Wednesday, February 15, 2017

معرفی لپ تاپ های پانزده اینچی اپل زیبا ، سبک و کاربردی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/macbook-oled-side-1.jpg

لپ تاپ های پانزده اینچی اپل مدل MacBook Pro MLH42


شرکت اپل یکی از بزرگترین شرکت های تولید انواع محصولات دیجیتالی اعم از لپ تاپ و تلفن همراه می باشد به گونه ای که در تمام دنیا می توان گفت تقریبا همه ی مردم با کیفیت و مرغوبیت و امکانات فوق العاده شرکت اپل آشنایی دارند این روز ها کمتر کسی است که با محصولات شرکت اپل آشنایی نداشته باشد اما امروز فقط می خواهیم به معرفی یکی از لپ تاپ های پانزده اینچی اپل که بسیار با کیفیت و کاربردی هستند بپردازیم.

لپ تاپ MacBook Pro MLH42 یکی از بهترین و با کیفیت ترین لپ تاپ هایی می باشد که از طریق کمپانی اپل روانه ی بازار در سطح جهان برای رفاه حال مشتریان شده است .

صفحه نمایش این سری از لپ تاپ های پانزده اینچی اپل  قابلیت پخش تصویر فول اچ دی و آن از نوع  با وضوح 28801800 x  پیکسل بوده و شفافیت، کیفیت و روشنایی بسیار عالی را داراست .

معرفی لپ تاپ های پانزده اینچی اپل لپ تاپ MacBook Pro MLH42  بسیار باریک تقریبا کمتر از شانزده  سانتی متر می باشد وجنس بدنه ی آن از آلومینیوم مات می باشد که بسیار مرغوب و سبک می باشد که در اکثر لپ تاپ های شرکت اپل از همین جنس استفاده می شود .

طراحی کیبورد این سری از لپ تاپ های پانزده اینچی اپل به گونه ای است که هیچ فضای خالی ای در صفحه کیبورد نمی بینید و صفحه کلید توسط  کلید های مربعی بزرگ باقابلیت تنظیم نور صفحه کلید پوشیده شده است ارتفاع این کلید ها انقدر کم و نرم می باشد که می توان گفت تقریبا هم سطح با صقحه اصلی می باشد و شما در هنگام تایپ های طولانی خسته نمی شوید .

این لپ تاپ از سری لپ تاپ های اپل ، تنها دارای پرت های هدفون و USB 3.1 Type-Cمی باشد و مانند همیشه هیچ پرت دیگری بر روی آن نمی باشد .

لپ تاپ MacBook Pro MLH42 دارای رم شانزده گیگابایتی و همچنین 512 گیگابایت حافظه داخلی می باشد .

اگر بخواهیم لپ تاپ های پانزده اینچی اپل را از نظر باتری بررسی کنیم ابتدا باید بگوییم که تمام باتری های شرکت اپل مانند دیگر محصولاتش بسیار کیفیت بالایی دارد در این لپ تاپ نیز باتری آن در زمان استفاده مدام از اینترنت ده ساعت شارژ را نگه می دارد .

اگر شما قصد خرید یک لپ تاپ مناسب برای انجام کار هایتان در روز های کار و حتی روز های تعطیل را دارید پیش نهاد ما به شما لپ تاپ MacBook Pro MLH42 که یکی از بهترین لپ تاپ های کمپانی بزرگ اپل می باشد ، است .
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/15/%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%d8%a7%d9%86%d8%b2%d8%af%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%da%86%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84/

No comments:

Post a Comment