا نمی کند و بسیار نرم و در عین حال مقاوم می باشد .

طراحی هوشمندانه این کاور به گونه ای است که قاب پشتی ،کل صفحه نمایش و لبه های تبلت به خوبی پوشیده شده و هیچ گونه خطری برای ضربه خوردگی آن وجود ندارد .

ویژگی خاصی که Incase برای جدید ترین کاور آیپد مینی طراحی کرده این است که بر روی کاور شما دو خط می بینید که اگر کاور را از این نواحی تا بزنید شکل کاور آیپد مینی شما به کلی عوض می شود و به شکل ایستاده برای استفاده راحت تر پشت میز و همچنین دیدن فیلم آماده می شود .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/20/%da%a9%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%be%d8%af-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c/

No comments:

Post a Comment