Tuesday, February 14, 2017

کاغذ دیواری های مناسب راه روها

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/Appropriate-wallpaper.jpg
کاغذ دیواری ها، پس زمینه ای بزرگ با طرح ها و رنگ های متنوع ای را ایجاد می کنند که یک انتخاب عالی برای ایجاد جلوه های زیبا در راه رو ها و دیگر نقاط ساختمان می باشند. اگر شما به دنبال کاغذ دیواری های مناسب برای ایجاد فضایی مدرن، آرام و زیبا برای کامل کردن دکور خانه خود هستید، باید گفت که طرح ها ورنگ ها پایان ناپذیرند. در اینجا برخی از ایده های جالب کاغذ دیواری های مناسب را معرفی می کنیم تا به شما برای ایده گرفتن برای خانه خود کمک کنیم.



با انتخاب یک تصویر پس زمینه خاکستری با اشکال هندسی به راه رو های سفید خانه خود رنگ ببخشید. تمام دیوار را با آن بپوشانید و فضای خالی بین قفسه ها را به زیبایی تزیین کنید.



راه پله ها را تزیین کنید، استفاده از رنگ ها گرم بر دیوارهای راه پله خیلی زود روی خلق و خوی شما در حین حرکت از آن مسیر تاثیر مثبت خواهد گذاشت. طرح ها و رنگ ها را با توجه به سلیقه خود و آنچه بر شما تاثیر می گذارد انتخاب نمایید.



یک کاغذ دیواری سفید با طرح ها طلایی درخشش خاصی به خانه می بخشد. یک طرح با اشکال بزرگ و طرح های منظم بسیار چشم نواز تر از طرح های شلوغ خواهد بود. چنین طرح های روشنی با روشنایی طبیعی خود برای دیوارهای راه روها بسیار ایده آل به نظر می رسند.

کاغذ دیواری های مناسب راه روها

همیشه طرح هایی را انتخاب نمایید که دکور خانه و فضای مورد نظر شما را کامل کند. کاغذ دیواری ها با طرح هایی از طبیعت برای خانه های ویلایی، جایی که طبیعت نقش مهمی در آنجا دارد، بسیار مناسب خواهند بود. رنگ کاغذ دیواری را مطابق با رنگ وسایل انتخاب نمایید.

کاغذ دیواری های مناسب راه روها

کاغذ دیواری هایی با طرح های ظریف و رنگ های آرامش بخش و روشن هستند، از سوی تمامی اعضای خانواده مورد پسند خواهند بود.

کاغذ دیواری های مناسب راه روها

یک کاغذ دیواری با طرحی از یک نقاشی رنگ روغن، احساس دل انگیز و رویایی را به فضا می بخشد، گویی که بیننده می خواهد در آن منظره قدم بر دارد. تصویری که روی دیوار نصب می نمایید باید بزرگ نمایی شده باشد.

کاغذ دیواری های مناسب راه روها

طرح داربستی که با طبیعت در هم آمیخته است به راه رو منظره ای از یک باغ تابستانی را می دهد. جدول ها با سایه هایی از گیاهان سبز همچون باغی است که از داخل خانه قابل رویت است.

کاغذ دیواری های مناسب راه روها

کمی حس فانتزی و جالب به راه رو ها اضافه کنید. برای ایجاد چنین حسی کاغذهایی با طرح حیوانات مناسب خواهند بود. به دنبال طرح هایی با رنگ خنثی با پس زمینه ای به رنگ ملایم و کار آمد باشید تا بتوانید به راحتی آنها را با دیگر وسایل هماهنگ کنید.

کاغذ دیواری های مناسب راه روها

برخی ازکاغذ دیواری ها، دارای طرح هایی می باشند که یک اندیشه در پس خود دارند و بیننده را به فکر وا می دارند. این طرح ها می تواند با توجه به علایق شما باشند. برای مثال اگر از سفر کردن لذت می برید چنین طرحی برای شما جذاب خواهد بود.

کاغذ دیواری های مناسب راه روها

کاغذ دیواری با تصویر زمینه ای از چوب ها، جلوه ای از یک خانه روستایی را نمایان می کند. استفاده از کاغذهایی با طرح چوب به جای چوب ها و pvc مقرون به صرفه خواهند بود این هم یکی از تکنیک های استفاده از کاغذ دیواری های مناسب است



اگر طرفدار دکوراسون سنتی و مجلل هستید برای دیوار ها به دنبال چنین طرح هایی باشید. انتخاب لوازم لوکس، فرش ها و پرده های مجلل به همراه کاغذ دیواری هایی با طرح های لوکس یک دکوراسیون اشرافی را ایجاد می کند.



اگر در خانه اتاق کار ندارید راه روها فضای خوبی برای ایجاد یک مکان کاری می باشند. اگر در پی ایجاد چنین فضایی هستید طرحی را انتخاب کنید که برای ساعات طولانی که در آنجا به کار مشغول هستید به شما انرژی بدهید.



کمی فراتر باندیشید، کاغذ ها فقط مختص دیوارها نیستند. کاغذها می توانند برای زیر پله ها هم مناسب باشند. ایده ای جالب برای ایجاد جلوه ای خاص بر پله ها می باشد.

 
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/15/%da%a9%d8%a7%d8%ba%d8%b0-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7/

No comments:

Post a Comment