Friday, February 24, 2017

ورود دوباره ی آرین موتور با میتسوبیشی

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/arian-motor-namayeshgah-4.jpg
گفتگویی با جناب آقای شکوهی مدیر بازاریابی گروه آرین - آرین موتور

گروه آرین شامل چهار شرکت آرین موتور پویا : میتسوبیشی , آرین موتور تابان : دی اس , آرین دیزل : کامیونت های جک و آرین ماشین : ماشین های راه سازی هیتاچی می باشد.

نظر شما در خصوص فضای کلی نمایشگاه خودرو تهران , نحوه ی برگزاری, کمپانی های حاضر در نمایشگاه و انواع محصولات عرضه شده به چه صورت است؟

ببینید از لحاظ زیرساخت, اینجا از لحاظ سازه و امکانات فضای خوبی دارد ولی یک سری کمبود ها است, مثل فضای پارکینگ که امروز متاسفانه مردم مجبور شدن در اتوبان ها ماشینشون رو پارک بکنند و یک مسافت 2 کیلومتری رو به صورت پیاده تا نمایشگاه بیان یا بحث تهویه ی هوا و ... مشکلاتی داریم ولی در مجموع بحث سازه ی نمایشگاهی شهر آفتاب, در ایران تا به حال چنین فضای نبوده برای نمایشگاه خودرو, همیشه نمایشگاه های کوچک شهرستانی بوده یا نمایشگاه تهران که اگر ما می دونستیم اون فضای نمایشگاه تهران را اینجا داشتیم با اون زیر ساخت ها, خیلی مناسب می شد. ولی در مجموع فضای خیلی خوبی هست برای اولین تجربه ی نمایشگاه خودرو بعدد تز 12 سال فوق العاده بود و امیدواریم که سال بعد اگر نمایشگاه قصد برگزاری داشت بتونند این کمبود هارو برطرف کنند.

محصولات ارائه شده توسط شرکت شما در این نمایشگاه و هم چنین اگر از محصولی رونمایی کردید یا اگر به محصولی نگاه ویژه ای دارید را برای خوانندگان ما توضیح بفرمایید.

ما در این نمایشگاه در اصل پنج محصول اصلی میتسوبیشی را داریم به اضافه ی چهار محصول از DS . محصولات میستوبیشی شامل OUTLANDER در دو مدل تیپ 3 و تیپ 5 هست. MIRAGE , ASX و LANCER و در شرکت DS هم ما محصولات DS3 , DS5 , DS6 و DS5LS را داریم که این چهار محصول در حال حاضر در نمایشگاه با شرایط فروش ویژه ای هم به فروش می رسد. که با یک سری تسهیلات خاص, تحویل فوری و شرایط فروش ویژه, یعنی مثلا در مورد DS دو محصول DS5LS و DS6 با اقساط 24 ماهه بدون بهره می فروشیم و OUTLANDER تیپ 3 را در میتسوبیشی در اقساط 18 ماهه بدون بهره و بقیه ماشین ها هم در اقساط 12 ماهه بدون بهره به فروش می رسد و آرین موتور یک درصد هم تخفیف ویژه ی نمایشگاه در نظر گرفته برای خریداران.

آرین موتور آرین موتور

در مورد نمایندگی ها و خدمات پس از فروش توضیحاتی را ارائه بدید و چند نمایندگی در چند شهر از آرین موتور و کلا گروه آرین وجود دارد؟

ما الان 32 نمایندگی در کل کشور داریم. نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش که پلنی هم که از طرف میتسوبیشی اعلام شده باید این را تا پایان سال 96 باید به 45 نقطه برسانیم که تمام مراکز استان ها نمایندگی هاشون DSرو هم ساپورت می کنند.یعنی نمایندگی های میتسوبیشی, DS رو هم ساپورتش رو انجام می دهند.

آرین موتور

کلا شما فضا را چطور می بینید, فضای رقابتی ای که ایجاد شده و مردم از برند های مختلف بازدید می کنند و این فضا چقدر می تونه به رشد اقتصاد کمک کند؟

مشخصا هرچقدر رقابت بیشتر باشد, محصولات با کیفیت تری در ایران وارد میشود. هر چه رقابت بیشتر باشد, شرایط فروش رقابتی تر میشود. و امیدواریم که این شرایط گذاشته بشه تا شرکت هایی که نمایندگی رسمی هستند واقعا بتونند از شرایط استفاده بکنند. چون الان در نمایشگاه متاسفانه شرکت هایی که حاضر هستند بسیاری ازشون اصلا نمایندگی ندارند و فقط حاضر هستند ولی خوب برندی مثل میتسوبیشی, برندی مثل DS که نمایندگی رسمیش در ایران ما آرین موتور , گروه آرین هستیم اجهافی است در حق ما. ولی در مجموع فضای خوبی هست برای رقابت.

البته توضیح دادید فقط میخواهیم ازتون که یک مقدار تکمیل کنید, نحوه ی فروش و واگذاری را که در این نمایشگاه به چه صورت هست؟

بله . همین الان همکاران ما آمادگیش رو دارند, همین جا دستگاه pos وجود دارد. سیستم ثبت سفارش وجود دارد, قرارداد پرینت گرفته میشه , انگار یک شو روم دیگری هست و همینجا کل این روند انجام می شود.

آرین موتور

سوالی پرسیدیم در خصوص غیبت چندین ساله ی میتسوبیشی در خیابان ها که اینطور پاسخ دادند : متاسفاته تا پارسال میتسوبیشی حضور پر رنگ و خوبی در ایران نداشت ولی از ابتدای سال 95 با تغییر نگرشی که ما داشتیم در فعالیت های تبلیغاتیمون, در فعالیت های اطلاع رسانیمون, شرایط فروش جدیدی که طراحی کردیم و شبکمون رو گسترش دادیم باعث شد که میتسوبیشی دوباره دیده بشه و جلوی چشم ها بیاد و الان مثلا ما امسال در سال 95 به اندازه 5 برابر سال 95 ماشین فروختیم در میتسوبیشی. و پرفروش ترین مدلمون هم outlander هست که با قیمت حدودید تیپ سه 211 میلیون 900 هزار تومان و تیپ 5,  218 میلیون و 800 هزار تومان که هر دو با شرایط واگذار می شوند. در ضمن همه ی ماشین های ما استاندارد های آلایندگی روز اروپا رو پاس می کنند و همه با تایید کارخانه ی مادر وارد ایران می شوند.

آرین موتور

حرف آخر

سال آینده سال بسیار خوبی هست برای مردم به خصوص, چون که بازار رقابتی تر می شود مردم بهتر می توانند ماشین ها را بخرند البته افزایش قیمت در تمام محصولات دیده می شود و اون هم به خاطر نرخ ارز هست.


گزارشگر-میثم مرادی,عکاس-محمدرضا حسنپور


مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/24/%d8%a2%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%db%8c%d8%aa%d8%b3%d9%88%d8%a8%db%8c%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%b1%da%af%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/

No comments:

Post a Comment