Saturday, February 25, 2017

کاور های بسیار شیک SOBATI CUSTOMS

گفتگویی با موسس و مدیر شرکت SOBATI CUSTOMS

در خصوص معرفی شرکت بفرمایید.

خدماتی که ما ارائه می کنیم کار تیونینگ ظاهری و حتی داخلی موتوری ماشین هست. قدرتمون را با تیونیگ ظاهری نشان دادیم چون تخصص من در تیونینگ ظاهری هست. من در خارج از کشور دوره و سرتیفیکیت نصب بین المللی کاور بر روی ماشین را دارم از 3M آمریکا و هگزوز فرانسه که این کار رو ما به صورت تخصصی برای اولین بار در ایران بدون هیچ مشکلی که بخواد بلند بشه , بخواد ایراد نصب داشته باشه , در سرما و گرما ترک بخوره یا اینکه بخواد آسیب بزنه انجام می شود چون جنس ها همه صد در صد اورجینال استفاده می شود و سه نمایندگی داریم الان در حال حاضر و نمایندگی جدیدمون هم به زودی راه اندازی می شود از کشور کانادا و خدمتتون عرض کنم به غیر از کاور بدنه همونطور که می بینید کل این ماشین کروم شده که گران ترین کاور ما هست و برای این ابعاد حول و حوش 35 میلیون تومان هزینه شده و ارزان ترین کار ما هم مات ساده است که روی این ابعاد ماشین از 8 میلیون شروع میشود و بین سه سال تا پنج سال گارانتی دارد. کاور چرم, پوست ماری, کروکودیلی, طرح فیبر کربن و غیره را کار میکنیم.

آیا این کاور ها مشکلی برای ماشین به وجود نمی آورند یا از لحاظ راهنمایی و رانندگی و بحث مجوز ها مشکلی ندارد؟

پوشش های SOBATI CUSTOMS مشکلی که برای ماشین پیش نمیارند هیچ بلکه از رنگ بده هم محافظت می کند, اون کاور هایی که مشکل ایجاد می کنند کاور های متفرقه و چینی ای هستند که 6, 7 سال هست وارد بازار شده و همانطور که می دونید خیلی از همکاران ما حتی از این کاور های غیر استاندارد استفاده کردند که حتی منجر به آسیب به رنگ بدنه شد.

شما روی یک سری ماشین های خاط فقط کار می کنید, درسته؟

ببینید بنا به قیمتی که ما داریم , چون جنس ما به دلیل اورجینال بودنش, قیمتش بالاست و جنس های متفرقه ی چینی و تایوانی حدود یک ششم قیمتی جنسی است که ما استفاده می کنیم.که این اجناس هم به صورت DHL و هم به صورت پالتی, زمینی می آید. به همین دلیل برای یک سری از ماشین ها خود صاحب ماشین متوجه می شوند که برای اونها این کاور ها به صرفه نیست و نمی صرفه که انجام بده, از نظر راهنمایی و رانندگی هم ما فقط از آن رنگی استفاده می کنیم که در سند ماشین درج شده است.

در خصوص تیونینگ موتور توضیح بفرمایید که به چه شکل است؟

ما با شرکت DTE از کشور آلمان کار می کنیم با سابقه ی 15فعالیت ساله در آلمان و حوزه ی اروپا. حول و حوش 15 تا 40 اسب بخار ماشین را ارتقا قدرت می دیم و دیگر مثل حالت قدیم که ECU را نرم افزاری ریمپ کنند نیست. و به صورت سخت افزاری, چیپستی است که بین راه ECU قرار می گیرد که قدرت موتور را نه تنها بالا می برد بلکه خدمتتون عرض کنم لیتر بر صد کیلومتر ماشین که همان بحث مصرف سوخت هست رو پایین می آورد. و آسیبی هم به موتور نمی زند.

SOBATI CUSTOMS چند سال است تاسیس شده و مشغول به کار است؟

ما یک سال است که داخل ایران فعالیتمون را آغاز کردیم تا قبل از اون در خارج از کشور مشغول فعالیت بودیم.

نظرتون راجع به نمایشگاه , بازدید ها و فضای عمومی نمایشگاه خودروی تهران به چه شکل بود؟ راضی بودید یا خیر؟

حضور مردم غیر قابل باور بود برای من و توقع من خیلی کم تر از این ها بود که اینقدر حضور داشته باشند و اینقدر استقبال صورت بگیرد, هم از کل نمایشگاه و غرفه های دیگر و هم به خصوص غرفه ی SOBATI CUSTOMS چرا که برای اولین بار هم شرکت کردم و سال های پیش نبودم در ایران.

بازاری برای شما ایجاد شد که آیا سفارشی دریافت کنید؟ یا از طرف اشخاص و شرکت ها سفارشی دریافت کردید؟

راستش هدف من از این نمایشگاه گرفتن کار نبوده چون ما کار اصلیمون این است که هلدینگ داریم و وارد کننده ی جنس هستیم فقط خواستیم با اسم SOBATI CUSTOMS و کار های خاص آن آشنا بشوند مردم. ما در عرض 8 ماه 35 عدد کار کاور شده روانه ی خیابان ها کردم و این اسم اومد بالا و ما توسط این اسم یعنی SOBATI می توانیم هم فروش جنس رو بالا ببریم و هم کیفیتمان را ثابت کردیم با این 35 ماشین.

تهران هستید یا قصد توسعه نیز دارید؟

ببینید ما با خانه اتومبیل ادغام شدیم و همکاری را شروع کردیم, خانه ی رنگ اتومبیل که خدمات رنگ گلازوریت را دارند نماینده انحصاری این شرکت آلمانی هستند و صافکاری و نقاشی را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

و هم چنین ما وارد کننده ی قطعات اورجینال هم هستیم , بادی کیت های اورجینال البته. نمایندگی خان روسیه را نیز ما گرفتیم.

باتشکر


گزارشگر-میثم مرادی,عکاس-محمدرضا حسنپور


مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/25/%da%a9%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d8%b4%db%8c%da%a9-sobati-customs/

No comments:

Post a Comment