Monday, February 27, 2017

بازار گل شهید فکوری

https://hojrenama.com/wp-content/uploads/2017/02/bazar-gol-fakoori.jpg
بازار گل شهید فکوری واقع در ابتدای جاده مخصوص کرج بعد از میدان آزادی از سری بازار های گل با پتانسیل بسیار بالایی در زمینه عرضه ی گل و گیاه است که تقریبا به علت تازه تاسیس بودن و هم چنین دور بودن از مراکز شهر کمی ناشناخته مانده است. این بازار گل مکانی بسیار مناسب برای ساکنین قسمت های غربی تهران می باشد.

بازار گل شهید فکوری همانند همه ی بازار های گل از ابتدای سحر و سپیده دم آغاز به کار می کند می کند و تا دمدمای ظهر ادامه ی به کار می دهد. گفتنی است که هر چه در ساعات ابتدایی روز مراجعه داشته باشید قطعا گل ها و گیاهان تازه تر و مرغوب تری را خواهید یافت. هم چنین در نظر داشته باشید که این بازار نسبت به دیگر بازار ها قیمت مناسب تری را دارا می باشد.

بازار گل و گیاه شهید فکوری علاوه بر عرضه ی گل های شاخه ای و دسته ای که در تمام بازار های گل عمومیت دارد نظیر گل های مریم, رز, داوودی, ژربرا و .... در زمینه های دیگری نیز به عرضه محصولات مختلف مشغول است. از این دسته می توان اشاره داشت به, درخت ها و نهال های میوه , گیاهان زینتی, کاکتوس ها , گیاهان بیرونی, انواع بذر های سبزیحات, خوراکی و گل های آپارتمانی و بسیاری از گیاهان موجود در بازار و مرسوم در ایران. علاوخ بر این ها می توان به دیگر اقلام موجود در این بازار نظیر گلدان های تزئینی , لوازم گل کاری و باغبانی و بسیاری از کالا های مرتبط با گل و گیاه اشاره کرد.

نکته ی قابل توجه بر خلاف دیگر بازارهای گل نظیر بازار گل محلاتی و هم چنین بازار گل و گیاه امام رضا این است که بازار شهید فکوری دارای پارکینگ اختصاصی برای عموم بوده و پذیرای مشتریان و بازدید کنندگان گرامی است.
مطلب کامل در لینک زیر بخوانید
https://hojrenama.com/2017/02/27/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%af%d9%84-%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af-%d9%81%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c/

No comments:

Post a Comment