Monday, February 27, 2017

رفع خراشیدگی مبل ها و میز های چوبی در چند دقیقه

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/rafe-kharashidegi-mobl-ha.jpg
امروزه در بخش طراحی دکوراسیون داخلی سرویس های چوبی مانند مبل و میز و ... تقریبا اجزای تشکیل دهنده ی اصلی دکوراسیون خانه به کار می روند و اکثر خانم ها هم از سرویس چوب به خوبی نگهداری می کنند و بسیار بر روی آن حساس هستند  تا آسیب نبیند و نمای داخلی منزلشان نامزون نشود . اما امکان دارد بر حسب اتفاق یک یا چند خراش بر روی میز و مبل شما بیوفتد و بسیار آزار دهنده برای شما باشد . حالا شاید این سوال برایتان پیش آید که آیا در خانه و با راه های آسان برای رفع خراشیدگی مبل ها و میز ها اقدام کرد و آن ها را از بین برد و اگر این کار امکان پذیر است چگونه خراشیدگی مبل و میز را برطرف کنیم ؟

جواب این سوال مثبت است یعنی اگر بر روی میز و یا مبل شما خراشیدگی ایجاد شد اصلا نگران نباشید زیرا به راحتی و با روش های بسیار آسان شما می توانید آن خراشیدی را بر طرف کنید بدون این که کسی متوجه آن خراش شود .

رفع خراشیدگی مبل ها و همچنین تمامی لوازم چوبی در منزل کاری بسیار آسان است و بسته به میزان و عمق خراش روش های مختلفی پیشنهاد می شود .

رفع خراشیدگی مبل هابهترین روش برای  رفع خراشیدگی مبل ها و میزها این است که از واکس های تیوبی که در بازار موجود است استفاده کنید و بر روی محل خراش خورده بکشید سپس اگر واکس شما بی رنگ بود مقداری اسپری هم رنگ با چوب مبل خود را تهیه کنید و بر محل خراش خوردگی به میزان اندک اسپری کنید  اما از آنجایی که اسپری های رنگ ، رنگ راپخش می کنند زیاد این روش توصیه نمی شود بهتر است به جای این کار با قلمو های کوچک به همراه مقدار اندکی رنگ مبل جای خراش خوردگی را ترمیم کنید .

اگر عمق خراش مقداری زیاد بود بهترین روش برای رفع خراشیدگی مبل ها و میز ها این است که مقداری چوب نرم درخت گردو را بر رویسطح خراش به آرامی مالش دهید تا ذره ذره چوب به داخل خراشبریزد و پر شود سپس باقلموی کوچک بر روی آن را کمی رنگ کنید .

اما اگر مشکل پیش آمده بیشتر از یک خراش سطحی بود و چوب مبل ومیز و یا چرم آن دچار مشکل اساسی و یا شکستگی شده بود پیشنهاد می کنم حتما به کارشناس ومتخصص مراجعه کنید و اگر خودتان خصص ندارید به هیچ عنوان به سراغ تعمیر آن نروید .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/27/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d8%ae%d8%b1%d8%a7%d8%b4%db%8c%d8%af%da%af%db%8c-%d9%85%d8%a8%d9%84-%d9%87%d8%a7-%d9%85%db%8c%d8%b2-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%86%d9%88%d8%a8%db%8c-%d8%b4%d9%85%d8%a7/

No comments:

Post a Comment